het weer werkt ook niet meequote:Op maandag 31 juli 2023 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, wel kunnen pinpointen. Mooie lokatie.
Maar het is een ontzettend eind rijden...
Ik weet dat dit krankzinnig klinkt, maar mijn echte leven gaat soms even vóór FOK!(stok). Excuses.quote:
wilde net de regels gaan lezen of ik hem zondag zelf op mag halenquote:
hij heeft nog niet in Cromvoirt gelegen, dat is ernaast, 1,5 kmquote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:30 schreef bloempjuh het volgende:
Stel dat ik komende week wel bij de stok in de buurt kom.. suggesties voor nieuwe lokatie op fietsafstand vanaf daar? En dan doel ik niet op 50km verder, fietsafstand is 10km max.
Als die niet van oud-Empel in een kwartier naar de Distelberg was verhuisd had ik hem al lang verplaatst.quote:
hij ligt in de buurt van goed bier, en ik weet dat je wilquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij ligt in de buurt van goed bier, en ik weet dat je wil
Lekker..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:05 schreef Harrie het volgende:
Als ie er straks nog ligt neem ik hem mee
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:07 schreef Harrie het volgende:
Jagen doen we in het bos.
Eerst ff wat drinken en dan weer eens terug thuis zien te komen.
Morgen weer jagen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
edit @Deisyy vergeten
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2023 13:41:38 ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:39 schreef Harrie het volgende:
We hebben weer een fijne locatie gevonden in het mooie Brabantse landschap. Volop parkeergelegenheid en een heerlijk rustige omgeving.
[ afbeelding ]Ik heb de TT aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy hunting
edit @:Deisyy vergeten
Maar mentions werken niet in een edit
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gelukkig ben je lekker actiefquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de TT aangepast.
Maar mentions werken niet in een edit
ik ook, fotos laten iets significants uit het beeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |