Ook dan is het een topplaat, alleen misschien iets minder geschikt voor de omstandighedenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met kerst misschien, maar bij 28 graden....
Duits redelijk. Al was dat niet te merken aan mijn conversatie met Ariquote:
Is het liedje zelf niet een parodiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet altijd aan die parodie van dit liedje denken.
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het liedje zelf niet een parodie
Ik kan me niet herinneren dat dit liedje in die film zat.quote:
Qua temperatuur lijkt het wel alsof ik een kachel ben die vol aan staat.quote:
Nooooitquote:
Zelden. Het is zeker niet mijn favoriete term ervoorquote:
Ach, als je daarbij ook een ton pakt kan het er wel vanafquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit blij om geweest.
Dat klopt wel, maar dat is me nooit gelukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als je daarbij ook een ton pakt kan het er wel vanaf
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:NailQueen, ik denk dat het belangrijk is om te achterhalen waarom je Oya Lčlč (wat volgens mij betekent 'uitgeput' in het Surinaams) voelt. Misschien heb je de afgelopen tijd veel stress gehad en zou een pauze nuttig zijn om bijvoorbeeld ontspanningsoefeningen of meditatie uit te proberen. Of misschien moet er meer balans komen tussen werk-privé verhouding.
Het kan ook helpend zijn wat tijd voor jezelf vrij maken door iets leuks doen met vriend(inn)en/familieledenen/huisdieren of een rustige activiteit die jouw batterij weer oplaadt zoals wandelen in de natuur.
Mocht deze gevoelens aan blijven houden dan is wellicht contact opnemen met professionele ondersteuning ook nog mogelijk.
Wat heel belangrijk blijft: luister naar signalen van jouw lichaam!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef NailQueen het volgende:
Voelen jullie je soms plotseling ook zo Oya Lele?
Helene is laatst gewond geraaktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
ATEMLOS DURCH DIE NACHT LALALALALAlaaasa ohooho
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Schultenbrau op 1 en Engelbewaarder op 2 denk ik.
Ik ken ze allebei nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Op naar Ahoy NailQueenquote:
Schultenbrau is wel een enorme oorwurm die al weken in mijn kop zit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |