quote:Op zondag 25 juni 2023 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei diex points, dat vond ik wel een mooie post voor hier
Nicequote:Op zondag 25 juni 2023 01:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zit hier nog te lachen zie net dat we in songfestival zitten
maar boeiuh leek om wat meer van fok te zien koeneloen
Ik laat jullie hier natuurlijk niet zo maar even onbeheerd jullie gang gaan.quote:
he he hequote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik laat jullie hier natuurlijk niet zo maar even onbeheerd jullie gang gaan.
Ik meen het.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan kan ik zo m'n bed eens gaan opzoeken.
welkequote:Op zondag 25 juni 2023 02:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Bassie & Adriaan op staan.
gaat Bassie dit jaar?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het geheim van de schatkist.
oeh wat fel ineens.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:06 schreef NailQueen het volgende:
* vind het lichtknopje
Goh, dus daar zat hij al die tijd.
Als iemand aan het heien is op dat tijdstip snap ik wel dat de honden wakker zijnquote:
quote:
Dat is helemaal geen schat. Dat is gewoon een kist met peper.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het geheim van de schatkist.
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medelevenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]Gelukkig is het qua echte ellende vrij beperkt. Het meeste is meer licht ongemak
Je had die post moeten afkloppenquote:Op zondag 25 juni 2023 09:00 schreef H_T het volgende:
Oh ja, dit postte ik eerder deze week over mijn vakantieavonturen
[..]
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medeleven![]()
Vastquote:Op zondag 25 juni 2023 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je had die post moeten afkloppen![]()
![]()
Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je de vakantie gauw weer inhalen.
Ik heb een beetje gemist de afgelopen dagen wat je hebt gehad/gedaan geloof ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:25 schreef H_T het volgende:
[..]
VastAls de openingstijden van de Italiaanse pretparken een beetje meewerken dan kan ik die met een lang weekend in september zo inhalen met een vlucht en een huurauto. Of ik ga wat langer en werk al mijn plannen af (nog vakantiedagen genoeg) of ik doe de rest volgend jaar. Dat zie ik allemaal nog wel
Dat is nu niet belangrijk.
In dat opzicht ook wel fijn dat dit geen ultieme droomvakantie is waar ik al vijf jaar naar toe leefMet visa halen bij ambassades, een heel injectieprogramma, geld wisselen enz. Met een lange dag rijden kan ik het zo weer oppakken waar ik gebleven was
Inderdaad, eerst maar herstellen en dan verder zienquote:Op zondag 25 juni 2023 09:25 schreef H_T het volgende:
[..]
VastAls de openingstijden van de Italiaanse pretparken een beetje meewerken dan kan ik die met een lang weekend in september zo inhalen met een vlucht en een huurauto. Of ik ga wat langer en werk al mijn plannen af (nog vakantiedagen genoeg) of ik doe de rest volgend jaar. Dat zie ik allemaal nog wel
Dat is nu niet belangrijk.
In dat opzicht ook wel fijn dat dit geen ultieme droomvakantie is waar ik al vijf jaar naar toe leefMet visa halen bij ambassades, een heel injectieprogramma, geld wisselen enz. Met een lange dag rijden kan ik het zo weer oppakken waar ik gebleven was
Ik ben blij dat je veilig thuis bent!quote:Op zondag 25 juni 2023 09:00 schreef H_T het volgende:
Oh ja, dit postte ik eerder deze week over mijn vakantieavonturen
[..]
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medeleven![]()
Kan gebeurenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gemist de afgelopen dagen wat je hebt gehad/gedaan geloof ik.Maar fijn dat de last van je voet minder wordt en dat je al nieuwe plannen aan het smeden bent.
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Bijvoorbeeld! Of dat je een cruise hebt van 3 weken (lijkt me gelukkig toch al niks) en dat je na dag 4 eigenlijk je hut niet meer uit kunt. Tijdens een Amerikatrip was dit heel veel vervelender geweestquote:Op zondag 25 juni 2023 10:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst maar herstellen en dan verder zienJa, wat dat betreft heb je nog "geluk" gehad, zoiets zal je maar gebeuren als je een lange rondreis maakt op een ander continent
Ik ookquote:
Klaaaaaaachtnaaaaaachtquote:Op zondag 25 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je weet dat het licht uitdoen een paar jaar terug nogal gedoe opleverde in deze SC, toch?
Ik deins er niet voor terug.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je weet dat het licht uitdoen een paar jaar terug nogal gedoe opleverde in deze SC, toch?
Gaat nu naar NPO1 kijken.quote:
Ben ik nu ook achter gekomenquote:
Ok, dus langer in het zwembad blijven was nog niet zo gekke keuzequote:
Niet op een van de brommers toch?quote:
Ik heb wel eens leukere TT's gezien, maar voor een keertje vond ik het best leukquote:
Bij 33 grquote:
Vind ik ook altijd welquote:Op zondag 25 juni 2023 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel eens leukere TT's gezien, maar voor een keertje vond ik het best leuk
Daar pleitte ik vorige week ook voor. Toen zag ik ze live in Groningenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:12 schreef Cee het volgende:
Ik heb net Son Mieux live gezien, stuur ze naar Stockholm/Malmö volgend jaar.
Ik vind dat nog steeds geen heel goed idee. Ondanks dat ik hun muziek graag luister.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:12 schreef Cee het volgende:
Dan heb ik hem denk ik niet gezienquote:
@Luctor.et.Emergo ik snap dat je deze post in alle drukte gemist hebt maar ik ben alsnog wel benieuwd!quote:
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 15:12 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij 33 gr![]()
Maar daar zal het wel iets koeler zijn.
57 graden in het commentaarhok, dat gaat hij niet overleven dus volgende week wel een nieuwe commentator.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:35 schreef Em31 het volgende:
Wie doet bij de NOS het commentaar bij de Tour? Krijgen we 3 weken Stef Clement?
Was het goed?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:12 schreef Cee het volgende:
Ik denk 3 weken Herbert en Stef. Als ze Joris van de Berg maar thuislaten.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:35 schreef Em31 het volgende:
Wie doet bij de NOS het commentaar bij de Tour? Krijgen we 3 weken Stef Clement?
Hmm oké, vind het nooit zo prettig om naar hem te luisteren. Maar zou ook niet zo snel weten wie ze bij de NOS dan moeten vragen.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk 3 weken Herbert en Stef. Als ze Joris van de Berg maar thuislaten.
Ik heb Stef Clement een keer mogen interviewen en ik vond 'm nogal intimiderendquote:Op zondag 25 juni 2023 16:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm oké, vind het nooit zo prettig om naar hem te luisteren. Maar zou ook niet zo snel weten wie ze bij de NOS dan moeten vragen.
Ik vind het duo bij Eurosport altijd wel leuk, maar je moet Karsten Kroon eigenlijk wel in combinatie hebben met die Belg. Lekker ongemakkelijk soms ook.
Levensgevaarlijk, dat sporten. Daarom maar beter nooit aan beginnen, zelfs ernaar gaan kijken blijkt gevaarlijk.quote:https://nos.nl/artikel/24(...)ij-triatlon-in-hoorn
Meerdere mensen onwel door hitte bij triatlon in Hoorn
In Hoorn zijn meerdere mensen door de hitte onwel geworden bij het sportevenement Ironman. Volgens de veiligheidsregio gaat het om ongeveer tien mensen en zijn zeker zeven ambulances ingezet om hen te behandelen.
Het gaat om deelnemers en toeschouwers van het evenement. [...]
Hebben ze een lekkere dag voor uitgekozen, ik begin al te zweten bij het lezen ervan.quote:[...] Deelnemers die meedoen aan de Ironman moesten vandaag een triatlon afleggen: er wordt 1,9 kilometer gezwommen, ruim 21 kilometer gerend en 90 kilometer gefietst [...]
quote:Op zondag 25 juni 2023 15:35 schreef Em31 het volgende:
https://over.nos.nl/wp-co(...)r-de-France-2023.pdfquote:Alle 21 etappes van de Tour zijn ’s middags rechtstreeks te zien op NPO 1. Met het commentaar
van Joris van den Berg, Stef Clement en Michael Boogerd.
Dat geloof ik meteenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb Stef Clement een keer mogen interviewen en ik vond 'm nogal intimiderendMaar hij praatte wel heel makkelijk en eigenlijk over alles wel. Dus qua resultaat een prima interview.
Jeetjequote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://over.nos.nl/wp-co(...)r-de-France-2023.pdf
quote:Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, dat sporten. Daarom maar beter nooit aan beginnen, zelfs ernaar gaan kijken blijkt gevaarlijk.
[..]
Hebben ze een lekkere dag voor uitgekozen, ik begin al te zweten bij het lezen ervan.
Danny was geen optie meer, natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
quote:Bij het ringsteken in Ermelo worden de ringen vanaf de bok van de koets door de dame met een houten stok, de zogenaamde sabel, met één hand gestoken. De koetsier dient zijn paard of pony in snelle voorwaartse draf langs de opgehangen ringen te sturen.
Enorm goed, wat een stage presence heeft die zanger ook.quote:
vertel.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds geen heel goed idee. Ondanks dat ik hun muziek graag luister.
Hun nummers zijn zeker leuk. Maar vallen niet heel erg op. Lijkt wel veel op elkaar. Daardoor valt zoiets als sneller weg. Daarnaast vind ik de zanger niet altijd even overtuigend.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Enorm goed, wat een stage presence heeft die zanger ook.
[..]
vertel.
Joris van den Bergquote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
S!ster de hele middag op repeat is prettiger om naar te luisterenquote:
Dat klinkt als een nachtmerrie.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Oh wow wel heftig en gelukkig dat het vrij goed is afgelopen.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:52 schreef Fred_B het volgende:
Vanmiddag waren we hier buiten met water aan het spelen, en viel het op dat er een sportvliegtuigje wel heel laag overvloog. Wij besteedden er verder geen aandacht meer aan, maar naar nu blijkt is het niet zo gek ver hier vandaan neergestort.
Gelukkig zijn de twee inzittenden slechts lichtgewond geraakt en kunnen ze het avontuur dus navertellen.
Ja, gelukkig is hij hier niet op het dak geland.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wow wel heftig en gelukkig dat het vrij goed is afgelopen.
Het eten was goed.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo ik snap dat je deze post in alle drukte gemist hebt maar ik ben alsnog wel benieuwd!
Heb je een lekker hapje gezien?quote:
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:57 schreef NailQueen het volgende:
Het is inmiddels 32 graden buiten. En hier binnen.. nog steeds 24 graden
quote:
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.
DE FIK ER IN!quote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.
Genietquote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zowaar in de Melkweg vanavond met mijn dochter![]()
Vriendin zei op het laatste moment af voor het concert dus nu ben ik mee![]()
Er zijn nog wel twéé andere moeders geloof ik
Sabrina Carpenter. Ik ken 2 liedjes een beetje maar dochter is megafanquote:
Als we met de hele SC langskomen zal het niet lang koel blijvenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komen
Dan kan er niet lang meer opgeschept worden over de temperatuurquote:
Ben je wel goed? Dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komen
Oh, dat is een leuke zangeres!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sabrina Carpenter. Ik ken 2 liedjes een beetje maar dochter is megafan
Het zegt me weinig, eerlijk gezegdquote:
Wikipedia verduidelijkt het ook niet echt.quote:Biografie[bewerken | brontekst bewerken]
Jeugd[bewerken | brontekst bewerken]
Carpenter werd geboren in Lehigh Valley, Pennsylvania. Sabrina Carpenter werd derde in een zangwedstrijd georganiseerd door Miley Cyrus, "The Next Miley Cyrus Project".
Privéleven[bewerken | brontekst bewerken]
Sabrina heeft twee oudere zussen en een halfzus.
Ohwahleeeuuuukquote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zowaar in de Melkweg vanavond met mijn dochter![]()
Vriendin zei op het laatste moment af voor het concert dus nu ben ik mee![]()
Er zijn nog wel twéé andere moeders geloof ik
Vanaf vandaag tot eind van de week wordt het 20 tot 22 graden. Dus dat is sowieso al een verschil.quote:Op maandag 26 juni 2023 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijkend naar de lucht lijkt deze dag beter te worden dan gisteren.
Fris windje door de tuindeur nuquote:Op maandag 26 juni 2023 06:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tot eind van de week wordt het 20 tot 22 graden. Dus dat is sowieso al een verschil.
Buiten was het nu lekker. Vooral omdat het de hele nacht binnen 29 graden was.quote:
Woonkamer is nu 25 graden, benieuwd of het morgenavond beter is als ik weer thuis benquote:Op maandag 26 juni 2023 07:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten was het nu lekker. Vooral omdat het de hele nacht binnen 29 graden was.
quote:Op zondag 25 juni 2023 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk 3 weken Herbert en Stef. Als ze Joris van de Berg maar thuislaten.
Stef is de enige die nog een beetje raak is met zijn kennis bij de NOS, Danny Nelissen was ook wel goed, maar ja viespeukerij. Beste commentaar is eigenlijk nog bij Eurosport met Karsten en Jeroen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[ twitter ]
"Van der Poel ontwijkt ternauwernood een bidon", aldus Herbert. Ik denk dat commentaar geven gewoon moeilijk is, of dat ze bij de NOS hele kleine beeldschermen hebben. Want ze zitten er gewoon bijna altijd naast, maakt niet uit wie je daar neerzet.
Maar wat voor gevoel beleef je hier nou bij?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Iemand heeft op mijn flexplek gezeten. Nu zit mijn stoel niet meer goed.
De Nederlandse wikipedia is dan ook waardeloos wat minder bekende artiesten betreft.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zegt me weinig, eerlijk gezegd
[..]
Wikipedia verduidelijkt het ook niet echt.
Al klinkt een “The Next Fred_B Project” wel als iets wat misschien interessant is om te organiseren.
Frustratie, woede, wanhoop, teleurstelling en daarnaast een naar gevoel in je rug.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat voor gevoel beleef je hier nou bij?
Vergeet de existentiële crisis niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Frustratie, woede, wanhoop, teleurstelling en daarnaast een naar gevoel in je rug.
Been there, done that.
Van dat je in je werk volledig vervangbaar bent en niemand ooit ook maar enige herinnering zal hebben aan wat je in je loopbaan zoal bereikt hebt?quote:
Precies. Niemand is van waarde.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Van dat je in je werk volledig vervangbaar bent en niemand ooit ook maar enige herinnering zal hebben aan wat je in je loopbaan zoal bereikt hebt?
Ik ook. Ik werk ook omdat het moet, omdat ik er geld voor krijg. Zou ik de lotto winnen, dan stopte ik met werken. Terwijl ik mijn baan best leuk vind hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Hier geloof ik trouwens echt wel een beetje in. Maar ik ben dan ook totaal geen workaholic. Ik doe het omdat het moet maar ik vind het totaal geen mentale prioriteit en ik vind het ook niet zo interessant wat anderen doen voor werk, in vergelijking met hun privéleven.
"Waar zie je jezelf over 5 jaar"quote:Op maandag 26 juni 2023 14:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ook echt nul ambitie qua werk. Paar weken terug m'n tweejaarlijkse gesprek gehad, en m'n nieuwe doel is uitzoeken hoe ik mezelf kan uitdagen. We konden er verder niks van maken.
Ik heb ook nooit hogerop gewild in m'n huidige bedrijf, of in elk geval niet hoger dan waar ik nu zit. Oké je verdient meer maar je hebt ook de hele week door meetings en stress, het is me allemaal de moeite niet waard.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Waar zie je jezelf over 5 jaar"
Geen idee
Ik heb ook geen ambitie in de zin van dat ik meer wil bereiken. Mijn doel is om mijn werktijd zo aangenaam en stressloos als mogelijk is door te brengenen dat doel heb ik over 5 jaar nog steeds, verwacht ik
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weleens iemand gesproken die kon niet leven zonder werk.
Ik kan daar niets mee
Mensen die alleen over hun werk kunnen praten, of nog erger afgeleide dingen daarvan, zoals hun collega’s of bedrijfsauto, zijn inderdaad wel vrij treurig.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Hier geloof ik trouwens echt wel een beetje in. Maar ik ben dan ook totaal geen workaholic. Ik doe het omdat het moet maar ik vind het totaal geen mentale prioriteit en ik vind het ook niet zo interessant wat anderen doen voor werk, in vergelijking met hun privéleven.
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?quote:Op maandag 26 juni 2023 16:13 schreef Cee het volgende:
Ambities in het leven![]()
Ambities op je werk: leuk, als het je leven ook leuker maakt.
Overigens momenteel op het werk een existentiële crisis waarop ik nergens meer echt uitdaging of lol in kan vinden en alleen maar frustratie en ergernis en het idee dat het niet meer vooruit gaat dus ik ben stiekem een beetje aan het rondspeuren naar wat ik wil (en of er überhaupt iets is). Want dit is het niet echt (meer).
Misschien zijn dat stiekem toch wel ambities.
Ik vind dit een woordevolle zingeving aan het leven.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?
Altijd wel een mooie ja. Als je dan zou zeggen dat je vooral heel goed wilt worden in je huidige functie dan zou dat nog een slecht antwoord zijn ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb ook geen ambitie in de zin van dat ik meer wil bereiken. Mijn doel is om mijn werktijd zo aangenaam en stressloos als mogelijk is door te brengenen dat doel heb ik over 5 jaar nog steeds, verwacht ik
Volgens mij zijn dit gewoon goed werkende survival skills. Zonder werk plezier is het echt niet vol te houden, daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:13 schreef Cee het volgende:
Overigens momenteel op het werk een existentiële crisis waarop ik nergens meer echt uitdaging of lol in kan vinden en alleen maar frustratie en ergernis en het idee dat het niet meer vooruit gaat dus ik ben stiekem een beetje aan het rondspeuren naar wat ik wil (en of er überhaupt iets is). Want dit is het niet echt (meer).
Ik denk dat we vanuit de SC daar best wel succesvol in zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?
Je moet eens weten wat er gebeurt als je waagt af te wijken van de ESF SC norm. Rellen. Tribunalen. Alles.quote:
In het uiterste geval zou zelfs de wereld vergaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er gebeurt als je waagt af te wijken van de ESF SC norm. Rellen. Tribunalen. Alles.
Eensch.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Kakhiel had dat aardig voor elkaarquote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu zelf ook aan het klooien, gisteren stond ik op en schoot iets in mijn knie, toen niet echt last dus dacht whatever. Maar sinds dat ik ben opgestaan is de knie heel stijf en heb echt moeite met buigen en dus lopen.
Nee, had ik wel ooit, maarja verhuizen enzo. Hoop dat het even 1 dagje echt vervelend is door wat te overstrekken ofzo en geen langdurige blessure.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]Heb je zo'n knieband oid die wat kan helpen?
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 26 juni 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, had ik wel ooit, maarja verhuizen enzo. Hoop dat het even 1 dagje echt vervelend is door wat te overstrekken ofzo en geen langdurige blessure.
Had ik natuurlijk niet moeten zeggen, net pas thuis uit werk. Bijna alles wat maar mis kon gaan ging mis.quote:Op maandag 26 juni 2023 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijkend naar de lucht lijkt deze dag beter te worden dan gisteren.
Oh jee, wat was er?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik natuurlijk niet moeten zeggen, net pas thuis uit werk. Bijna alles wat maar mis kon gaan ging mis.
Zeker niet beter dan gisteren, ondanks lagere temperatuur.
Alles was er, een of andere storing in het complete systeem. Niks werkte meer, maar alles moet natuurlijk wel af en naar klanten toe. Heel veel handwerk van dingen die normaal digitaal gaan. Klein kernteam is nu nog steeds bezig de laatste dingen af te maken.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu zelf ook aan het klooien, gisteren stond ik op en schoot iets in mijn knie, toen niet echt last dus dacht whatever. Maar sinds dat ik ben opgestaan is de knie heel stijf en heb echt moeite met buigen en dus lopen.
Alles is wel heel veelquote:Op maandag 26 juni 2023 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alles was er, een of andere storing in het complete systeem. Niks werkte meer, maar alles moet natuurlijk wel af en naar klanten toe. Heel veel handwerk van dingen die normaal digitaal gaan. Klein kernteam is nu nog steeds bezig de laatste dingen af te maken.
En omdat het ook nog niet echt opgelost is (it werkt dus ook flink over), is ook nog niet duidelijk of het morgen wel werkt.
Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:14 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
@:cyan9 hoe gaat het met jouw ledematen?? Ik vrees dat iemand de modjes aan het saboteren is
Meh, rot is dat. Ik ben een paar jaar geleden ook van functie gewisseld, ik doe nu iets heel anders dan eerst, maar wel bij hetzelfde bedrijf. In mijn oude functie had ik ook geen uitdaging en lol meer en dat strookt niet met mijn visie dat je werktijd vooral zo aangenaam mogelijk moet zijn. Mijn huidige baan biedt me meer afwisseling en meer plezier.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:13 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 26 juni 2023 17:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alles was er, een of andere storing in het complete systeem. Niks werkte meer, maar alles moet natuurlijk wel af en naar klanten toe. Heel veel handwerk van dingen die normaal digitaal gaan. Klein kernteam is nu nog steeds bezig de laatste dingen af te maken.
En omdat het ook nog niet echt opgelost is (it werkt dus ook flink over), is ook nog niet duidelijk of het morgen wel werkt.
Zolang je nog niet gewend bent aan dat geld kun je die keuze wel makkelijker maken ja. Ik zou het nu wel moeilijk vinden om 1500 in de maand minder te krijgen, geef ik eerlijk toequote:Op maandag 26 juni 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
Ik had ambitie wat betreft werk en nu zit ik zonder thuis![]()
![]()
Maar inderdaad: ik vind werkplezier leuker en belangrijker dan geld en aanzien. Voor de baan waar ik nu best ver in het sollicitatieproces zit, hadden ze me eerst voor een andere functie gebeld waarvoor het minimum 1500 (!) euro per maand hoger ligt dan waar ik nu naar solliciteer. Maarja, dan doe ik de hele dag dingen die ik niet leuk vindDus heb een beetje geluld en nu zit ik daar wel nog steeds onder maar wel met een leuke baan hopelijk straks
(En wellicht uiteindelijk ook wel weer doorgroeimogelijkheden
)
Sterkte ermee, hopelijk is het gauw over!quote:Op maandag 26 juni 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, had ik wel ooit, maarja verhuizen enzo. Hoop dat het even 1 dagje echt vervelend is door wat te overstrekken ofzo en geen langdurige blessure.
Hoe gaat het met jouw enkel nu, merk je al verbetering?quote:Op maandag 26 juni 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnNiet te veel belasten dan maar en misschien wat ijs erop als je dat in de buurt hebt
Ja het scheelt inderdaad dat het een hypothetisch salaris wasquote:Op maandag 26 juni 2023 19:11 schreef Arizona het volgende:
Zolang je nog niet gewend bent aan dat geld kun je die keuze wel makkelijker maken ja. Ik zou het nu wel moeilijk vinden om 1500 in de maand minder te krijgen, geef ik eerlijk toe. Ik zou daarvoor niet willen wisselen naar een baan die ik nog leuker vind, maar waar ik dus financieel er (flink) op achteruit ga.
Ik verdien echt heel goed voor het werk dat ik doe en dat maakt eventueel switchen naar een andere werkgever wel lastig. Beetje een gouden kooi idee. Maar ik klaag niet hoor, want zoals gezegd, ik breng mijn werktijd meestal aardig aangenaam door.
Zo begon het bij mij ook Cyan!quote:
quote:Op maandag 26 juni 2023 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte ermee, hopelijk is het gauw over!
[..]
Hoe gaat het met jouw enkel nu, merk je al verbetering?
O ja, targetsquote:Op maandag 26 juni 2023 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja het scheelt inderdaad dat het een hypothetisch salaris wasEn dat dat een baan met targets was waarvan ik niet zeker wist of ik ze überhaupt kon halen, dus ook op dat vlak nog onzekerheid.
Ik zit nu ongeveer op waar ik bij mijn vorige baan ook op zat (wat secundaire voorwaarden heen en weer geschoven, dus moeilijk te vergelijken), daaronder had ik inderdaad ook heel lastig gevonden
De geluiden zijn voorzichtig positief, maar ik klop het nog wel even af voor ik naar bed ga.quote:Op maandag 26 juni 2023 18:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Alles is wel heel veelHopelijk is het morgen weer normaal
"Aan de andere kant van de tafel"quote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee
Weet je eigenlijk nog wat het precies is of waar het door gekomen is?quote:Op maandag 26 juni 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]Heel stuk beter. Lopen gaat goed, al ga ik voorlopig nog geen langere stukken doen. Voet is nog wel dikker en een andere kleur dan de normale en ik moet opletten dat ik hem niet draai, maar verder alles goed. Ik heb de brace nu een tijdje af, die doe ik later vandaag weer om. Uit mijn hoofd is morgen de laatste dag dat ik drie verschillende pillen moet nemen en aan het eind van de week zou ik pilvrij moeten zijn
Nee precies, ik ook nietquote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja, targetsIk zou ook niet goed functioneren als ik telkens targets moest halen, dat geeft me stress.
Ongeveer hetzelfde is prima
Ik snap het ook wel vanuit commercieel oogpunt, maar het moet echt bij je passen als persoon. Ik krijg er geen kick van als ik targets moet halen, ik word er juist nerveus en onzeker van.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee precies, ik ook nietEn ik snap het wel aan de saleskant van een bedrijf, maar er is een reden dat ik daar zelf niet voor kies
Als die Fransen het hebben gezegd, heb ik het niet begrepen. Ik heb er twee dagen veel op gelopen en gestaan, maar dat was in eerdere jaren nooit een probleem. Ik kreeg dan wel vermoeide voeten, maar niet zoiets als dit. Voorlopig hou ik het op domme pechquote:Op maandag 26 juni 2023 20:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk nog wat het precies is of waar het door gekomen is?
Mijn gok is dat je gebeten bent door een verdwaalde alpenpaling.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Als die Fransen het hebben gezegd, heb ik het niet begrepen. Ik heb er twee dagen veel op gelopen en gestaan, maar dat was in eerdere jaren nooit een probleem. Ik kreeg dan wel vermoeide voeten, maar niet zoiets als dit. Voorlopig hou ik het op domme pech
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 26-06-2023 22:03:20 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
werkschuw, mensenschuw.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
Werkschuw tuig zijn we!
Behalve @:ijs_beer dan
Totáál geen druk op hun schoudersquote:Op maandag 26 juni 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
In mijn bedrijf hangen de annual salary reviews dit jaar af van of de sales targets voor Q2 bereikt worden. Lekker dan. Ook leuk voor het Sales team trouwens.
Leuk. Veel plezier.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Even lekker de Disney-Robin Hood kijkenNu al zin in Graaf Slis
Jeugdsentimentquote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Ik heb laten weten dat ik ze zelf nooit zou sturen maar dat ik niet kan garanderen dat ze niet heel boos worden als ik geen ASR krijg.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Totáál geen druk op hun schouders![]()
Je hebt het salesteam toch al wel vriendelijk verteld dat je vrienden van Satudarah even langskomen, mocht het tegenvallen?
Werkschuw? Verre vanquote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
Werkschuw tuig zijn we!
Behalve @:ijs_beer dan
Gewoon zeggen dat je anders de SC bij ze langs stuurt. De hele dag flauwe grappen, verhalen over pakketjes en foute muziek, nou die gaan vanzelf wel meer verkopenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb laten weten dat ik ze zelf nooit zou sturen maar dat ik niet kan garanderen dat ze niet heel boos worden als ik geen ASR krijg.
Pakketjesschuwquote:
Jarenlang gedaan. Was op zich wel prima te doen. Nou ja behalve dat als je de KPI targets steeds haalde, ze net zo lang gingen zoeken totdat ze wat vonden wat ge niet gehaald hadquote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja, targetsIk zou ook niet goed functioneren als ik telkens targets moest halen, dat geeft me stress.
Ongeveer hetzelfde is prima
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Ja, dat ben ik dus weer niet per se.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weer niet. Winkelschuw eerder.
Dat is wel goed inderdaad.quote:
Een dorp verderop hier sinds kort wel. Onhandig dat ik dan weer niet aan Magic doe.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad.
Helaas is er hier geen winkel lokaal die Magic verkoopt.
Toch fijn dat jij dat als Belg ook zo voeltquote:Op maandag 26 juni 2023 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Koopt Nederlandsche waar
Dan helpen wij elkaar
Als je ze nu voor Luctor koopt dan is die ook weer geholpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een dorp verderop hier sinds kort wel. Onhandig dat ik dan weer niet aan Magic doe.
Pakketjes komen meestal wel uit Nederland. Lekker ingepakt in het erg charmante Waalwijk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch fijn dat jij dat als Belg ook zo voelt
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?quote:
Dan gebruik je hem bij het palingvissen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?
Misschien bedoelt ie een lok-aal.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?
Deze duurde evenquote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem bij het palingvissen.
Begin er een, ben je ook van je huidige werkergernissen afquote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad.
Helaas is er hier geen winkel lokaal die Magic verkoopt.
Dan heb ik stress van verkoopcijfers.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin er een, ben je ook van je huidige werkergernissen af
Er zit wat tekst in over een heiende klok, hij bevalt je vastquote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om Disney+ aan te schaffen.
Rekel! Gauw te bedde gij!quote:Op maandag 26 juni 2023 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* kijkt op klokMisschien eens richting bedje
Dat lukt nog niet echt.quote:
Laat het ons weten als je besluit het te gaan overwegen!quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om Disney+ aan te schaffen.
Heb je de slaaphamer al geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt nog niet echt.
En morgen niet vooruit te branden natuurlijk.
Oogjes toe en snaveltje dicht.quote:
Is dat niet dat liedje? Dat liedje van Peter Gabriel?quote:
Dan ben je dus wel vooruit te brandenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Boodschappen gedaan en intussen aan het werk.
Vanmiddag zal ik wel het inkakmomentje ervaren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel vooruit te branden
Ik had gisteren een hele dag een inkakmomentjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmiddag zal ik wel het inkakmomentje ervaren.
Gaat het vandaag beter?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een hele dag een inkakmomentje
Yup, zal wel door de airco op kantoor komen. Ik werk nu vandaag thuisquote:
Is dit gerelateerd aan een nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijft toch mooi om te aanschouwen hoe mensen het verband tussen oorzaak en gevolg ondervinden.
Dat kan zowel veel als weinig zijn. Ligt er maar net aan wat er gevraagd of medegedeeld wordtquote:
En dan is er ook nog de vraag hoeveel van die 24 specifiek aan Luctor gericht waren en hoeveel er daadwerkelijk een antwoord nodig hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan zowel veel als weinig zijn. Ligt er maar net aan wat er gevraagd of medegedeeld wordt
Vragen van accountants voornamelijk. En bijna allemaal aan mij gericht.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan zowel veel als weinig zijn. Ligt er maar net aan wat er gevraagd of medegedeeld wordt
Een gevoel aan stress.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:50 schreef Strani het volgende:
En daarnaast natuurlijk ook de gebruikelijke vraag wat het allemaal voor gevoelens oproept bij @:luctor.et.emergo .
Het was zeker aan de hand van een bericht, maar of het daadwerkelijk nieuws is..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dit gerelateerd aan een nieuwsbericht?
"Ik ben vandaag jarig. Daarom is er een gore fabriekstroep overheerlijke vlaai van Multivlaai voor iedereen in de keuken, groetjes Tineke"quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
doen ze dat bij jullie in het bedrijf via een mailtje naar iedereen en komen de felicitaties vervolgens ook bij iedereen terecht?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
"Ik ben vandaag jarig. Daarom is er een gore fabriekstroep overheerlijke vlaai van Multivlaai voor iedereen in de keuken, groetjes Tineke"
"Gefeliciteerd Tineke! groetjes, Agnes"
"Van Harte Tineke! mvg, Wouter"
"Happy Birthday Tinus! Vriendelijke groeten, Barbara"
etc etc
Ja, dat is aardig wat wegklikken zo op de vroege ochtend.
"De lampen van een blauwe Ford Focus met kenteken 87-HLV-3 staan nog aan."quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
"Ik ben vandaag jarig. Daarom is er een gore fabriekstroep overheerlijke vlaai van Multivlaai voor iedereen in de keuken, groetjes Tineke"
"Gefeliciteerd Tineke! groetjes, Agnes"
"Van Harte Tineke! mvg, Wouter"
"Happy Birthday Tinus! Vriendelijke groeten, Barbara"
etc etc
Ja, dat is aardig wat wegklikken zo op de vroege ochtend.
Fijn is dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weleens op school meegemaakt dat er iemand reageerde op een mail en dat per ongeluk naar de hele school stuurde. En iedereen moest daar zo nodig op reageren. Had je opeens 100 ongelezen berichten
Ik kan trouwens vrij makkelijk aan zulke pillen komen als iemand ze hier nodig heeftquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als klap op de vuurpijl kreeg de hele school daardoor een spam voor viagrapillen![]()
[ afbeelding ]
Heb je een voorraadje thuis liggen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan trouwens vrij makkelijk aan zulke pillen komen als iemand ze hier nodig heeft
Ah, dat verklaart wel waarom die mail in het Spaans was.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan trouwens vrij makkelijk aan zulke pillen komen als iemand ze hier nodig heeft
Ja het is ook altijd feest als iemand het allstudents@ ontdektquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weleens op school meegemaakt dat er iemand reageerde op een mail en dat per ongeluk naar de hele school stuurde. En iedereen moest daar zo nodig op reageren. Had je opeens 100 ongelezen berichten
Nee, natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
maar jij eet je avondeten rond 17.00 uur! Verpest dat je etenslust niet? ;o
Strani, je hebt weer per ongeluk reply all gedaan i.p.v. een losse reply naar NQquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat was dan juist weer het bericht dat wel voor iedereen bedoeld wasquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart wel waarom die mail in het Spaans was.
NPO2quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt het nog ergens uitgezonden?
quote:
O wat jammerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet morgen voor de zoveelste keer met de auto naar de garage. Het probleem zit nu waarschijnlijk in de koppeling. Hierdoor ben ik bang dat er iets met de schakelbak moet gebeuren en dan ben ik verder van huis
Bij de APK werd me al verteld om langzaamaan op zoek te gaan naar een nieuwe auto omdat deze steeds minder wordt. Ik ben bang dat ik dus sneller dan verwacht afscheid moet nemen van mijn eerste autootje
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 5 uur gestopt met werken. Nu koken.
Een verjaardag op dinsdagavondquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik moest alleen eten vandaag, het werd een broodje Van Dobben kroket en wat Gyoza![]()
Straks heb ik nog een verjaardag; ik moet nog even wat zin verzamelen om me daarvoor klaar te gaan maken
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardagquote:
Dat is inderdaad bijzonder. Doordeweekse verjaardagen zijn hier niet zeldzaam, maar eigenlijk gewoon onbestaand.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardag
Sperzieboontjes met krieltjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik moest alleen eten vandaag, het werd een broodje Van Dobben kroket en wat Gyoza![]()
Straks heb ik nog een verjaardag; ik moet nog even wat zin verzamelen om me daarvoor klaar te gaan maken
Ik ben ook wel gehecht aan mijn eigen auto. Nu rij ik ook niet zo heel veel maar in een andere auto moet ik toch altijd wennen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet morgen voor de zoveelste keer met de auto naar de garage. Het probleem zit nu waarschijnlijk in de koppeling. Hierdoor ben ik bang dat er iets met de schakelbak moet gebeuren en dan ben ik verder van huis
Bij de APK werd me al verteld om langzaamaan op zoek te gaan naar een nieuwe auto omdat deze steeds minder wordt. Ik ben bang dat ik dus sneller dan verwacht afscheid moet nemen van mijn eerste autootje
Met twee verjaardagen in een week telt je leeftijd snel opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardag
Arme Queenmobielquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Met twee verjaardagen in een week telt je leeftijd snel op
Oh dat scheelt wel!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!
Ik ben @:meke niet
Avodadosoep met zuurdesembroodquote:
Die maakt gerust de hele week vol.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alsof je vijf keer naar Virgil Van Dijk achter elkaar keek ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker verdedigd en lekker gekeept.
Gelukkig nog 1-1quote:
Ik zou het niet weten. Ik woon nu veel verder van de Duitse grens af.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gehecht aan mijn eigen auto. Nu rij ik ook niet zo heel veel maar in een andere auto moet ik toch altijd wennen.
Het zal een kosten-baten analyse worden. Of deze nog laten maken of op zoek naar een andere.
Zijn de auto prijzen in Duitsland nog steeds zoveel lager dan in Nederland ?
Ik heb mijn auto nu al 7 jaar, sinds 2016. Dus ja, dan begint hij toch meer aan zijn eind te komenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Arme QueenmobielLeuk is het niet, maar dat is wel een beetje het lot van eerste auto's. Zonde, want je eerste auto is eigenlijk wel je beste auto
Hoe lang heb je je waggie?
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.quote:
Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.
Juichenquote:
Ja, vandaag werkte alles gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wat jammer![]()
Hopelijk valt het toch mee.
@:roger_epiales, is de werk-ellende voorbij vandaag, draait alles weer?
Ik heb heel hard gewerkt en een heel frustrerende meeting gehad. Gelukkig is het nu weer avonden morgen ben ik vrij
.
Frank de Boer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat krijg je er voor terug?
Bij sommige mensen vraag je je echt af waarom ze coach zijn geworden. Wat een inspiratieloze zak hooi.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.
Michael Reiziger. Geen idee of dat een verbetering is, maar het lijkt me wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat krijg je er voor terug?
Dat ja. En ook dat krampachtig vasthouden aan dezelfde spelers. Valt Brobbey geblesseerd uit brengt die Zirkzee die nooit scoort i.p.v. Dallinga die in vorm is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij sommige mensen vraag je je echt af waarom ze coach zijn geworden. Wat een inspiratieloze zak hooi.
En altijd dat schijtbakkenvoetbal, waar Nederlandse coaches tegenwoordig een patent op hebben.
Die schijnt wel een goede trainer te zijn van wat mensen over hem zeggen. Wel goed dat die eens als hoofdtrainer aan de slag kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Michael Reiziger. Geen idee of dat een verbetering is, maar het lijkt me wel.
Die had hier wel van genoten. Veel meer balbezit dan de tegenstander.quote:
Anders zouden we Sue Sylvester zijn, die trouwt met zichzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom zou je mij dat aan doen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
Wil er iemand binnenkort nog @:nailqueen boycotten of nachtmerries bezorgen?
Op Insta kwam ik het perfecte materiaal hiervoor tegen: Een door AI gegenereerde Ed Sheeran, die Suzan en Freek zong![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
Wil er iemand binnenkort nog @:nailqueen boycotten of nachtmerries bezorgen?
Op Insta kwam ik het perfecte materiaal hiervoor tegen: Een door AI gegenereerde Ed Sheeran, die Suzan en Freek zong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |