Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen (quote:Op maandag 24 juli 2023 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodig
ach 2cv .....quote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen () @:2cv
[ afbeelding ]
Hmm, misschien woensdag.quote:
Die heb ik ook nog vast gehadquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zwaarquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Jij mag daar uiteraard ook aan deelnemen, heb de stok regelmatig na een verplaatsing van jou weer opgepikt. Soms reed ik zelfs bijna achter je aan toen je nog live beeldverslag deed van jouw verplaatsingen...
Goeie vraagquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
Ik hoop snel, er was mij toegezegd dat de stok uiterlijk woensdagochtend terug in het spel zou komen, maar helaas, dus ik probeer dit nu op een andere manier te regelen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:46 schreef DJMO het volgende:
is dat een stok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Oeh dat is een prachtige omgeving!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat het nou perfect regenachtig wandelweer zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
het is de !Stok ipv de stok!quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Dan zou de TT al jaren fout zijn, want het is FOK!, dus FOK!!Stokquote:
Bedankt @Monique___quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Het is voor mij ook ver, maar we kunnen er een mooie wandeling achteraan plakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:14 schreef Zucht. het volgende:
Plekje van de Stok gevonden maar voor mij te ver om eff heen te gaan
pfff dacht dat je vakantie had, kun je in 2 dagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Je kan naar Hoorn met de trein,quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Ben een tijd terug al naar Hoorn geweest met de trein om die stok te halen en omdat elk normaal denkend mens daar niet wil komen sturen ze hem per post terug naar die regioquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan naar Hoorn met de trein,
Dan naar de stok,
Wandelen richting de duinen en dan naar het zuiden via de duinen en dan ergens weer een trein pakken.
Zandvoort is dan wellicht wat dichtbij maar oo
harrie1 ook. Bijna 19 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de stok ooit in Hoorn gelegd, komt wel erg dichtbij zo.
9 jaar geleden inmiddels
PostNL of DHL?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is De !Stok
Vandaag per pakketpost bij DJMO bezorgd en geplaatst.
quote:
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Moet je @:DJMO vragen.
Wiki geüpdate.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.
Prachtige omgeving!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de eerste foto 100 meter verder rechtsaf, auto parkeren op de parkeerplaats en dan verder vanaf zwemschool Jos Koelemeijer aan de linkerkant het pad volgen.
Dan loop je verder met aan je rechterhand de sportvelden, aan het einde rechts met de bocht mee een prachtige eendenvijver, lekker in de schaduw zitten.
Stukje verderop linksaf en dan kom je bij een prachtige natuurspeeltuin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2023 22:22:06 ]
De foto doet het nietm dat is wel zondequote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ afbeelding ]
Op naar...
Nu wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De foto doet het nietm dat is wel zonde
Jarno?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ link | afbeelding ]
Op naar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.81,5 kilometer gefietst.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik had hem net aangepastquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef Mickytjuh het volgende:
@:deisyy hij ligt weer op een prachtige locatie!!
Of wacht
Hij ligt helemaal nog niet.
Ik ging er ook vanuit dat ie al lag, nou ja zet ik de TT nog even terug.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:28 schreef Mickytjuh het volgende:
@:deisyy hij ligt weer op een prachtige locatie!!
Of wacht
Hij ligt helemaal nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |