quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft dit in zijn zolderkamertje
[ afbeelding ]
(zit ook nog 'hiernaast' te postenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht al, daar komt vast een vraag over. Het is een smarthome gebeuren hiero.
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft dit in zijn zolderkamertje
[ afbeelding ]
Ja, ik kan alles uitlezen, ook als ik niet thuis ben.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
(zit ook nog 'hiernaast' te posten
ja dat kun je verwachten he.. die vraag.![]()
Ja dat leek me al een smarthome gebeuren.. maar je hebt dus her en der metertjes neergezet
en de vraag is : wat heb je eraan?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik kan alles uitlezen, ook als ik niet thuis ben.
Ach, nu kan je genieten van mijn 25,5 binnen.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar het was wel leuk vandaag hahahahaha
Kwam deze nog tegen trouwens met werk.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu kan je genieten van mijn 25,5 binnen.
Ja deel van rijksdorp, dat is wel te vinden als je even zoekt. Bij wassenaar "De klip"quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, nu kan je genieten van mijn 25,5 binnen.
waar kijken we naar?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
Kwam deze nog tegen trouwens met werk.
[ link | afbeelding ]
Nu was het laat in de middag toen ik er langs reed, dus dacht laat maar gaan. Maar heb blijkbaar de sleutel die daar op ook past.
toch ff keertje kijken, is onderdeel van "rijksdorp" trouwens.
Een oude bunker, wss gebouwd in de tweede wereld oorlog. en daarna nog gebruikt door het NL leger.quote:
ja dat is wel handig!!quote:Op zondag 25 juni 2023 00:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat ik op afstand lampen kan aanzetten. Bijvoorbeeld de buitenlamp. Erg handig.
Maar daar is vast niet veel te zien? Misschien wat oude bedden, en muren die schimmelen van het vocht?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:07 schreef kree het volgende:
Het mooie is, van wat ik hoorde van mijn collega's ik heb een sleutel die daar dus in past, dus kan er in kijken gewoon
zullen we morgen samen gaan onderzoeken?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja deel van rijksdorp, dat is wel te vinden als je even zoekt. Bij wassenaar "De klip"
Ben er eens geweest met een rondleiding maar komt vanuit de 2e wereld oorlog en daarna als communicatie centrum voor de koude oorlog voor zover ik begreep.
Blijft interessant die oude bunkers.
ja waarschijnlijk, er zat nog wat SS dingen en tekeningen in enzo wat ik hoorde.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar daar is vast niet veel te zien? Misschien wat oude bedden, en muren die schimmelen van het vocht?
Dat is het ook.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk, er zat nog wat SS dingen en tekeningen in enzo wat ik hoorde.
Maar sowieso blijf ik dat interessant vinden
haha ik kan er wel in met sleutels enzo door het hek wat het afsluit, weet alleen niet of dat nou onwijs de bedoeling is..quote:Op zondag 25 juni 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zullen we morgen samen gaan onderzoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |