De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.quote:
Wie weet wordt ie dan wel buiten Limburg geplaatst.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.
Je wilt niet weten wat we achter de schermen aan voorbereiding voor Texel hebben gedaan destijds. Daar kun je een paar topics mee vullen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
De voorbereidingen van het halen van een stok gaan (achter de schermen) ook een stuk sneller dan die van het plaatsen er van.
Iemand is nieuwsgierig...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat we achter de schermen aan voorbereiding voor Texel hebben gedaan destijds. Daar kun je een paar topics mee vullen.
Ja iemand weet de motivatie wel bijzonder hoog te houden dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
iemand is nog laat wakker![]()
en iemand had vandaag wel wat anders te doen
morgen weer een dag
Whatsappgroep aangemaakt enzo, datum afgesproken, wie rijdt met wie mee, etc etc etc.quote:
Wauw mooie planning!quote:Op zondag 23 juli 2023 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Whatsappgroep aangemaakt enzo, datum afgesproken, wie rijdt met wie mee, etc etc etc.
En dan krijg je deze verplaatsingen op één dag.
[ afbeelding ]
Maar goed, dat was een uitzondering omdat we anders Texel nooit helemaal gedaan zouden krijgen (we wilden destijds Noord-Holland voltooien), dat zou jaren duren. Dan legt iemand hem erop en duurt het weer twee maanden voordat er een FOK!ker op Texel is enzo
Oja, ik deed alles op de fiets.
Texel dan ... Noord Holland had nog wel wat plekjesquote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wauw mooie planning!
Is jullie goed gelukt om Noord Holland te voltooien!
Helaas heb jij een andere planningquote:Op zondag 23 juli 2023 00:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wauw mooie planning!
Is jullie goed gelukt om Noord Holland te voltooien!
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Texel dan ... Noord Holland had nog wel wat plekjes
Elk dorp heeft natuurlijk verschillende toegangswegen... Grote steden zijn zo benaderd....quote:Op zondag 23 juli 2023 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?quote:Op zondag 23 juli 2023 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wel wat borden te gaan in N-H. Maar veel zijn het er niet meer.
vrijwilligerswerk... dont shoot ...quote:Op zondag 23 juli 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?
wie update die site, de laatste verplaatsingen staan daar ook nog niet bij.
ja zeker als bepaalde mensen vergeten hem ergens neer te leggenquote:Op zondag 23 juli 2023 00:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee zeker niet![]()
Vroeg me alleen af wie dat bijhoudt
Is nogal een werkje.
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeurenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet wordt ie dan wel buiten Limburg geplaatst.
Tenzij iemand weer op vakantie isquote:Op zondag 23 juli 2023 01:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeuren
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.quote:Op zondag 23 juli 2023 01:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zou morgen *vandaag zomaar eens kunnen gebeuren
Kom je nu meequote:Op zondag 23 juli 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.
Heb nog wel een paarse dildo als reserve stokquote:Op zondag 23 juli 2023 07:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat jullie een reservestok hebben, want de huidige is op vakantie.
Wij noemen dat een Limburgs onderonsje maar daarmee bedoel ik dan niet die paar Limbo's die wel leuk zijn natuurlijk anders wordt dat weer verkeerd begrepen.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:18 schreef COVID-19 het volgende:
Dat gaat wel lekker zo, als men de stok ophaalt en vervolgens met vakantie moet.
Klopt, maar niet alle plaatsnamen/borden staan op fokstok.nl, er komen er wel eens wat plaatsen met een bord bij (net als dat een aantal plaatsen waar ie gelegen heeft inmiddels verdwenen zijn). De database die ooit gebruikt is voor de website hebben we in 2015 ofzo gemaakt (in Excel-spreadsheet overtypen van alle plaatsnamen van Nederland, ja dat was monnikenwerk van @TARAraboemdijee, @Maringo en mij). En er is daarbij wel eens een gehucht over het hoofd gezien. Soms ligt de Stok aan een onofficieel bord en dan krijgen we hier in het topic weer allemaal dramaquote:Op zondag 23 juli 2023 00:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://fokstok.nl/ daar zag ik dat NH helemaal klaar was?
wie update die site, de laatste verplaatsingen staan daar ook nog niet bij.
Sorry, maar als Limburger jezelf limbo noemen..... Nee sorry, ik noem Limburgers dan liever kompel/koempel, maar limbo is een negatief woord, beetje als dombo of zo.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wij noemen dat een Limburgs onderonsje maar daarmee bedoel ik dan niet die paar Limbo's die wel leuk zijn natuurlijk anders wordt dat weer verkeerd begrepen.
Ik keek net even hier in de omgeving en er staat zelfs een gehucht bij dat helemaal geen officieel bord heeft, dus als hij daar neergelegd wordt kan dat simpelweg niet anders.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar niet alle plaatsnamen/borden staan op fokstok.nl, er komen er wel eens wat plaatsen met een bord bij (net als dat een aantal plaatsen waar ie gelegen heeft inmiddels verdwenen zijn). De database die ooit gebruikt is voor de website hebben we in 2015 ofzo gemaakt (in Excel-spreadsheet overtypen van alle plaatsnamen van Nederland, ja dat was monnikenwerk van @:TARAraboemdijee, @:Maringo en mij). En er is daarbij wel eens een gehucht over het hoofd gezien. Soms ligt de Stok aan een onofficieel bord en dan krijgen we hier in het topic weer allemaal drama![]()
![]()
Dat staat in de OP. @:Light doet dat aan de hand van de Wiki die ik voornamelijk bijhoud, die is nu weer bijgewerkt dus de website komt binnenkort wel weerKijk op de Wiki als je wilt weten of een plaats al is geweest.
Prima idee, als je hem kan missen, gewoon doenquote:Op zondag 23 juli 2023 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb nog wel een paarse dildo als reserve stok
Nog even een gat in boren om er een slot aan vast te kunnen maken
Als het echt een gehucht of plaatsje is met een (historische) naam dan zijn door bijvoorbeeld bewoners gemaakte borden ook prima, daar wordt niet zo'n probleem van gemaakt hier. Zoals deze:quote:Op zondag 23 juli 2023 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik keek net even hier in de omgeving en er staat zelfs een gehucht bij dat helemaal geen officieel bord heeft, dus als hij daar neergelegd wordt kan dat simpelweg niet anders.
Maar nu Noord-Holland vol is leggen we hem nog wel eens aan het bord van een vakantiepark:quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:25 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Spiksplinternieuw bord!
Of van een wijk:quote:
Bij die laatste stond ik trouwens destijd ook voor Jan met de korte achterlul, maar dat kwam omdat er bijna twee maanden tussen de plaatsing en dat ik daar was zat. Als de Stok te lang ergens ligt lijkt de kans wel groter dat ie zoek raakt helaas.quote:
Volgens mij is Harrie een Brabander, vandaar.quote:Op zondag 23 juli 2023 09:59 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Sorry, maar als Limburger jezelf limbo noemen..... Nee sorry, ik noem Limburgers dan liever kompel/koempel, maar limbo is een negatief woord, beetje als dombo of zo.
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Om te kunnen verplaatsen moet ie natuurlijk wel eerst geplaatst worden
Dat is correct en tevens juistquote:Op zondag 23 juli 2023 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij is Harrie een Brabander, vandaar.
Heeft ze toch haar doel bereiktquote:Op zondag 23 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.
Liever geen plaatsvervangende Stok, dan heb je als de nieuwe terugkomt weer een extra Stok en allemaal gedoe. Hebben we eerder meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al wordt de stok geplaatst, dan nog kunnen er geen foto's gepost worden, dus een stand-in stok zou een mooie tussenoplossing zijn en anders ligt het spel een week stil.
Bij vakantie zou je stok gewoon moeten terugleggen, op de vorige plek.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Liever geen plaatsvervangende Stok, dan heb je als de nieuwe terugkomt weer een extra Stok en allemaal gedoe. Hebben we eerder meegemaakt.
Mensen moeten gewoon geen vakantie krijgen. Word volwassen!
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist
[..]
Heeft ze toch haar doel bereikt
quote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.
Gezien jou nuchtere kijk op deze situatie zal ik jou als Limburgse medemens zeker geen Limbo noemen dus als ik het over Limbo's heb hoef je je vooral niet aangesproken te voelen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Bij vakantie zou je stok gewoon moeten terugleggen, op de vorige plek.
Ik wist niet dat het als negatief werd gezien, dus ik heb weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 23 juli 2023 10:58 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Ah duidelijk ik snap het nu. Ik las het verkeerd, was vroeg. Maar bitte noem mij geen 'limbo'.
Vind ik een goede regel.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Dank u!quote:Op zondag 23 juli 2023 11:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Gezien jou nuchtere kijk op deze situatie zal ik jou als Limburgse medemens zeker geen Limbo noemen dus als ik het over Limbo's heb hoef je je vooral niet aangesproken te voelen.
Ik vergeet af en toe dat er ook gewoon leuke mensen wonen
Ik vind dit een goede toevoeging aan het regelboek!quote:Op zondag 23 juli 2023 10:57 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
Daar gaan de spelers over, dus als de meerderheid het hier mee eens is voeg ik het toe aan de OP.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind dit een goede toevoeging aan het regelboek!
Kunnen de gene die hier over gaan dit eens bespreken?
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoietsquote:Op zondag 23 juli 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan de spelers over, dus als de meerderheid het hier mee eens is voeg ik het toe aan de OP.
We kunnen ook een lijst maken per provincie, met mensen die je zou kunnen dm'n bij vakantie. Zodat stok naar hun kan en zij hem ergens leggen. Soort vrijwilligers werk dan.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
Maak de regel dan iets of wat vollediger door de toevoeging dat indien men van plan is een bannetje te pakken ze de stok niet mogen meenemen en mocht het onverhoopt gebeuren dat je niet op tijd iemand geregeld krijgt die hem al weg haalt en je onverhoopt een verplichte vakantie aan je broek krijgt je hem inderdaad terug moet leggen. Zoiets
zou totaal niet nodig moeten zijn als mensen met andere plannen gewoon dat ding laten liggen.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:15 schreef COVID-19 het volgende:
[..]
We kunnen ook een lijst maken per provincie, met mensen die je zou kunnen dm'n bij vakantie. Zodat stok naar hun kan en zij hem ergens leggen. Soort vrijwilligers werk dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |