ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.quote:Wat hieraan lastig is; is dat we van het weekend als we ergens tegen aan lopen niet kunnen schakelen met ...
Wat balen dat je nu ook nog moet verkassenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb een soort van brace om mijn voet gekregen en een lijst pillen om te halen, waar niet iets superexotisch tussen zit. Dat zie ik maar als iets positiefs. Ik mag ook gewoon weg nu, maar moet nog wel even regelen hoe. Van het hotel heb ik alvast wat nummers van taxi's gekregen en wat andere hotels, want vannacht zitten ze vol
In piekperioden zijn veel accountants wel 's avonds en in het weekend aan het werk is mijn ervaring, maar ze kunnen dan inderdaad moeilijk verwachten dat iederéén dan aan het werk isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van de accountant aan de klant
[..]
ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:16 schreef Yesse het volgende:
Waarom is "foute" muziek toch zo lekker soms?
Ik kan niet meer verder luisteren, ik ga zo een terrasje pakkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:26 schreef NailQueen het volgende:
De foute 1500 gaat nog de hele middag doorIk was even bang dat het plaats moest maken voor die matige top 40.
Precies! Het is gezelligheidsmuziek.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.
Je hebt maar een zwaar leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet meer verder luisteren, ik ga zo een terrasje pakken
Dat fout moet je ook met een korreltje zout nemen. Sommige nummers hoor je ook nog dagelijks op de radio.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een stomme benaming. Er is vaak niets fouts aan. Het is vooral vrijetijdsmuziek; muziek die je hoort in de kroeg of op festivals en bij feestjes.
Ja, dat klopt wel dat ze 's avonds aan het werk zijn. Maar ik vind het overkomen alsof het mijn fout is, dat zij in het weekend werken.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
In piekperioden zijn veel accountants wel 's avonds en in het weekend aan het werk is mijn ervaring, maar ze kunnen dan inderdaad moeilijk verwachten dat iederéén dan aan het werk is
Vandaag laatste dag werken deze week.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
Vandaag laatste dag op vrijdag werken![]()
Nu wel een kort weekend want mini gaat vandaag voor 't laatst op vrijdag naar de opvang maar vanaf maandag weer op maandag
Echt he, haast ondraaglijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies! Het is gezelligheidsmuziek.
[..]
Je hebt maar een zwaar leven.
Lekker!! Ik ben sinds 2 jaar ofzo iedere vrijdagmiddag vrij, het bevalt me uitstekend, ieys eerder weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:36 schreef Yesse het volgende:
Vandaag laatste dag op vrijdag werken![]()
Nu wel een kort weekend want mini gaat vandaag voor 't laatst op vrijdag naar de opvang maar vanaf maandag weer op maandag
Kortom jij werkt ook dit weekendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mail van de accountant aan de klant
[..]
ALsof het onze schuld is, dat zij in het weekend gaan werken.
Dit vind ik wel echt vreselijkquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kans is wel groot inderdaad.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:23 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft kaartjes voor Jochem Myjer volgend jaar!
Beide nog nooit tegengekomen in het wild.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:43 schreef NailQueen het volgende:
As long as there will be music we'll coming back again. En dat doen ze nog steeds
Pourquoi, warum?quote:
Ah keine ahnung.quote:
All I want for xmas... van Mariah Carey.quote:
Overnachting komt goedquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat balen dat je nu ook nog moet verkassen. Om even bij Telekids te blijven: "Wat een tóestand!"
![]()
Hopelijk heb je gauw een overnachtingsadres. En hopelijk doen die pillen snel hun werk, zodat je snel pijnvrij bent en misschien de vakantie nog wel voort kunt zetten.
Ik had The Sailor Song op singlequote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef Yesse het volgende:
OMG. Mijn jeugd. I AM JANE AND I LOVE TO RIDE AN ELEPHANT.
Ik heb nog een Toy box CD liggen ergens op zolder
Waar ruikt die naar?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:35 schreef Yesse het volgende:
OMG. Mijn jeugd. I AM JANE AND I LOVE TO RIDE AN ELEPHANT.
Ik heb nog een Toy box CD liggen ergens op zolder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |