En die heb je niet besteld?!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaar
Ik ben nu even een pizza aan het halen voor avondeten. Op de kaart staat ook een pizza steak frite
I've got 99 luftbalons but you ain't onequote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik moet er stiekem ook wel om lachen. Al kun je wat mij betreft de hele 'rap' van Donnie wel zo in de prullenbak mieteren.
@Raybar180quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ooit wel denk ik, maar niet in de afgelopen 10 jaar
Ik ben nu even een pizza aan het halen voor avondeten. Op de kaart staat ook een pizza steak frite
Brood, aardappelen, tomaten. Zo ongezond kan het allemaal niet zijn.quote:
En Kip, maar dat staat ook op de schijf van vijf.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Brood, aardappelen, tomaten. Zo ongezond kan het allemaal niet zijn.
Nee, die was met room in plaats van tomatensaus en daar had ik geen zin inquote:
quote:
Lurkers zoals jullie mogen vaker meepostenquote:
Fijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:03 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
Lurkers zoals jullie mogen vaker meeposten
Oh dat klinkt nogal ranzigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, die was met room in plaats van tomatensaus en daar had ik geen zin in
Ik ben er sowieso blij meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn
Voelt altijd een beetje als uit de lucht komen vallen als ik zo opeens post.
Heb je een ander hotel gevonden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso blij meeMaar als je vaker meepost heb je dat vast niet
quote:
Je hebt wel een comfortabele nacht verdiend!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]Een van de hotels die aangeraden werd door het hotel waar ik gisteren verbleef. Vond ik wel zo netjes
Het was niet ver rijden, wel wat duurder dan ik meestal voor ga maar ik heb nu wel airco op de kamer en het fijnste bed van de trip, dus het is het waard
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]Een van de hotels die aangeraden werd door het hotel waar ik gisteren verbleef. Vond ik wel zo netjes
Het was niet ver rijden, wel wat duurder dan ik meestal voor ga maar ik heb nu wel airco op de kamer en het fijnste bed van de trip, dus het is het waard
Retsina of iets anders?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb van mijn ouders Griekse wijn meegekregen. De wijn is even wennen. De smaak is erg.. sterk
Daar heeft een oud-ESF-winnaar nog over gezongenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb van mijn ouders Griekse wijn meegekregen. De wijn is even wennen. De smaak is erg.. sterk
Merci, Cherie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar heeft een oud-ESF-winnaar nog over gezongen
Oeh die isquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Op de fles staat Imiglykos. Meer kan ik er niet van maken.
Ik heb deze week vaker last vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al vroeg wakker.
En goedemorgen
Jij bent ook vroeg wakkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook al vroeg wakker.
En goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |