Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?quote:
Onderaan; join the crewquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond nietsquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond niets
Als je naar beneden scroltquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ze bij KLB nieuw mod zoeken dan? Kan het niet vinden?
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik had bij FB en mededelingen gekeken daar stond niets
GC en Hob ook nogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je KLB moddereren? Dan krijg je het wel druk, je hebt al CRE en BB en JAA ook?
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GC en Hob ook nog
BB is al gestopt JAA is bijna afgelopen nog een goede maand
Maar nee KLB wil ik niet modden kom daar zelden tot nooit
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's aardig wat. Hoewel CRE en HOB waarschijnlijk weinig aandacht behoeven.
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een wolkje melk erbij, kan dat?
Maar die krijgt even een figuurlijke pets op de vingers en houdt zich weer koest.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lezen en in de gaten houden maar gaat goed daar, zelden tot nooit oneinigheid. Af en toe een die op een dwalspoor is en denkt leuk te doen
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed kunt.
Niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:32 schreef aloa het volgende:
[..]
WKN zou ik wel willen, maar komt niet goed denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |