Telekids niet leuk vinden en dan ook nog topic sluiten.quote:
Telekids was leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond Telekids als kind al cringy, ik wilde er niet naar kijken.
Kijk, ik ben niet de enige!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:13 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vond Telekids als kind al cringy, ik wilde er niet naar kijken.
Ja het wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Telekids niet leuk vinden en dan ook nog topic sluiten.
Ik twijfel altijd aan Belgiëquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:16 schreef NailQueen het volgende:
Wie heeft er niet getwijfeld aan België?
Ooh aah just a little bit is er eentje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:24 schreef Cee het volgende:
Telekids en (minstens) twee ESF connecties, wie weet ze op te noemen?
Je bent wel erg goed bezig met geen punten scoren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:50 schreef NailQueen het volgende:
Kinderen voor kinderen heb ik ook altijd verschikkelijk gevonden
Gelukkig komen er nu betere nummers aan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent wel erg goed bezig met geen punten scoren.
Al heb ik ook niks met die nieuwere liederen van ze.
Harry de Hengst - Waylonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:24 schreef Cee het volgende:
Telekids en (minstens) twee ESF connecties, wie weet ze op te noemen?
Ik als echte internetdokter ga uit van een verrekte / overbelaste enkelband, door het lopen en autorijden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
Nou, ik heb in elk geval niets gebroken. Dat leek me ook iets dat ik had moeten merken, maar bevestiging is fijn. Wat het wel is moet ik nog horen
Eerste keer dat ik dat hoor in dat liedje.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:25 schreef NailQueen het volgende:
Chill ho maar. Ik neem Corona.
Dat is vandaag alweer een jaar geleden dat ik het had
Ben je alleen op reis?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef H_T het volgende:
Nou, ik heb in elk geval niets gebroken. Dat leek me ook iets dat ik had moeten merken, maar bevestiging is fijn. Wat het wel is moet ik nog horen
Ja, dat maakt het wel wat lastig af en toe. Met een reisgenoot (met rijbewijs) is het toch een stuk makkelijker om naar een dokter of ziekenhuis getransporteerd te worden. En ik ben met de auto. Autorijden vind ik nu onverantwoord omdat ik niet zeker weet of ik een noodstop tot een goed einde kan brengen, dus het kan ook nog interessant worden hoe ik uiteindelijk thuis kom. Dat is van later zorg, eerst maar eens vandaag afwachten en daarna weer bellen met de verzekering.quote:
Niet eens kanker?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik als echte internetdokter ga uit van een verrekte / overbelaste enkelband, door het lopen en autorijden.![]()
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet eens kanker?Dat staat er vrijwel altijd bij als een van de opties!
Ari wil graag rustig opbouwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:51 schreef Arizona het volgende:
L’Amour Toujours![]()
![]()
Dit is toch niet fout mensen
Wel toepasselijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.
Nou ja, jij nam de auto en in dat liedje zat die zanger in de trein, dus dat was op zijn minst niet helemaal juist.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren toen ik in de auto onderweg naar huis Abel - Onderweg hoorde langskomen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Jongens, ik als rasechte en gediplomeerd hypochonder denk uiteraard altijd eerst aan kanker. Maar na lang wikken en wegen leek me dit in dit uitzonderlijke geval niet de meest voor de hand liggende diagnose!quote:
Zoals artsen als eerste leren: “als je hoefgetrappel hoort, verwacht dan geen zebra”. Ik betwijfel of dit de juiste manier van redeneren is, hoorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Jongens, ik als rasechte en gediplomeerd hypochonder denk uiteraard altijd eerst aan kanker. Maar na lang wikken en wegen leek me dit in dit uitzonderlijke geval niet de meest voor de hand liggende diagnose!
Wel lastig om dan nog van alles te moeten regelen. Succes i.i.g.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef H_T het volgende:
Ik heb een soort van brace om mijn voet gekregen en een lijst pillen om te halen, waar niet iets superexotisch tussen zit. Dat zie ik maar als iets positiefs. Ik mag ook gewoon weg nu, maar moet nog wel even regelen hoe. Van het hotel heb ik alvast wat nummers van taxi's gekregen en wat andere hotels, want vannacht zitten ze vol
Volgens mijn originele plan zou ik voor vanavond ook nog een hotel moeten vinden, alleen dan in een ander landquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel lastig om dan nog van alles te moeten regelen. Succes i.i.g.
de originele?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:08 schreef NailQueen het volgende:
K3
Die stonden vorig jaar op de foute party in België
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |