SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2023 10:17:05 ]![]()
Ziet er wel lekker uit zo'n ontbijtje“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends.quote:How can I make this topic about me?![]()
Jamjamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends.
Met verse croissantsTrust nobody![]()
Is vaak ook uitgebreid lekker zelf pakken wat je wiltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik lust wel een kappa knoffo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand nog een koffie bij dit heerlijke ontbijt?Yea, she's on crack.![]()
Wat een verwennerij ontbijtje in de OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand nog een koffie bij dit heerlijke ontbijt?
How can I make this topic about me?![]()
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onderaan; join the crewquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?![]()
![]()
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond niets![]()
Als je naar beneden scroltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond nietsHow can I make this topic about me?![]()
GC en Hob ook nogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?
BB is al gestopt JAA is bijna afgelopen nog een goede maand
Maar nee KLB wil ik niet modden kom daar zelden tot nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GC en Hob ook nog
BB is al gestopt JAA is bijna afgelopen nog een goede maand
Maar nee KLB wil ik niet modden kom daar zelden tot nooitHow can I make this topic about me?![]()
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?
met wolkje melk
Trust nobody![]()
Maar die krijgt even een figuurlijke pets op de vingers en houdt zich weer koest.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed kunt.![]()
Zo geen zin in![]()
![]()
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:32 schreef aloa het volgende:
[..]
WKN zou ik wel willen, maar komt niet goed denk ik![]()
Het is wel een klus inderdaad. Vooral die trollen, die midden in de nacht 3 topics per minuut openen.quote:How can I make this topic about me?![]()
O maar dat gebeurde in nws ook van de weekquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is wel een klus inderdaad. Vooral die trollen, die midden in de nacht 3 topics per minuut openen.![]()
Dat stond er dan ook niet lang![]()
![]()
Meestal wel of spamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die krijgt even een figuurlijke pets op de vingers en houdt zich weer koest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okequote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Zelfs daar zitten al lui uit BNW, die topics verkloten met hun onzin.
Echt heel jammer.![]()
Robbie?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:34 schreef mario390 het volgende:
robbie vor vanavond in kärnten
moest afgezegd werden![]()
Gewoon posten en niet moddenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Wordt steeds erger hier op FOK!![]()
Het is niet anders![]()
![]()
Robbie Williams?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:34 schreef mario390 het volgende:
robbie vor vanavond in kärnten
moest afgezegd werdenTrust nobody![]()
Ik googlede op nieuws over Robbie maar nu weet ik dingen due ik niet per se had willen weten
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik googlede op nieuws over Robbie maar nu weet ik dingen due ik niet per se had willen weten![]()
![]()
kontterein?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:55 schreef mario390 het volgende:
het is teveel moder op de
konzertterrein en parkplaats
en vandaag gaat nog regnen![]()
De Britse indiepopband The 1975 is gisteravond op een festival in Maleisië van het podium gehaald. Nadat de zanger tekeer was gegaan tegen de anti-lhbti-wetgeving in Maleisië zoende hij de bassist van de band vol op de mond.
![]()
![]()
Concert.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
konzert hoor? weet je niet wat en konzert is?![]()
Ah dankjewelquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef 2xHenk het volgende:
@:lovely je broodje is over 10 minuten klaar
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik heb een oppas kunnen regelenWas even stress vanmorgen omdat mijn moeder ook op pad gaat vanavond. Niet aan gedacht
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Over 10min.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je panini ligt klaar, hoelaat ben je er?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Denk pas eind van de middagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je panini ligt klaar, hoelaat ben je er?, dus dan is de panini koud
Dan maak ik gewoon een nieuwe!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk pas eind van de middag, dus dan is de panini koud
![]()
Ze kunnen geen sponsoren vinden voor het WK-vrouwenvoetbal![]()
Soberso raar dat ze dat toernooi in fucking Nieuw-Zeeland houden. Moeten al die teams en supporters de halve wereld over. Beter hadden ze 3 vliegtuigen met het elftal en wat supporters vanuit Nieuw-Zeeland over laten vliegen vanwege klimaat enzo.
En volgens mij hebben ze er ook niet goed over nagedacht dat als ze daar een wedstrijd spelen het hier fucking midden in de nacht is![]()
https://www.nu.nl/economi(...)al-links-liggen.html“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gelukkig!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een oppas kunnen regelenWas even stress vanmorgen omdat mijn moeder ook op pad gaat vanavond. Niet aan gedacht
Trust nobody![]()
Daar wordt ook gemodereerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef aloa het volgende:
De Britse indiepopband The 1975 is gisteravond op een festival in Maleisië van het podium gehaald. Nadat de zanger tekeer was gegaan tegen de anti-lhbti-wetgeving in Maleisië zoende hij de bassist van de band vol op de mond.
Ik snap dat ze een statement willen maken, maar zulke statements moet je daar niet maken ...![]()
![]()
Inderdaad, als je ergens in een ander land te gast bent, dan moet je je aanpassen aan dat land, maar wie ben ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Daar wordt ook gemodereerd
Ik snap dat ze een statement willen maken, maar zulke statements moet je daar niet maken ...![]()
Even opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk pas eind van de middag, dus dan is de panini koud
Gewaagde uitspraak hoor, maar eensquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Inderdaad, als je ergens in een ander land te gast bent, dan moet je je aanpassen aan dat land, maar wie ben ik
Kan je beter niet doen idd. Maar goed, dat zegt wel weer wat over dat land. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Daar wordt ook gemodereerd
2 per spelerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:18 schreef mario390 het volgende:
aja voetbal vergeten
nu zijn daar meer ballen
Ohhhhquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je niet teveel lekkere dingen kopen
Jij kent mij
Trust nobody![]()
Aardige ballen.quote:
Ik hoop voor haar dat het photoshop is, anders breekt haar rug binnenkort
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2023 11:22:59 ]![]()
Hey Stoorquote:
Wat ga je voor leuks doen dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
HolaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
@Paul zeg Alex let je nog wel een beetje op
Pak touwens nog eenen nog geen
maar dat kan nooit lang meer duren
![]()
![]()
c-/ koffie gaat er altijd in
Dat heb ik dus helemaal niet met bierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Foei dat kan toch niet MailyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan kan je het maar beter gedaan hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Moest wat snoeien. En t gaat zo weer regenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het maar beter gedaan hebben![]()
Hier donker maar nog droogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:57 schreef Harrie het volgende:
Hier geen regen volgens de waardeloze verwachtingen die elk half uur toch weer veranderen![]()
Kan wel maar of het smaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Hmm. Een koude panini kan toch ook wel?
Hier ook droog. Het is lekker buiten zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig hoef je niet boos te wordenquote:
Heeft ook geen zinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet, als ik wat pak is het mooi meegenomenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Harrie het volgende:
totaal zinloos die punckten daarom ben ik daar nooit actief mee bezig, scheelt een hoop gedoe“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik snap dat druk maken er over ook niet zo. Je pakt ze of je pakt ze niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Harrie het volgende:
totaal zinloos die punckten daarom ben ik daar nooit actief mee bezig, scheelt een hoop gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is het lekker af en toe zon en droogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik wat pak is het mooi meegenomendus als ik in de nacht wakker word op de bank dan kan ik het vaak niet laten toch ff een kansloze reactie te doen voor ik mijn bed in strompel
![]()
![]()
De zon is straks weg als het gaat regenen, morgen ookquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het lekker af en toe zon en droog“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Hebben meer mensen last van dus dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Precies datdus als ik in de nacht wakker word op de bank dan kan ik het vaak niet laten toch ff een kansloze reactie te doen voor ik mijn bed in strompel
Dan pak je gewoon wat te drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie niet 😋quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MiddagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan jij in de koelkast van Harrie kijkenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In je koelkast staan nog blikjes Dommelsch koud...
Wisselvallig weer idd,,ook een dag kans op onweerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Hele week wordt niks. Ook nog een tropische storm straks.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In je koelkast staan nog blikjes Dommelsch koud...Goede middagquote:![]()
hij weet wat @Harrie besteld had bij PicNicquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij in de koelkast van Harrie kijken![]()
![]()
Hallo meeliequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, wist je dat niet ? Als je een abo neemt kun jij dat ook hoor dat is zo geregeldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan jij in de koelkast van Harrie kijken![]()
![]()
the internet of thingsquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet ? Als je een abo neemt kun jij dat ook hoor dat is zo geregeld![]()
![]()
Helloquote:
🤔quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet ? Als je een abo neemt kun jij dat ook hoor dat is zo geregeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok, lunch makenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Henk bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Topzomerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wisselvallig weer idd,,ook een dag kans op onweer![]()
![]()
Lekker. Eet smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat kanquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:16 schreef mario390 het volgende:
bij voetbal bedoelte ik
8 sanis hebben en vrouw
getragen![]()
Ja hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Té veel blauw, ik ga snel weg joejoe
Winter zal ook wel later zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon een mooie nazomer en daarna de winter.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Voetbal boeit mij niet zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:16 schreef mario390 het volgende:
bij voetbal bedoelte ik
8 sanis hebben en vrouw
getragen
Hoi Fogel. ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vertel?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat het plan was.![]()
Jullie gaan te snel!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
Heb ik niet, vind meerdere kleuren mooiquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nee?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:21 schreef aloa het volgende:
Voetbal is ook niet op een geschikt tijdstip.
Ik heb daar nooit last van![]()
![]()
Hoe is het Fogel 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze spelen niet in europaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:21 schreef aloa het volgende:
Voetbal is ook niet op een geschikt tijdstip.![]()
Ik geef niemand veel 🤪Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AhumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je bolkt jezelfquote:
Hey Mikeyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaaaaa ben terug van de vakantiequote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo lieve Ma![]()
![]()
![]()
Altijd de beste Bolk 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed uitgerust?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ben terug van de vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo lieve Ma![]()
Toch niet teveel gedronken he?![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijken of die Mexicaan deze keer wel uit Q3 kan komen met de snelste auto van het veldquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tsjaaquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijken of die Mexicaan deze keer wel uit Q3 kan komen met de snelste auto van het veld![]()
![]()
Middag heer Konijn ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben heerlijk op vakantie geweest naar...quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:31 schreef maily het volgende:
[..]
Goed uitgerust?
Toch niet teveel gedronken he?
Costa Rica![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat er iemand sneller gaat zijn dan Verstappen in die wagen, maar hij moet die wagen toch consistent op de eerste twee rijen kunnen krijgen als er geen gekke dingen gebeurenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Hehe, kun he dat ook weer eens zeggen zonder raar aangekeken te worden![]()
moet hiermee lachen
ja staat zo raar om het op straat te zeggen![]()
![]()
Wat ga je koken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zijn nog bezig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa Hoi aloa
![]()
Ik heb niet meer gekeken naar het touwtrekkenzo eens kijken
![]()
Welkom back!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa Hoi aloa
![]()
Ik heb niet meer gekeken naar het touwtrekkenzo eens kijken
BolkkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij eet het maar, hij moet wel de tuin van de buuf goed kunnen bemestenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij eet het maar, hij moet wel de tuin van de buuf goed kunnen bemesten![]()
![]()
Ik weet niet of hij huurt of een eigen huis heeft, maar de kwaliteit van de voortuinen van de buren is ook aan factor in de waarde van je huisquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij huurt of een eigen huis heeft, maar de kwaliteit van de voortuinen van de buren is ook aan factor in de waarde van je huis![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: