Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
zou totaal niet nodig moeten zijn als mensen met andere plannen gewoon dat ding laten liggen.
Voor mijn mening daar over scroll maar een stuk terug.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoiets
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar het gebeurd dus vaak hier.Dit is de tweede keer in nog geen week tijd?
Wijze woordenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar us volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend hequote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan zet de Alfa's maar alvast koud want dan ben ik onderweg naar Limburg
Morgenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat wordt dan op z’n vroegst morgen, je bent toch lopend heAlfa ligt al koud
Ik ben zelfs al in Limburg!quote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
is wel goed Pilsquote:Op zondag 23 juli 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dit pad de tweede keer dat het gebeurd. Heb het nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Naar mijn weten in 19(!) jaar FOK!Stok nog niet eerder voorgekomen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:17 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
…quote:Op zondag 23 juli 2023 15:05 schreef mootie het volgende:
Als je de stok hebt, gewoon normaal gedragen op FOK!
Of als je dat blijkbaar niet kunt, gewoon van de stok afblijven
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehoudenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daadwerkelijk van plan is om een ban te gaan pakken, dus het lijkt me overbodig dat in de regels op te nemen.
[..]
Dit is inderdaad de tweede keer in een week, maar is volgens mij niet eerder gebeurd, de afgelopen drie jaar in ieder geval niet.
Ik vind dat als je een ban hebt, terwijl je de stok hebt, je tegenover je medespelers zo sportief moet zijn om te zorgen dat de stok zo spoedig in het spel terug komt door hem zelf terug te leggen of dit door iemand anders te laten doen.
Echt? Daar weet ik dan niets van. Heb je daar een linkje van?quote:Op maandag 24 juli 2023 09:37 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tig keer aangeboden en is dit tig keer tegengehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |