Daar ben ik al ongeveerquote:
Is gewoon zowat mijn achtertuin. Maar niet op tijd gekeken.quote:Op maandag 17 juli 2023 19:14 schreef Zucht. het volgende:
Dacht het wat lastiger gemaakt te hebben door alle grensmaas borden buiten beeld te houden
Nope, tussen Roermond en ... (ze is verhuist). Hoop alleen niet dat ze een keer flauw gaat doen en dat ding meeneemt daar naartoequote:
Ik wandel graag, drink graag Jan Wandelaar met Cola (Not) maar welquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:07 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Nope, tussen Roermond en ... (ze is verhuist). Hoop alleen niet dat ze een keer flauw gaat doen en dat ding meeneemt daar naartoe![]()
Ben wat leuke dingetjes aan het voorbereiden voor eventuele wandelaars![]()
19:00 uur komt hij online
Als hij er dan nog ligt, weet dat er een aantal mensen hem willen gaan pakken. Ga nu uploaden.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wandel graag, drink graag Jan Wandelaar met Cola (Not) maar wel![]()
Dus hoe ver is het lopen want ik heb vakantie dus morgen heel de dag tijd.
Uploaden dat deden we vroeger, tegenwoordig is dat klik en klaarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:51 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Als hij er dan nog ligt, weet dat er een aantal mensen hem willen gaan pakken. Ga nu uploaden.
Wat leuk dat je er zoveel werk van hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:57 schreef Hydrogeny het volgende:
De stok ligt weer op een nieuwe plek! Beetje moeite voor gedaan deze keer. Tactisch neergelegd voor de Fok!ker(s) welke eventueel een leuke wandeling (heb ik al uitgezet) willen maken en/of een kopje koffie of lekker biertje lusten.
Mogelijkheden hiervoor kan ik sturen via DM als je de stok hebt (wandeling is min.5,3km max.8,0km meerdere opties mogelijk met routekaartjes en beschrijving).
Succes in Melick!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet bang zijn, ik heb hem gevangen, die doet niets meer!
Met deze stok is dat niet erg 😋quote:Op dinsdag 18 juli 2023 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
Poh Hyrdo, je was 3 minuten te vroeg
IK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik heb ooit eens ruim 25 km voor jan lul gelopen voor de stok, en geloof me, dat is zwaar kut, hoe mooi de omgeving ook is. De laatste keer dat ik de stok uit Limburg weghaalde (waar ik hem zelf neergelegd had) ging ik er heen voor een wandeling en vergat ik bijna de stok op te halen. Dat loopt echt heel anders qua gevoel.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:59 schreef Hydrogeny het volgende:
Stukje lopen is natuurlijk nooit voor niks (zeker niet in het mooie Limburg
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:57 schreef Deisyy het volgende:
Gratis tip van uw moderator:
Plaats een tr of mention mij even wanneer de stok op een nieuwe plek is neergelegd, dan kan ik de TT aanpassen.
Aiaiai shame on me, had het de vorige keer al gezienquote:
Maakt niet uit hoor, maar soms mis ik het weleens of ben ik met andere dingen bezig, en dan is het handig, maar het komt altijd wel goedquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:45 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Aiaiai shame on me, had het de vorige keer al gezienWas even druk met mijn vraagstelling, zal er aan denken
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ging er vanuit dat de stok was wie het eerst komt, het eerst maalt
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat als iemand aankondigt (zoals Harrie) die stok te gaan halen, dat de rest dan dat ding gewoon laat liggen.
Dan had je het zelf maar eerder moeten aankondigen.
Reiskosten, de tijd die iemand erin steekt, het is allemaal niet niks.
Wat DJMO zegt: als je de stok gaat halen en hij blijkt al weg, da's echt ontzettend ruk. Zelf ook wel (meerdere keren) meegemaakt.
Kijk, dit vind ik top, dat je gewoon even meldt dat je niet kunt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 04:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.
[..]
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.
Uhh,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat als iemand aankondigt (zoals Harrie) die stok te gaan halen, dat de rest dan dat ding gewoon laat liggen.
Wat DJMO zegt: als je de stok gaat halen en hij blijkt al weg, da's echt ontzettend ruk. Zelf ook wel (meerdere keren) meegemaakt.
Zonde,quote:Op woensdag 19 juli 2023 04:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook gewoon zo.
[..]
Vandaag geen stok voor mij, ik heb zometeen wat andere dingen die mijn aandacht behoeven zag ik net.
Het is mijn mening hè. Het is geen vastgelegde regel, van dat aankondigen. Wat mij betreft wordt dat het wel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 08:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh,
Maar dan heb ik alleen maar meer vragen over van de week
Eens.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:21 schreef gebrokenglas het volgende:
reserveer de stok tot 11 uurquote:Op woensdag 19 juli 2023 08:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou, ik rij zo aan om hem te gaan halen, en dan hopen we maar dat de stok niet weer weg is als ik aankom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
quote:Op woensdag 19 juli 2023 13:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Doordat de route te laat kwam zelf een route gewandeld, met een klein stukje route van Hydro.
Erg mooie omgeving!!Heb de route ook gelopen, heel mooi! En vanaf nu ook meedoen voor de stokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die had ik meteen getagged. Maar goed dat je mee opletquote:
Jij had betere dingen te doen zei je 😉quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet meer te vertrekken, is ongeveer 4 uur wandelen van hier af
Beter is relatief maar toen ik rond 4 uur wakker werd leek het mij beter mijn prioriteiten een beetje te verleggen voor vandaag dat klopt.quote:Op woensdag 19 juli 2023 14:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij had betere dingen te doen zei je 😉
Toch nog maar even snel de TT aangepastquote:Op woensdag 19 juli 2023 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebbes, maar eerst nog even verder wandelen
[ afbeelding ]
Tevens heeft dit dorp alleen maar straatnamen gerelateerd aan bomen
Ik wist dat ze naar meijerstad ging, dus dudOr heeft opgezocht terwijl ik daarheen reed vanuit hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |