Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:42 schreef Mickytjuh het volgende: [..] En getuige deze post en de regels mag ze hem helemaal nog niet pakken Er zit geen week tussen!
Ooow ja hij is al twee keer verplaatst. Truequote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zucht. en Hydrogeny hebben hem na haar verplaatst. Dus ze mocht wel degelijk de stok ophalen. Maar om hem op te halen terwijl je niet binnen de 24 uur een nieuwe locatie kan posten vind ik niet echt netjes.
Die had ze toch al toen ze hem ophaalde, ze had immers ook niet gemeld dat ze hem ging halen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgen
Dus omdat ze het niet gemeld heeft moet ze toen ook al een ban hebben gehad ?quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die had ze toch al toen ze hem ophaalde, ze had immers ook niet gemeld dat ze hem ging halen.
Huh nee dat is niet wat ik zeg, ik zeg niet dat ze een ban moet omdat ze het niet gemeld heeft...quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus omdat ze het niet gemeld heeft moet ze toen ook al een ban hebben gehad ?
Niet mijn ding
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik had deze week ingecalculeerd voor de stok. Helaasssss
Nou zegquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:08 schreef Harrie het volgende:
Typisch een Limburgse actie daarom kom ik er niet graag
daar is het te warm voorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.
Meierijstad, echt heel liefquote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:38 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Komt goed, als die nog in Limburg ligt, ik weet niet waar je woont maar we proberen hem wel jouw kant op te krijgen.
Dan geef je het toch ff via pm door…quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je maar net weten dat je een vakantie gaat krijgen
24 uurquote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:29 schreef Hydrogeny het volgende:
Nou dan neem ik een stukje schuld op me. Ze heeft het aan mij doorgegeven omdat ze een ban had... ik zag dit helaas pas nadat iemand anders naar de stok ging dus heb dit niet op tijd gemeld.
Daarnaast wordt nog steeds aan alle regels voldaan mits hij binnen 48 uur weer ergens ligt en dit in het topic vermeld is.
Als niemand er te kinderachtig over doet kan ik dit wel voor haar posten
Could not agree more.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:24 schreef Rob het volgende:
De !Stok wordt vaak verplaats zonder melding vooraf.
Moet gewoon kunnen. Maar dan wel binnen 24u weer ergens neer denderen en zorgen dat de foto's online komen.
Ik zie er dus totaal geen kwaad in dat de vakantieregels ergens een beetje overtreden worden.
Een !Stokkie verplaatsen tijdens je vakantie lijkt mij dus niet nadelig voor het spel als de foto's maar online komen.
Dat de vakantieman/vrouw anders denkt over posten namens iemand die op vakantie is is a different cookie.. en voor eigen risico lijkt mij.
Samen op vakantie lijkt mij ook gezelliger![]()
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:01 schreef Deisyy het volgende:
Monique kan mij pm-en en dan post ik de foto's hier in het topic.
Aangezien posten namens een gebande banbaar is, kan ik beter een artikel op de weblog plaatsen met de nieuwe foto's, dan is er niemand schuldig of banbaarquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:00 schreef Deisyy het volgende:
Jullie kunnen dat kinderachtig vinden, maar posten namens iemand die geband is is gewoon niet toegestaan, zo simpel is dat
Nogmaals, waarom zou je een stok op gaan halen als je weet dat je niet kan posten, dus om nu de bal/schuld bij anderen neer te leggen is nog flauwer dan de stok op halen terwijl je een ban hebt.
Daarom bied ik mij aan als doorgeefluik, hopende dat mijn aanvraag voor vrijstelling er doorheen komtquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Aangezien posten namens een gebande banbaar is, kan ik beter een artikel op de weblog plaatsen met de nieuwe foto's, dan is er niemand schuldig of banbaar
Welke regelsquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen blaas het niet zo op
Wij balen, logisch, dat de stok weg is.
Vervolgens zien wij er de humor van in en nodigen de ophaler uit om mee te gaan eten met de stok
Dan blijkt de stok pas over een week weer gepost te worden, getuige de post van @:hydrogeny omdat de ophaler een ban heeft.
En dat is waar wij van baalden!
Kan je ons kinderachtig vinden, maar dit ging puur over van te voren al weten dat je de regels overtreedt.
Als diegene geband is op FOK! wel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:24 schreef Rob het volgende:
Als ik hier een tweet plaats van iemand op twitter is dat ook geen post namens een vakantieganger lijkt mij
maar genoeg gepiept.. lekker voortgaan met het spel.
Hoe kan ik dat wetenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als diegene geband is op FOK! wel.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Individuele problemen van users behandelen we per mail. Bans bespreken we *niet* op FOK!. Als je een ban hebt is het NIET toegestaan onder een ander account verder te posten. Ook is het NIET toegestaan op dat moment een nieuw account aan te maken. Het posten namens een user die geband is is ook NIET toegestaan.
Dan is het extra handig dat ik het even meld om je voor grote problemen te behoedenquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit wist ik ook niet. En ook niet dat het zo strikt is.
Binnen 24 uur wegleggen en Foto's posten.quote:
Nouja, dat ding ligt nooit bij mij in de buurt dus heb dit topic ontvolgd en nu zie ik dit…. ‘T Reutje ookquote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:36 schreef Hydrogeny het volgende:
Nieuwe plek, succes!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Deisyy
Maar helaas ligt hij daar niet meerquote:Op zondag 16 juli 2023 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nouja, dat ding ligt nooit bij mij in de buurt dus heb dit topic ontvolgd en nu zie ik dit…. ‘T Reutje ook
Prachtig.
Ja dat lees ik ja, wat een treurnis. Was je bij de Donck gaan eten? Loempia’tje erbij? @streamjohanquote:
Geen loempia, wel de Donck jaquote:Op zondag 16 juli 2023 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ja, wat een treurnis. Was je bij de Donck gaan eten? Loempia’tje erbij? @:streamjohan
@streamjohan zegt altijd dat hij in dat dorp woont. Ik woon er km of 8 vandaan (Roermond). Had wel honger gehad ja.quote:Op zondag 16 juli 2023 09:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Geen loempia, wel de Donck ja
We hebben hier nog opgeroepen tot gezamenlijke lunch![]()
Maar niemand kwam
Al keken wel alle automobilisten die voorbij kwamen heel lang naar ons.
We zaten echt te wachten tot er iemand met een stok zou zwaaien en dan zou wegscheuren
Ik heb tegen Monique___ gezegd dat zij mij de foto's kan pm-en, waarna ik die hier, bij uitzondering, zal posten.quote:Op zondag 16 juli 2023 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Is er al duidelijkheid waar de stok nu is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |