SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2023 10:17:05 ]![]()
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends.quote:How can I make this topic about me?![]()
Jamjamquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends.
Met verse croissantsTrust nobody![]()
Is vaak ook uitgebreid lekker zelf pakken wat je wiltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, heerlijk inderdaad. Het lijkt wel zo'n ontbijt dat je kunt krijgen in een hotel 's ochtends."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik lust wel een kappa knoffo.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand nog een koffie bij dit heerlijke ontbijt?Yea, she's on crack.![]()
Wat een verwennerij ontbijtje in de OP
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja lekker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:22 schreef HappyCharly het volgende:
Wil iemand nog een koffie bij dit heerlijke ontbijt?
How can I make this topic about me?![]()
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onderaan; join the crewquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?![]()
![]()
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond niets![]()
Als je naar beneden scroltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond nietsHow can I make this topic about me?![]()
GC en Hob ook nogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?
BB is al gestopt JAA is bijna afgelopen nog een goede maand
Maar nee KLB wil ik niet modden kom daar zelden tot nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GC en Hob ook nog
BB is al gestopt JAA is bijna afgelopen nog een goede maand
Maar nee KLB wil ik niet modden kom daar zelden tot nooitHow can I make this topic about me?![]()
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?
met wolkje melk
Trust nobody![]()
Maar die krijgt even een figuurlijke pets op de vingers en houdt zich weer koest.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doen
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed kunt.![]()
Zo geen zin in![]()
![]()
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:32 schreef aloa het volgende:
[..]
WKN zou ik wel willen, maar komt niet goed denk ik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: