Over 10min.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je panini ligt klaar, hoelaat ben je er?
Denk pas eind van de middagquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Je panini ligt klaar, hoelaat ben je er?
Dan maak ik gewoon een nieuwe!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk pas eind van de middag, dus dan is de panini koud
Ah dat is wel liefquote:
en dan?quote:
Gelukkig!quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een oppas kunnen regelenWas even stress vanmorgen omdat mijn moeder ook op pad gaat vanavond. Niet aan gedacht
Daar wordt ook gemodereerdquote:Op zaterdag 22 juli 2023 10:56 schreef aloa het volgende:
De Britse indiepopband The 1975 is gisteravond op een festival in Maleisië van het podium gehaald. Nadat de zanger tekeer was gegaan tegen de anti-lhbti-wetgeving in Maleisië zoende hij de bassist van de band vol op de mond.
Inderdaad, als je ergens in een ander land te gast bent, dan moet je je aanpassen aan dat land, maar wie ben ikquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Daar wordt ook gemodereerd
Ik snap dat ze een statement willen maken, maar zulke statements moet je daar niet maken ...
Even opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk pas eind van de middag, dus dan is de panini koud
Gewaagde uitspraak hoor, maar eensquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:15 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Inderdaad, als je ergens in een ander land te gast bent, dan moet je je aanpassen aan dat land, maar wie ben ik
Kan je beter niet doen idd. Maar goed, dat zegt wel weer wat over dat land. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Daar wordt ook gemodereerd
Ik snap dat ze een statement willen maken, maar zulke statements moet je daar niet maken ...
wordt dan toch zachtquote:
2 per spelerquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:18 schreef mario390 het volgende:
aja voetbal vergeten
nu zijn daar meer ballen
Ohhhhquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je niet teveel lekkere dingen kopen
Aardige ballen.quote:
Hey Stoorquote:
Wat ga je voor leuks doen dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb een oppas kunnen regelenWas even stress vanmorgen omdat mijn moeder ook op pad gaat vanavond. Niet aan gedacht
quote:
Dan kan je het maar beter gedaan hebbenquote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:53 schreef maily het volgende:
[..]
Moest wat snoeien. En t gaat zo weer regenen.
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het maar beter gedaan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |