ja waarschijnlijk, er zat nog wat SS dingen en tekeningen in enzo wat ik hoorde.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar daar is vast niet veel te zien? Misschien wat oude bedden, en muren die schimmelen van het vocht?
Dat is het ook.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk, er zat nog wat SS dingen en tekeningen in enzo wat ik hoorde.
Maar sowieso blijf ik dat interessant vinden
haha ik kan er wel in met sleutels enzo door het hek wat het afsluit, weet alleen niet of dat nou onwijs de bedoeling is..quote:Op zondag 25 juni 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zullen we morgen samen gaan onderzoeken?
bummerquote:Op zondag 25 juni 2023 01:26 schreef kree het volgende:
en @:happy je mag wel mee, maar dit is zeg maar niet echt onwijs handig om te doen, weet echt niet of ik dat wel mag
Ik ga je aangeven ook al weet ik niet waar dit over gaat.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:26 schreef kree het volgende:
en @:happy je mag wel mee, maar dit is zeg maar niet echt onwijs handig om te doen, weet echt niet of ik dat wel mag
das een andere happyquote:Op zondag 25 juni 2023 01:26 schreef kree het volgende:
semi illegaal kan het wel. Het is nl niet ver vanaf het afgesloten hek, 100m denk.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven ook al weet ik niet waar dit over gaat.
Ik doe niks verkeerds. Ik mag daar gewoon in gewoon. Heb de sleutels ervoor. Het is beetje twijfel geval of ze het gaan waarderen als ik mensen mee neem natuurlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 01:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga je aangeven ook al weet ik niet waar dit over gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |