Dan ben je waarschijnlijk toch niet meer zo'n grote ESF-fanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef NailQueen het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog helemaal geen last heb van post-eurovision depression. Sommige nummers heb ik nog op repeat staan, maar het ESF zelf mis ik nog helemaal niet
Ja de vorige jaren had ik altijd last van maar dit jaar niet. Wat gebeurt er met me??quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk toch niet meer zo'n grote ESF-fan
Tenzij het eten juist in dat pakketje zitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met wie, waarom en wat?
Edit: Het eten bedoel ik, met wie je je pakketje uitpakt en waarom en vooral wat is waarschijnlijk privé.
Op zich was het wel erop wachten dat het binnen Rusland ook misging. Daarvoor duurt vanuit het oogpunt van dat soort oorlogszuchtige types het te lang voordat Oekraïne overwonnen is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik juich niet voor Wagner groep, die hebben de meest verschrikkelijke dingen gedaan in Oekraïne.
Die gast kan dit waarschijnlijk nooit winnen van Putin en is dood binnen afzienbare tijd, net als veel van zijn mannen. Maar Rusland heeft nu ineens ander front erbij en verliezen Wagner mensen in Oekraïne front
Hier ook hoor, elke maand is het raak.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En binnenkort komt er weer een bestelling
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier ook hoor, elke maand is het raak.
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdIk vind het alleen zelf niet nodig over elk pakketje dat ik verwacht te posten
Bij pakketjes die gewoon goed gaan en zeker als het niet echt iets bijzonders is, voel ik zelf die noodzaak ook nooitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdIk vind het alleen zelf niet nodig over elk pakketje dat ik verwacht te posten
Noem ruzie met de accountant maar nietsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij maakt meer mee dan ons. Voor ons is de bezorging van een pakketje weer een hoogtepunt in het leven.
Als die niet bezorgd was, had je nu zonder broek rond gehuppeld. Dus het was toch wel belangrijk nieuws.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die nog andere broeken heeftquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die niet bezorgd was, had je nu zonder broek rond gehuppeld. Dus het was toch wel belangrijk nieuws.
Moet je ook nagaan hoe belachelijk oninteressant deze SC zou worden als iedereen dat steeds zou melden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zal vast niet het geval zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je ook nagaan hoe belachelijk oninteressant deze SC zou worden als iedereen dat steeds zou melden.
Straks overstijgt het nog mijn flauwe grappen quotumquote:
Dan zouden we wel veel moeten bestellen, maar het is mogelijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks overstijgt het nog mijn flauwe grappen quotum
Ah een Speld bericht, maar dan net van de Spele zelfquote:
Alles jullie alles op alles zetten moet het kunnen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dan zouden we wel veel moeten bestellen, maar het is mogelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |