Website is weer bijgewerkt t/m Montfort. De laatste verplaatsing laat ik nog weg, omdat daar nog geen coordinaten bij staan en ik die wel overal bij wil hebben.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat in de OP. @:Light doet dat aan de hand van de Wiki die ik voornamelijk bijhoud, die is nu weer bijgewerkt dus de website komt binnenkort wel weerKijk op de Wiki als je wilt weten of een plaats al is geweest.
Goed bezigquote:Op zondag 30 juli 2023 00:33 schreef Light het volgende:
[..]
Website is weer bijgewerkt t/m Montfort. De laatste verplaatsing laat ik nog weg, omdat daar nog geen coordinaten bij staan en ik die wel overal bij wil hebben.
Binnenkort eens kijken of ik het mezelf makkelijker kan maken.
@Deisyyquote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deissy
Na veel moeite en lang wachten is de stok weer veilig aan de juiste kant van de grote wateren beland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een mooi oud dorp
Gevonden.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:deisyy
Na veel moeite en lang wachten is de stok weer veilig aan de juiste kant van de grote wateren beland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een mooi oud dorp
Ik kan mijn username aanpassen, maar dat heb ik eerder gedaan en dat was geen succesquote:Op zondag 30 juli 2023 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom blijf ik haar naam fout doenzal eens kijken of mijn telefoon een gekke autocorrect doet
Kan nog steeds, maar is een beetje omquote:Op zondag 30 juli 2023 11:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey das niet eeroijk.
Ik was al onderweg naar de lachende vis voor een wandeling.
Potjandorie
Jullie hadden met z'n allen moeten gaanquote:Op zondag 30 juli 2023 12:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja dan ben ik nooit voor de f1 weer thuis
Alles binnen 30 kilometer wordt gezien als loopafstandquote:Op zondag 30 juli 2023 14:50 schreef bloempjuh het volgende:
Oh man.. da's echt bijna loopafstand vanaf hier. Ik heb écht geen energie vandaag.
Ja dan kun je ook nog terugquote:Op zondag 30 juli 2023 14:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Alles binnen 30 kilometer wordt gezien als loopafstand
quote:Op zondag 30 juli 2023 13:49 schreef Spockjuh_ het volgende:
Laten we dit een-tweetje maar door de vingers zien.
Toen ik mijn bril gepoetst had zag ik het ookquote:
Heb mijn bericht ook gepoetst.quote:Op zondag 30 juli 2023 22:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zie alleen Elberg maar ik zal mijn bril nog eens poetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |