Hier donker maar nog droogquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:57 schreef Harrie het volgende:
Hier geen regen volgens de waardeloze verwachtingen die elk half uur toch weer veranderen
Kan wel maar of het smaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja. Hmm. Een koude panini kan toch ook wel?
Gelukkig hoef je niet boos te wordenquote:
Ik ook niet, als ik wat pak is het mooi meegenomenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Harrie het volgende:
totaal zinloos die punckten daarom ben ik daar nooit actief mee bezig, scheelt een hoop gedoe
Herfstweerquote:
Ik snap dat druk maken er over ook niet zo. Je pakt ze of je pakt ze niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:01 schreef Harrie het volgende:
totaal zinloos die punckten daarom ben ik daar nooit actief mee bezig, scheelt een hoop gedoe
Hier is het lekker af en toe zon en droogquote:
Precies datquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik wat pak is het mooi meegenomen
De zon is straks weg als het gaat regenen, morgen ookquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het lekker af en toe zon en droog
Hebben meer mensen last van dus dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 22 juli 2023 12:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Precies datdus als ik in de nacht wakker word op de bank dan kan ik het vaak niet laten toch ff een kansloze reactie te doen voor ik mijn bed in strompel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |