Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
zou totaal niet nodig moeten zijn als mensen met andere plannen gewoon dat ding laten liggen.
Voor mijn mening daar over scroll maar een stuk terug.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoiets
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Wijze woordenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar us volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend hequote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan zet de Alfa's maar alvast koud want dan ben ik onderweg naar Limburg
Morgenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend heAlfa ligt al koud
Ik ben zelfs al in Limburg!quote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
is wel goed Pilsquote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dit pad de tweede keer dat het gebeurd. Heb het nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Naar mijn weten in 19(!) jaar FOK!Stok nog niet eerder voorgekomen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
…quote:Op zondag 23 juli 2023 15:05 schreef mootie het volgende:
Als je de stok hebt, gewoon normaal gedragen op FOK!
Of als je dat blijkbaar niet kunt, gewoon van de stok afblijven
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehoudenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Echt? Daar weet ik dan niets van. Heb je daar een linkje van?quote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehouden
Nee, geen linkjequote:Op maandag 24 juli 2023 09:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt? Daar weet ik dan niets van. Heb je daar een linkje van?
Dan weet ik niet waar het wel is aangeboden, maar in ieder geval niet in dit topicquote:
De stok is even op vakantie, maar we verwachten hem deze week weer terugquote:
Ow?quote:Op maandag 24 juli 2023 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De stok is even op vakantie, maar we verwachten hem deze week weer terug
quote:o Zoek de Stok! en verplaats hem binnen 24 uur naar een plaatsnaambord van een andere stad, dorp of gehucht.
- Kun je dat niet binnen 24 uur doen, laat de stok dan gewoon liggen.
o Neem daar minimaal 3 foto's van, die je z.s.m. in het lopende topic plaatst:
- Een van de voorkant én een van de achterkant van het nieuwe plaatsnaambord.
- plus een foto waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is.
quote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh wacht, er is geen sprake van vakantie, maar de 2e keer dat Monique de stok heeft is een ban aan haar broek heeft.
Bijzonder knap ...
Dat noemen we hier vakantie.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh wacht, er is geen sprake van vakantie, maar de 2e keer dat Monique de stok heeft is een ban aan haar broek heeft.
Bijzonder knap ...
Het is nu daadwerkelijk vakantietijd, dus sprake van verwarring.quote:
Blijkbaar een week, als ik de eerdere posts hierover mag geloven.quote:Op maandag 24 juli 2023 14:56 schreef Zucht. het volgende:
Ze had eerst de stok en daarna pas de verplichte vakantie gekregen... Hoelang die vakantie gaat duren weet ik niet...
Gaat niet gebeuren, is een uur van haar huis rijden. Doet ze niet nog eens.quote:Op maandag 24 juli 2023 15:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Daarom willen we dat de stok op oude locatie terugkomt
Want niemand mag namens haar posten nu, dus enige remedie is stok als de wiedeweerga terug.
jij ging kijken om m op te halen en te leggen?quote:Op maandag 24 juli 2023 15:02 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, is een uur van haar huis rijden. Doet ze niet nog eens.
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?quote:Op maandag 24 juli 2023 16:37 schreef Deisyy het volgende:
Bans gaan we hier niet bespreken, er komt deze week weer een stok het spel in, want ik begreep van @:DJMO dat zij een reservestok heeft
Volgens mij wel, maar dat was dan wel voor mijn tijd, deze reeks loopt alweer bijna 19 jaarquote:Op maandag 24 juli 2023 17:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is het ooit voorgekomen dat er twee stokken tegelijk in het spel zijn?
Jij kan er inmiddels een boek over schrijven.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.
Edit: En in ronde twee (dan praten we over 2004) hebben er een tijdje twee stokken aan elkaar rondgezworven.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet maakten users er destijds een heel kunstwerk van.
Ik wacht op de verfilming.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kan er inmiddels een boek over schrijven.
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodigquote:Op maandag 24 juli 2023 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, omdat een user de Stok had gepakt en dat drie dagen lang vergat te melden (en nee, diegene had geen "vakantie"). Zie verplaatsingen 302 en 304 van ronde 12 in de Wiki.
Edit: En in ronde twee (dan praten we over 2004) hebben er een tijdje twee stokken aan elkaar rondgezworven.
[ afbeelding ]
Zoals je ziet maakten users er destijds een heel kunstwerk van.
Steekkarretje mee nemen om de stok op te gaan halenquote:Op maandag 24 juli 2023 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodig
En dan een troll die er cocaine in verstopt heeft en politie belt terwijl je hem aan het inladen bent.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Steekkarretje mee nemen om de stok op te gaan halen
En de politie die dan corrupt blijkt te zijn, dus de stok inpikt en de troll en de weglegger in het bos achterlaat.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:11 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
En dan een troll die er cocaine in verstopt heeft en politie belt terwijl je hem aan het inladen bent.
Klinkt als het begin van een mooie thriller!quote:Op maandag 24 juli 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de politie die dan corrupt blijkt te zijn, dus de stok inpikt en de troll en de weglegger in het bos achterlaat.
Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen (quote:Op maandag 24 juli 2023 21:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Als ik de stok in deze staat had gevonden, had ik 'm laten liggen. Hier heb je bijna een aanhanger voor nodig
ach 2cv .....quote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een aanhanger? Nee, dat was de Stok van wijlen () @:2cv
[ afbeelding ]
Hmm, misschien woensdag.quote:
Die heb ik ook nog vast gehadquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die was zwaarquote:Op maandag 24 juli 2023 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Jij mag daar uiteraard ook aan deelnemen, heb de stok regelmatig na een verplaatsing van jou weer opgepikt. Soms reed ik zelfs bijna achter je aan toen je nog live beeldverslag deed van jouw verplaatsingen...
Goeie vraagquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
Ik hoop snel, er was mij toegezegd dat de stok uiterlijk woensdagochtend terug in het spel zou komen, maar helaas, dus ik probeer dit nu op een andere manier te regelen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:03 schreef Mickytjuh het volgende:
In het kader van Durf Te Vragen
Wanneer komt er weer een stok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:46 schreef DJMO het volgende:
is dat een stok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Oeh dat is een prachtige omgeving!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat het nou perfect regenachtig wandelweer zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
@DeisyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
het is de !Stok ipv de stok!quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Dan zou de TT al jaren fout zijn, want het is FOK!, dus FOK!!Stokquote:
Bedankt @Monique___quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, daar is ie weer, de stok!![]()
Bedankt @:DJMO
Het is voor mij ook ver, maar we kunnen er een mooie wandeling achteraan plakkenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:14 schreef Zucht. het volgende:
Plekje van de Stok gevonden maar voor mij te ver om eff heen te gaan
pfff dacht dat je vakantie had, kun je in 2 dagenquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Je kan naar Hoorn met de trein,quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef Harrie het volgende:
172km wandelen volgens google mapsgaan we niet doen
Ben een tijd terug al naar Hoorn geweest met de trein om die stok te halen en omdat elk normaal denkend mens daar niet wil komen sturen ze hem per post terug naar die regioquote:Op donderdag 27 juli 2023 14:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je kan naar Hoorn met de trein,
Dan naar de stok,
Wandelen richting de duinen en dan naar het zuiden via de duinen en dan ergens weer een trein pakken.
Zandvoort is dan wellicht wat dichtbij maar oo
harrie1 ook. Bijna 19 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de stok ooit in Hoorn gelegd, komt wel erg dichtbij zo.
9 jaar geleden inmiddels
PostNL of DHL?quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:50 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is De !Stok
Vandaag per pakketpost bij DJMO bezorgd en geplaatst.
quote:
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet.
Moet je @:DJMO vragen.
Wiki geüpdate.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
PostNL. Werd verstuurd met een fles wijn included, waardoor ik 'm pas vanmorgen kon afhalen bij een afhaalpunt. Ik moest me nl identificeren.
Prachtige omgeving!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de eerste foto 100 meter verder rechtsaf, auto parkeren op de parkeerplaats en dan verder vanaf zwemschool Jos Koelemeijer aan de linkerkant het pad volgen.
Dan loop je verder met aan je rechterhand de sportvelden, aan het einde rechts met de bocht mee een prachtige eendenvijver, lekker in de schaduw zitten.
Stukje verderop linksaf en dan kom je bij een prachtige natuurspeeltuin
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2023 22:22:06 ]
De foto doet het nietm dat is wel zondequote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ afbeelding ]
Op naar...
Nu wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De foto doet het nietm dat is wel zonde
Jarno?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
Gelukkig niet gestrand in 't Zand. Ik verliet Verlaat vanwege een omleiding en ik had wel gehoopt Opmeer zon.
[ link | afbeelding ]
Op naar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |