Dat klopt wel, maar dat is me nooit gelukt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, als je daarbij ook een ton pakt kan het er wel vanaf
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:21 schreef Nova het volgende:
[..]
@:NailQueen, ik denk dat het belangrijk is om te achterhalen waarom je Oya Lèlè (wat volgens mij betekent 'uitgeput' in het Surinaams) voelt. Misschien heb je de afgelopen tijd veel stress gehad en zou een pauze nuttig zijn om bijvoorbeeld ontspanningsoefeningen of meditatie uit te proberen. Of misschien moet er meer balans komen tussen werk-privé verhouding.
Het kan ook helpend zijn wat tijd voor jezelf vrij maken door iets leuks doen met vriend(inn)en/familieledenen/huisdieren of een rustige activiteit die jouw batterij weer oplaadt zoals wandelen in de natuur.
Mocht deze gevoelens aan blijven houden dan is wellicht contact opnemen met professionele ondersteuning ook nog mogelijk.
Wat heel belangrijk blijft: luister naar signalen van jouw lichaam!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:20 schreef NailQueen het volgende:
Voelen jullie je soms plotseling ook zo Oya Lele?
Helene is laatst gewond geraaktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:24 schreef GeorgeM het volgende:
ATEMLOS DURCH DIE NACHT LALALALALAlaaasa ohooho
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Schultenbrau op 1 en Engelbewaarder op 2 denk ik.
Ik ken ze allebei nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
Op naar Ahoy NailQueenquote:
Schultenbrau is wel een enorme oorwurm die al weken in mijn kop zit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:42 schreef NailQueen het volgende:
quote:Maar wist je dat dit lied oorspronkelijk van de Belgische zangeres Mieke is? In de jaren '70 schreef Pierre Kartner alias Vader Abraham het lied Mijn engelbewaarder voor de Belgische zangeres Mieke.
Ein festival der liebe. Dat wil toch iedereen. Wanneer gaan we Usagi?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op naar Ahoy NailQueen
Das ist schön: Chantal Janzen en Jan Smit organiseren eerste eigen Duitstalige festival
Net voor het eerst gehoord maar ik denk dat ik er de komende weken ook niet vanaf komquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Schultenbrau is wel een enorme oorwurm die al weken in mijn kop zit.
Net als Engelbewaarderquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Heb jij ook aan een trapeze gehangen?quote:
Ik heb ze gelukkig ook nog nooit gehoord nee.quote:
Ik ook niet. En ik ben ze alweer kwijt.quote:
Stuur mij op 7 april 2024 maar een dm dat we nog kaarten moeten kopen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ein festival der liebe. Dat wil toch iedereen. Wanneer gaan we Usagi?
Ik moet er stiekem ook wel om lachen. Al kun je wat mij betreft de hele 'rap' van Donnie wel zo in de prullenbak mieteren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:55 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Heb jij ook aan een trapeze gehangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |