Zometeen ff naar een lokaal strandje en terrasje oidquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
En wat staat er vandaag op de planning?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg gisteren de melding dat ik vandaag en pakketje gezorgd zou worden. Maar de tijd van bezorging stond op tussen 0:00 en 23:59
Intussen melding gehad dat het op het ophaalpunt is bezorgd.
quote:
Pakketje ophalen, daarna pakketje uitpakken thuis en vanavond uit eten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Met wie, waarom en wat?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pakketje ophalen, daarna pakketje uitpakken thuis en vanavond uit eten.
Het is druk bij de pakketophaallocatie.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wie, waarom en wat?
Edit: Het eten bedoel ik, met wie je je pakketje uitpakt en waarom en vooral wat is waarschijnlijk privé.
Wacht even, je weet niet wat in je pakket zit? Of wie?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is druk bij de pakketophaallocatie.
Pakketje ga ik alleen uitpakken, omdat ik wil zien wat erin zit en daar vervolgens plezier aan beleven.
Uit eten ga ik met mijn broer, zijn vriendin en een vriendin van de vriendin van mijn broer. Nog vanwege de verjaardag van de vriendin van mijn broer.
Ik ben op weg naar Nederland. Via de Franse binnenwegen, want dan zie ik nog wat van het landquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
In mijn pakket zit als het goed is Magic.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, je weet niet wat in je pakket zit? Of wie?
En proberen je broer en zijn vriendin jou toevallig te koppelen aan de vriendin van de vriendin van je broer?
We hebben net bij dat restaurant direct voor Toutatis gegeten, dankzij de bestelpalen de complete rij kunnen omzeilenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua lunch: veel van de kraampjes verkopen iets als een panini of hot dog met chips en drinken voor een euro of 14. Ik heb gegeten bij Le Relais des Gauls of zoiets, een zitrestaurant in de buurt van de toegang naar Toutatis. Daar heb je wat 'echter' eten voor ongeveer dezelfde prijs.
Benieuwd hoe het bevalt
Kondaa ben ik nog niet in geweest, dus die kan ik niet vergelijken. Ik weet niet of in Taron of Toutatis hoger zou zetten, maar ze zitten niet ver van elkaar afquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hebben net bij dat restaurant direct voor Toutatis gegeten, dankzij de bestelpalen de complete rij kunnen omzeilen
Toutatis daarvoor gedaan, tof baantje! Staat nog wel onder Taron en Kondaa voor mij
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Deze slowchat zou compleet naar de gallemiezen gaan als er geen online shoppen bestond.
Oké. Ik zou 'm eerst openen en dan pas opeten maar you do you.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In mijn pakket zit als het goed is Magic.
Nu eerst even een ijsje eten en dan openen.
Het papier was inderdaad niet zo lekker wat om het ijsje zat.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Ik zou 'm eerst openen en dan pas opeten maar you do you.
Maar niet koppelen dus?
Nee zie, dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het papier was inderdaad niet zo lekker wat om het ijsje zat.
Daar ga ik niet van uit.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee zie, dat dacht ik al.
Maar wordt er nog gekoppeld?
Zoiets zeg je natuurlijk ook niet vooraf, dat zou het allemaal alleen maar awkward maken.quote:
Paar jaar jonger dan ik en zover ik weet, is ze single.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar het kán eventueel wel? Ze is wel de juiste leeftijdscategorie en zo, en single?
Niet lang meer dus. Leuk ook voor haar.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar jaar jonger dan ik en zover ik weet, is ze single.
En binnenkort komt er weer een bestellingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:14 schreef Cyan9 het volgende:
Deze slowchat zou compleet naar de gallemiezen gaan als er geen online shoppen bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |