En nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Brobbey laat nu ook bij Jong Oranje zien dat die er eigelijk geen hout van kan.
En dan natuurlijk drie minuten later scorenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Hij kan er nog steeds niet veel vanquote:
quote:Céline Dions megahit My Heart Will Go On wordt op Spotify veel beluisterd na de vondst van de wrakstukken van de onderzeeër Titan. De titelsong van de film Titanic uit 1997 werd in een etmaal meer dan 500.000 keer gestreamd.
Experts zeggen tegen TMZ dat dit zeer opmerkelijke aantallen zijn, zeker voor een relatief oud nummer. De Titan was een vaartuig waarmee vijf rijke mensen een kijkje gingen nemen bij het wrak van de Titanic. De onderzeeër bleek zondag al geïmplodeerd te zijn, door de enorme druk van het water.
https://www.nu.nl/enterta(...)eeerdrama.html#nujij
Op zich niet opmerkelijk toch. Veel mensen zullen het nieuws niet eens volledig of bewust meekrijgen. Maar horen wel steeds Titanic. Dan kun je toch denken van 'hey dat nummer van Celine Dion vond ik wel goed, laat ook dat weer eens luisteren 'quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:41 schreef usagi414 het volgende:
Hoe werkt zoiets in het hoofd van mensen ?
De onderzeeër die bij de Titanic een kijkje ging nemen is er niet meer, met vijf slachtoffers.
Mensen: Laten we "My Heart Will Go On" nog maar eens opzetten.
[..]
Amenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik draag nu een broek die deze maand bij mij is bezorgdIk vind het alleen zelf niet nodig over elk pakketje dat ik verwacht te posten
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:48 schreef ijs_beer het volgende:
*neerploft*
Deze morgen vrijwilliger geweest bij de lokale triathlon, en vanmiddag meegedaan een team-estafette, daarin een best eindje gefietst. Zo'n fijne dag altijd hier in het durp, de sfeer is zo fijn en is altijd echt een dag dat iedereen samenkomt.
Maar nu wel echt total los.![]()
![]()
Enne?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:01 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga zometeen taco's maken. Nooit nog gehad en nog nooit gemaakt. We gaan het meemaken
Hopen dat Mislintat zn werken nog even goed doorzet en een spitsje binnenhaalt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:31 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij wel noodzakelijk ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hopen dat Mislintat zn werken nog even goed doorzet en een spitsje binnenhaalt.
Beter te vroeg dan te laat is het toch?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Tjongejonge, veteranendag, hier altijd een parade militaire voertuigen door de wijk. Dit jaar zeker een kwartier te vroeg
Niks meer over van die militaire precisiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:53 schreef Koen66 het volgende:
Tjongejonge, veteranendag, hier altijd een parade militaire voertuigen door de wijk. Dit jaar zeker een kwartier te vroeg
Is de date goed gegaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van de Griek. Het was lekker.
bij thuiskomst nog even de tuin van water voorzien.
Toen stonden wij nog niet langs de routequote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beter te vroeg dan te laat is het toch?
He's alive againquote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:53 schreef GeorgeM het volgende:
Om 21.50 op 3 George Michael Live in London
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben hier in de buurt een of ander feestje of zo, alleen de bas staat nogal hard, dus de enige dat je hoort is gedreun de hele tijd en dat is best irritant.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |