Telekids niet leuk vinden en dan ook nog topic sluiten.quote:
Telekids was leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond Telekids als kind al cringy, ik wilde er niet naar kijken.
Kijk, ik ben niet de enige!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond Telekids als kind al cringy, ik wilde er niet naar kijken.
Ja het wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telekids niet leuk vinden en dan ook nog topic sluiten.
Ik twijfel altijd aan Belgiëquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:16 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er niet getwijfeld aan België?
Ooh aah just a little bit is er eentje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:24 schreef Cee het volgende:
Telekids en (minstens) twee ESF connecties, wie weet ze op te noemen?
Je bent wel erg goed bezig met geen punten scoren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:50 schreef NailQueen het volgende:
Kinderen voor kinderen heb ik ook altijd verschikkelijk gevonden
Gelukkig komen er nu betere nummers aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent wel erg goed bezig met geen punten scoren.
Al heb ik ook niks met die nieuwere liederen van ze.
Harry de Hengst - Waylonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:24 schreef Cee het volgende:
Telekids en (minstens) twee ESF connecties, wie weet ze op te noemen?
Ik als echte internetdokter ga uit van een verrekte / overbelaste enkelband, door het lopen en autorijden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
Nou, ik heb in elk geval niets gebroken. Dat leek me ook iets dat ik had moeten merken, maar bevestiging is fijn. Wat het wel is moet ik nog horen
Eerste keer dat ik dat hoor in dat liedje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:25 schreef NailQueen het volgende:
Chill ho maar. Ik neem Corona.
Dat is vandaag alweer een jaar geleden dat ik het had
Ben je alleen op reis?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
Nou, ik heb in elk geval niets gebroken. Dat leek me ook iets dat ik had moeten merken, maar bevestiging is fijn. Wat het wel is moet ik nog horen
Ja, dat maakt het wel wat lastig af en toe. Met een reisgenoot (met rijbewijs) is het toch een stuk makkelijker om naar een dokter of ziekenhuis getransporteerd te worden. En ik ben met de auto. Autorijden vind ik nu onverantwoord omdat ik niet zeker weet of ik een noodstop tot een goed einde kan brengen, dus het kan ook nog interessant worden hoe ik uiteindelijk thuis kom. Dat is van later zorg, eerst maar eens vandaag afwachten en daarna weer bellen met de verzekering.quote:
Niet eens kanker?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik als echte internetdokter ga uit van een verrekte / overbelaste enkelband, door het lopen en autorijden.![]()
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet eens kanker?Dat staat er vrijwel altijd bij als een van de opties!
Ari wil graag rustig opbouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:51 schreef Arizona het volgende:
L’Amour Toujours![]()
![]()
Dit is toch niet fout mensen
Wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.
Nou ja, jij nam de auto en in dat liedje zat die zanger in de trein, dus dat was op zijn minst niet helemaal juist.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, ik als rasechte en gediplomeerd hypochonder denk uiteraard altijd eerst aan kanker. Maar na lang wikken en wegen leek me dit in dit uitzonderlijke geval niet de meest voor de hand liggende diagnose!quote:
Zoals artsen als eerste leren: “als je hoefgetrappel hoort, verwacht dan geen zebra”. Ik betwijfel of dit de juiste manier van redeneren is, hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, ik als rasechte en gediplomeerd hypochonder denk uiteraard altijd eerst aan kanker. Maar na lang wikken en wegen leek me dit in dit uitzonderlijke geval niet de meest voor de hand liggende diagnose!
Wel lastig om dan nog van alles te moeten regelen. Succes i.i.g.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb een soort van brace om mijn voet gekregen en een lijst pillen om te halen, waar niet iets superexotisch tussen zit. Dat zie ik maar als iets positiefs. Ik mag ook gewoon weg nu, maar moet nog wel even regelen hoe. Van het hotel heb ik alvast wat nummers van taxi's gekregen en wat andere hotels, want vannacht zitten ze vol
Volgens mijn originele plan zou ik voor vanavond ook nog een hotel moeten vinden, alleen dan in een ander landquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel lastig om dan nog van alles te moeten regelen. Succes i.i.g.
de originele?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:08 schreef NailQueen het volgende:
K3
Die stonden vorig jaar op de foute party in België
ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.quote:Wat hieraan lastig is; is dat we van het weekend als we ergens tegen aan lopen niet kunnen schakelen met ...
Wat balen dat je nu ook nog moet verkassenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb een soort van brace om mijn voet gekregen en een lijst pillen om te halen, waar niet iets superexotisch tussen zit. Dat zie ik maar als iets positiefs. Ik mag ook gewoon weg nu, maar moet nog wel even regelen hoe. Van het hotel heb ik alvast wat nummers van taxi's gekregen en wat andere hotels, want vannacht zitten ze vol
In piekperioden zijn veel accountants wel 's avonds en in het weekend aan het werk is mijn ervaring, maar ze kunnen dan inderdaad moeilijk verwachten dat iederéén dan aan het werk isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van de accountant aan de klant
[..]
ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:16 schreef Yesse het volgende:
Waarom is "foute" muziek toch zo lekker soms?
Ik kan niet meer verder luisteren, ik ga zo een terrasje pakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:26 schreef NailQueen het volgende:
De foute 1500 gaat nog de hele middag doorIk was even bang dat het plaats moest maken voor die matige top 40.
Precies! Het is gezelligheidsmuziek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.
Je hebt maar een zwaar leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet meer verder luisteren, ik ga zo een terrasje pakken
Dat fout moet je ook met een korreltje zout nemen. Sommige nummers hoor je ook nog dagelijks op de radio.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.
Ja, dat klopt wel dat ze 's avonds aan het werk zijn. Maar ik vind het overkomen alsof het mijn fout is, dat zij in het weekend werken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
In piekperioden zijn veel accountants wel 's avonds en in het weekend aan het werk is mijn ervaring, maar ze kunnen dan inderdaad moeilijk verwachten dat iederéén dan aan het werk is
Vandaag laatste dag werken deze week.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
Vandaag laatste dag op vrijdag werken![]()
Nu wel een kort weekend want mini gaat vandaag voor 't laatst op vrijdag naar de opvang maar vanaf maandag weer op maandag
Echt he, haast ondraaglijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies! Het is gezelligheidsmuziek.
[..]
Je hebt maar een zwaar leven.
Lekker!! Ik ben sinds 2 jaar ofzo iedere vrijdagmiddag vrij, het bevalt me uitstekend, ieys eerder weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
Vandaag laatste dag op vrijdag werken![]()
Nu wel een kort weekend want mini gaat vandaag voor 't laatst op vrijdag naar de opvang maar vanaf maandag weer op maandag
Kortom jij werkt ook dit weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van de accountant aan de klant
[..]
ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.
Dit vind ik wel echt vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kans is wel groot inderdaad.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft kaartjes voor Jochem Myjer volgend jaar!
Beide nog nooit tegengekomen in het wild.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:43 schreef NailQueen het volgende:
As long as there will be music we'll coming back again. En dat doen ze nog steeds
Pourquoi, warum?quote:
Ah keine ahnung.quote:
All I want for xmas... van Mariah Carey.quote:
Overnachting komt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen dat je nu ook nog moet verkassen. Om even bij Telekids te blijven: "Wat een tóestand!"
![]()
Hopelijk heb je gauw een overnachtingsadres. En hopelijk doen die pillen snel hun werk, zodat je snel pijnvrij bent en misschien de vakantie nog wel voort kunt zetten.
Ik had The Sailor Song op singlequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef Yesse het volgende:
OMG. Mijn jeugd. I AM JANE AND I LOVE TO RIDE AN ELEPHANT.
Ik heb nog een Toy box CD liggen ergens op zolder
Waar ruikt die naar?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef Yesse het volgende:
OMG. Mijn jeugd. I AM JANE AND I LOVE TO RIDE AN ELEPHANT.
Ik heb nog een Toy box CD liggen ergens op zolder
Topplaatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
All I want for xmas... van Mariah Carey.
Met kerst misschien, maar bij 28 graden....quote:
Ook dan is het een topplaat, alleen misschien iets minder geschikt voor de omstandighedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst misschien, maar bij 28 graden....
Duits redelijk. Al was dat niet te merken aan mijn conversatie met Ariquote:
Is het liedje zelf niet een parodiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet altijd aan die parodie van dit liedje denken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het liedje zelf niet een parodie
Ik kan me niet herinneren dat dit liedje in die film zat.quote:
Qua temperatuur lijkt het wel alsof ik een kachel ben die vol aan staat.quote:
Nooooitquote:
Zelden. Het is zeker niet mijn favoriete term ervoorquote:
Ach, als je daarbij ook een ton pakt kan het er wel vanafquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit blij om geweest.
Dat klopt wel, maar dat is me nooit gelukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als je daarbij ook een ton pakt kan het er wel vanaf
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:NailQueen, ik denk dat het belangrijk is om te achterhalen waarom je Oya Lèlè (wat volgens mij betekent 'uitgeput' in het Surinaams) voelt. Misschien heb je de afgelopen tijd veel stress gehad en zou een pauze nuttig zijn om bijvoorbeeld ontspanningsoefeningen of meditatie uit te proberen. Of misschien moet er meer balans komen tussen werk-privé verhouding.
Het kan ook helpend zijn wat tijd voor jezelf vrij maken door iets leuks doen met vriend(inn)en/familieledenen/huisdieren of een rustige activiteit die jouw batterij weer oplaadt zoals wandelen in de natuur.
Mocht deze gevoelens aan blijven houden dan is wellicht contact opnemen met professionele ondersteuning ook nog mogelijk.
Wat heel belangrijk blijft: luister naar signalen van jouw lichaam!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef NailQueen het volgende:
Voelen jullie je soms plotseling ook zo Oya Lele?
Helene is laatst gewond geraaktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
ATEMLOS DURCH DIE NACHT LALALALALAlaaasa ohooho
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Schultenbrau op 1 en Engelbewaarder op 2 denk ik.
Ik ken ze allebei nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Op naar Ahoy NailQueenquote:
Schultenbrau is wel een enorme oorwurm die al weken in mijn kop zit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
quote:Maar wist je dat dit lied oorspronkelijk van de Belgische zangeres Mieke is? In de jaren '70 schreef Pierre Kartner alias Vader Abraham het lied Mijn engelbewaarder voor de Belgische zangeres Mieke.
Ein festival der liebe. Dat wil toch iedereen. Wanneer gaan we Usagi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op naar Ahoy NailQueen
Das ist schön: Chantal Janzen en Jan Smit organiseren eerste eigen Duitstalige festival
Net voor het eerst gehoord maar ik denk dat ik er de komende weken ook niet vanaf komquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schultenbrau is wel een enorme oorwurm die al weken in mijn kop zit.
Net als Engelbewaarderquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Heb jij ook aan een trapeze gehangen?quote:
Ik heb ze gelukkig ook nog nooit gehoord nee.quote:
Ik ook niet. En ik ben ze alweer kwijt.quote:
Stuur mij op 7 april 2024 maar een dm dat we nog kaarten moeten kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ein festival der liebe. Dat wil toch iedereen. Wanneer gaan we Usagi?
Ik moet er stiekem ook wel om lachen. Al kun je wat mij betreft de hele 'rap' van Donnie wel zo in de prullenbak mieteren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Heb jij ook aan een trapeze gehangen?
En die heb je niet besteld?!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaar
Ik ben nu even een pizza aan het halen voor avondeten. Op de kaart staat ook een pizza steak frite
I've got 99 luftbalons but you ain't onequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik moet er stiekem ook wel om lachen. Al kun je wat mij betreft de hele 'rap' van Donnie wel zo in de prullenbak mieteren.
@Raybar180quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaar
Ik ben nu even een pizza aan het halen voor avondeten. Op de kaart staat ook een pizza steak frite
Brood, aardappelen, tomaten. Zo ongezond kan het allemaal niet zijn.quote:
En Kip, maar dat staat ook op de schijf van vijf.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brood, aardappelen, tomaten. Zo ongezond kan het allemaal niet zijn.
Nee, die was met room in plaats van tomatensaus en daar had ik geen zin inquote:
quote:
Lurkers zoals jullie mogen vaker meepostenquote:
Fijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Lurkers zoals jullie mogen vaker meeposten
Oh dat klinkt nogal ranzigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, die was met room in plaats van tomatensaus en daar had ik geen zin in
Ik ben er sowieso blij meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn
Voelt altijd een beetje als uit de lucht komen vallen als ik zo opeens post.
Heb je een ander hotel gevonden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso blij meeMaar als je vaker meepost heb je dat vast niet
quote:
Je hebt wel een comfortabele nacht verdiend!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]Een van de hotels die aangeraden werd door het hotel waar ik gisteren verbleef. Vond ik wel zo netjes
Het was niet ver rijden, wel wat duurder dan ik meestal voor ga maar ik heb nu wel airco op de kamer en het fijnste bed van de trip, dus het is het waard
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]Een van de hotels die aangeraden werd door het hotel waar ik gisteren verbleef. Vond ik wel zo netjes
Het was niet ver rijden, wel wat duurder dan ik meestal voor ga maar ik heb nu wel airco op de kamer en het fijnste bed van de trip, dus het is het waard
Retsina of iets anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb van mijn ouders Griekse wijn meegekregen. De wijn is even wennen. De smaak is erg.. sterk
Daar heeft een oud-ESF-winnaar nog over gezongenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb van mijn ouders Griekse wijn meegekregen. De wijn is even wennen. De smaak is erg.. sterk
Merci, Cherie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar heeft een oud-ESF-winnaar nog over gezongen
Oeh die isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de fles staat Imiglykos. Meer kan ik er niet van maken.
Ik heb deze week vaker last vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al vroeg wakker.
En goedemorgen
Jij bent ook vroeg wakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al vroeg wakker.
En goedemorgen
We rijden zo van het hotel naar Parc Astérix inderdaad! Zin in!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:47 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes jij bezoekt nu de Franse pretparken toch? Heel veel plezier! En als ik geen gelijk heb: heel veel plezier met wat je ook maar wel gaat doen!
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We rijden zo van het hotel naar Parc Astérix inderdaad! Zin in!
Kwamen net bij het ontbijt al mensen tegen die ook gaan
Nou.... Putin is een mak schaap vergeleken bij die Prigozhin. Die had Oekraïne al met nukes van de kaart geveegd..quote:
Ik juich niet voor Wagner groep, die hebben de meest verschrikkelijke dingen gedaan in Oekraïne.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou.... Putin is een mak schaap vergeleken bij die Prigozhin. Die had Oekraïne al met nukes van de kaart geveegd..
True true, dat is inderdaad een voordeel. En het geeft wellicht andere groepen in Rusland hoopquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik juich niet voor Wagner groep, die hebben de meest verschrikkelijke dingen gedaan in Oekraïne.
Die gast kan dit waarschijnlijk nooit winnen van Putin en is dood binnen afzienbare tijd, net als veel van zijn mannen. Maar Rusland heeft nu ineens ander front erbij en verliezen Wagner mensen in Oekraïne front
Tsja, dit is een gevalletje hek eromheen en camera’s erbij.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik juich niet voor Wagner groep, die hebben de meest verschrikkelijke dingen gedaan in Oekraïne.
Die gast kan dit waarschijnlijk nooit winnen van Putin en is dood binnen afzienbare tijd, net als veel van zijn mannen. Maar Rusland heeft nu ineens ander front erbij en verliezen Wagner mensen in Oekraïne front
Rusland gaat welke kant het ook opgaat een duistere en onzekere toekomst tegemoet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tsja, dit is een gevalletje hek eromheen en camera’s erbij.
Qua lunch: veel van de kraampjes verkopen iets als een panini of hot dog met chips en drinken voor een euro of 14. Ik heb gegeten bij Le Relais des Gauls of zoiets, een zitrestaurant in de buurt van de toegang naar Toutatis. Daar heb je wat 'echter' eten voor ongeveer dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We rijden zo van het hotel naar Parc Astérix inderdaad! Zin in!
Kwamen net bij het ontbijt al mensen tegen die ook gaan
Hommels zijn vredelievend, met wepsen kan je dat beter latenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van sportschool. Op de heenweg voelde ik een pok op mijn bovenarm. Toen ik keek, zag ik dat er een hommel op mijn bovenarm was geland. Die liep vervolgens via mijn bandje van mijn rugtas naar mijn nek. Toen was ik 'm even kwijt waar ie was. Vervolgens voelde ik 'm op mijn wang aan de andere kant van mijn gezicht lopen en liep ie richting mijn zonnebril. Ik was toen bang dat ie via de binnenkant mijn bril in mijn oog zou komen, dus mijn zonnebril opgedaan en toen voelde ik 'm vervolgens in mijn haar. Toen even met mijn hand door mijn haar gegaan en toen zag ik de hommel weer wegvliegen.
#liefdagboek #jemaaktwatmee
Daarom vond ik het ook niet erg dat ie op me liep, alleen bij mijn ogen had ik 'm liever niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hommels zijn vredelievend, met wepsen kan je dat beter laten
Ik had vanochtend alleen even snel gekeken of er nog iets op het nieuws was, maar dit helemaal gemist.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Zometeen ff naar een lokaal strandje en terrasje oidquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er vandaag op de planning?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg gisteren de melding dat ik vandaag en pakketje gezorgd zou worden. Maar de tijd van bezorging stond op tussen 0:00 en 23:59
Intussen melding gehad dat het op het ophaalpunt is bezorgd.
quote:
Pakketje ophalen, daarna pakketje uitpakken thuis en vanavond uit eten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Met wie, waarom en wat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pakketje ophalen, daarna pakketje uitpakken thuis en vanavond uit eten.
Het is druk bij de pakketophaallocatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wie, waarom en wat?
Edit: Het eten bedoel ik, met wie je je pakketje uitpakt en waarom en vooral wat is waarschijnlijk privé.
Wacht even, je weet niet wat in je pakket zit? Of wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is druk bij de pakketophaallocatie.
Pakketje ga ik alleen uitpakken, omdat ik wil zien wat erin zit en daar vervolgens plezier aan beleven.
Uit eten ga ik met mijn broer, zijn vriendin en een vriendin van de vriendin van mijn broer. Nog vanwege de verjaardag van de vriendin van mijn broer.
Ik ben op weg naar Nederland. Via de Franse binnenwegen, want dan zie ik nog wat van het landquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
In mijn pakket zit als het goed is Magic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, je weet niet wat in je pakket zit? Of wie?
En proberen je broer en zijn vriendin jou toevallig te koppelen aan de vriendin van de vriendin van je broer?
We hebben net bij dat restaurant direct voor Toutatis gegeten, dankzij de bestelpalen de complete rij kunnen omzeilenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua lunch: veel van de kraampjes verkopen iets als een panini of hot dog met chips en drinken voor een euro of 14. Ik heb gegeten bij Le Relais des Gauls of zoiets, een zitrestaurant in de buurt van de toegang naar Toutatis. Daar heb je wat 'echter' eten voor ongeveer dezelfde prijs.
Benieuwd hoe het bevalt
Kondaa ben ik nog niet in geweest, dus die kan ik niet vergelijken. Ik weet niet of in Taron of Toutatis hoger zou zetten, maar ze zitten niet ver van elkaar afquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hebben net bij dat restaurant direct voor Toutatis gegeten, dankzij de bestelpalen de complete rij kunnen omzeilen
Toutatis daarvoor gedaan, tof baantje! Staat nog wel onder Taron en Kondaa voor mij
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Deze slowchat zou compleet naar de gallemiezen gaan als er geen online shoppen bestond.
Oké. Ik zou 'm eerst openen en dan pas opeten maar you do you.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn pakket zit als het goed is Magic.
Nu eerst even een ijsje eten en dan openen.
Het papier was inderdaad niet zo lekker wat om het ijsje zat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik zou 'm eerst openen en dan pas opeten maar you do you.
Maar niet koppelen dus?
Nee zie, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het papier was inderdaad niet zo lekker wat om het ijsje zat.
Daar ga ik niet van uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zie, dat dacht ik al.
Maar wordt er nog gekoppeld?
Zoiets zeg je natuurlijk ook niet vooraf, dat zou het allemaal alleen maar awkward maken.quote:
Paar jaar jonger dan ik en zover ik weet, is ze single.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het kán eventueel wel? Ze is wel de juiste leeftijdscategorie en zo, en single?
Niet lang meer dus. Leuk ook voor haar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar jonger dan ik en zover ik weet, is ze single.
En binnenkort komt er weer een bestellingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Deze slowchat zou compleet naar de gallemiezen gaan als er geen online shoppen bestond.
Dan ben je waarschijnlijk toch niet meer zo'n grote ESF-fanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog helemaal geen last heb van post-eurovision depression. Sommige nummers heb ik nog op repeat staan, maar het ESF zelf mis ik nog helemaal niet
Ja de vorige jaren had ik altijd last van maar dit jaar niet. Wat gebeurt er met me??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk toch niet meer zo'n grote ESF-fan
Tenzij het eten juist in dat pakketje zitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wie, waarom en wat?
Edit: Het eten bedoel ik, met wie je je pakketje uitpakt en waarom en vooral wat is waarschijnlijk privé.
Op zich was het wel erop wachten dat het binnen Rusland ook misging. Daarvoor duurt vanuit het oogpunt van dat soort oorlogszuchtige types het te lang voordat Oekraïne overwonnen is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Hier ook hoor, elke maand is het raak.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En binnenkort komt er weer een bestelling
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier ook hoor, elke maand is het raak.
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdIk vind het alleen zelf niet nodig over elk pakketje dat ik verwacht te posten
Bij pakketjes die gewoon goed gaan en zeker als het niet echt iets bijzonders is, voel ik zelf die noodzaak ook nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdIk vind het alleen zelf niet nodig over elk pakketje dat ik verwacht te posten
Noem ruzie met de accountant maar nietsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.
Als die niet bezorgd was, had je nu zonder broek rond gehuppeld. Dus het was toch wel belangrijk nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die nog andere broeken heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die niet bezorgd was, had je nu zonder broek rond gehuppeld. Dus het was toch wel belangrijk nieuws.
Moet je ook nagaan hoe belachelijk oninteressant deze SC zou worden als iedereen dat steeds zou melden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal vast niet het geval zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je ook nagaan hoe belachelijk oninteressant deze SC zou worden als iedereen dat steeds zou melden.
Straks overstijgt het nog mijn flauwe grappen quotumquote:
Dan zouden we wel veel moeten bestellen, maar het is mogelijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks overstijgt het nog mijn flauwe grappen quotum
Ah een Speld bericht, maar dan net van de Spele zelfquote:
Alles jullie alles op alles zetten moet het kunnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zouden we wel veel moeten bestellen, maar het is mogelijk!
En nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Brobbey laat nu ook bij Jong Oranje zien dat die er eigelijk geen hout van kan.
En dan natuurlijk drie minuten later scorenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Hij kan er nog steeds niet veel vanquote:
quote:Céline Dions megahit My Heart Will Go On wordt op Spotify veel beluisterd na de vondst van de wrakstukken van de onderzeeër Titan. De titelsong van de film Titanic uit 1997 werd in een etmaal meer dan 500.000 keer gestreamd.
Experts zeggen tegen TMZ dat dit zeer opmerkelijke aantallen zijn, zeker voor een relatief oud nummer. De Titan was een vaartuig waarmee vijf rijke mensen een kijkje gingen nemen bij het wrak van de Titanic. De onderzeeër bleek zondag al geïmplodeerd te zijn, door de enorme druk van het water.
https://www.nu.nl/enterta(...)eeerdrama.html#nujij
Op zich niet opmerkelijk toch. Veel mensen zullen het nieuws niet eens volledig of bewust meekrijgen. Maar horen wel steeds Titanic. Dan kun je toch denken van 'hey dat nummer van Celine Dion vond ik wel goed, laat ook dat weer eens luisteren 'quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef usagi414 het volgende:
Hoe werkt zoiets in het hoofd van mensen ?
De onderzeeër die bij de Titanic een kijkje ging nemen is er niet meer, met vijf slachtoffers.
Mensen: Laten we "My Heart Will Go On" nog maar eens opzetten.
[..]
Amenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef ijs_beer het volgende:
*neerploft*
Deze morgen vrijwilliger geweest bij de lokale triathlon, en vanmiddag meegedaan een team-estafette, daarin een best eindje gefietst. Zo'n fijne dag altijd hier in het durp, de sfeer is zo fijn en is altijd echt een dag dat iedereen samenkomt.
Maar nu wel echt total los.![]()
![]()
Enne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga zometeen taco's maken. Nooit nog gehad en nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken
Hopen dat Mislintat zn werken nog even goed doorzet en een spitsje binnenhaalt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel noodzakelijk ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hopen dat Mislintat zn werken nog even goed doorzet en een spitsje binnenhaalt.
Beter te vroeg dan te laat is het toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Tjongejonge, veteranendag, hier altijd een parade militaire voertuigen door de wijk. Dit jaar zeker een kwartier te vroeg
Niks meer over van die militaire precisiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Tjongejonge, veteranendag, hier altijd een parade militaire voertuigen door de wijk. Dit jaar zeker een kwartier te vroeg
Is de date goed gegaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de Griek. Het was lekker.
bij thuiskomst nog even de tuin van water voorzien.
Toen stonden wij nog niet langs de routequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat is het toch?
He's alive againquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
Om 21.50 op 3 George Michael Live in London
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben hier in de buurt een of ander feestje of zo, alleen de bas staat nogal hard, dus de enige dat je hoort is gedreun de hele tijd en dat is best irritant.
quote:
quote:
quote:
Hedde gij een oom, ja?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag in de afterparty van 1960:
Zdob si Zdub - So Lucky (Moldavië 2011)
Pinguini Tattici Nucleari - Ringo Starr (Italië voorronde 2020)
Nadav Guedj - Golden Boy (Israel 2015)
Manel Navarro - Do It For Your Lover (Spanje 2017)
Sebalter - Hunter of Stars (Zwitserland 2014)
Clara Klingenström - Behöver Inte Dig Idag (Zweden voorronde 2021)
Joan Franka - You And Me (Nederland 2012)
Marija ¦erifović - Molitva (Servië 2007)
Rosa Chemical - Made in Italy (Italië voorronde 2023)
MaNga - We Could Be The Same (Turkije 2010)
Gustaph - Because of You (België 2023)
Eythor Ingi - Ég Á Líf (IJsland 2013)
Fyr Og Flamme - Øve Os På Hinanden (Denemarken 2021)
Pasha Parfeny - Lăutar (Moldavië 2012)
Jedward - Lipstick (Ierland 2011)
Sestre - Samo Ljubezen (Slovenië 2002)
Simon Mathew - All Night Long (Denemarken 2008)
Spinvis - Was (Poupée de cire poupée de son cover)
Jaguar Jonze - Little Fires (Australië voorronde 2022)
Portion Boys - Samaa Taivasta Katsotaan (Finland voorronde 2023)
The Busker - Dance (Our Own Party) (Malta 2023)
Cezar - It's My Life (Roemenië 2013)
Nicole & Hugo - Baby, Baby (België 1973)
Sandra Reemer - The Party Is Over (Nederland 1976)
Ja, jij had er heel veel zin in. Ik wat minder, want ik had hoofdpijn. Maar toen kwam Gustaph en ging ik dansen en hebben we het een uur langer volgehoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij ook de langste afterparty tot nu toe. We hadden er zin in
Nicole & Hugoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:
@:BillDauterive en ik hebben net een leuke afterparty in het retro topic er op zitten. Dit zou een heel leuk en sterk ESF jaar zijn. Wie denken jullie dat de winnaar zou zijn?
[..]
Wellek?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Er zitten al bijna 10 minuten honden hier te blaffen.
Ik geef hierbij toestemming om ze af te schieten.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:18 schreef NailQueen het volgende:
Er zitten al bijna 10 minuten honden hier te blaffen.
waarom ik nu Burn motherfucker burn in m'n hoofd heb...Geen ideequote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geef hierbij toestemming om ze af te schieten.
Dat mag ook.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom ik nu Burn motherfucker burn in m'n hoofd heb...Geen idee
was je hier ook al geweest?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
weet ik![]()
![]()
![]()
maar ik verkloot graag dingen dat weet je toch
ga me nog eentje maken
neee koenquote:
je zei diex points, dat vond ik wel een mooie post voor hierquote:Op zondag 25 juni 2023 01:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee koen
fok it , je hebt me gewoon een ander topic ding mee ingenomen zie ik nu![]()
![]()
![]()
waar zit ik nu in?
![]()
hallo mensjes hier![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |