quote:Op zondag 25 juni 2023 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je zei diex points, dat vond ik wel een mooie post voor hier
Nicequote:Op zondag 25 juni 2023 01:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
zit hier nog te lachen zie net dat we in songfestival zitten
maar boeiuh leek om wat meer van fok te zien koeneloen
Ik laat jullie hier natuurlijk niet zo maar even onbeheerd jullie gang gaan.quote:
he he hequote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik laat jullie hier natuurlijk niet zo maar even onbeheerd jullie gang gaan.
Ik meen het.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan kan ik zo m'n bed eens gaan opzoeken.
welkequote:Op zondag 25 juni 2023 02:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb Bassie & Adriaan op staan.
gaat Bassie dit jaar?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het geheim van de schatkist.
oeh wat fel ineens.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:06 schreef NailQueen het volgende:
* vind het lichtknopje
Goh, dus daar zat hij al die tijd.
Als iemand aan het heien is op dat tijdstip snap ik wel dat de honden wakker zijnquote:
quote:
Dat is helemaal geen schat. Dat is gewoon een kist met peper.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En het geheim van de schatkist.
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medelevenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef H_T het volgende:
[..]Gelukkig is het qua echte ellende vrij beperkt. Het meeste is meer licht ongemak
Je had die post moeten afkloppenquote:Op zondag 25 juni 2023 09:00 schreef H_T het volgende:
Oh ja, dit postte ik eerder deze week over mijn vakantieavonturen
[..]
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medeleven![]()
Vastquote:Op zondag 25 juni 2023 09:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je had die post moeten afkloppen![]()
![]()
Fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kun je de vakantie gauw weer inhalen.
Ik heb een beetje gemist de afgelopen dagen wat je hebt gehad/gedaan geloof ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:25 schreef H_T het volgende:
[..]
VastAls de openingstijden van de Italiaanse pretparken een beetje meewerken dan kan ik die met een lang weekend in september zo inhalen met een vlucht en een huurauto. Of ik ga wat langer en werk al mijn plannen af (nog vakantiedagen genoeg) of ik doe de rest volgend jaar. Dat zie ik allemaal nog wel
Dat is nu niet belangrijk.
In dat opzicht ook wel fijn dat dit geen ultieme droomvakantie is waar ik al vijf jaar naar toe leefMet visa halen bij ambassades, een heel injectieprogramma, geld wisselen enz. Met een lange dag rijden kan ik het zo weer oppakken waar ik gebleven was
Inderdaad, eerst maar herstellen en dan verder zienquote:Op zondag 25 juni 2023 09:25 schreef H_T het volgende:
[..]
VastAls de openingstijden van de Italiaanse pretparken een beetje meewerken dan kan ik die met een lang weekend in september zo inhalen met een vlucht en een huurauto. Of ik ga wat langer en werk al mijn plannen af (nog vakantiedagen genoeg) of ik doe de rest volgend jaar. Dat zie ik allemaal nog wel
Dat is nu niet belangrijk.
In dat opzicht ook wel fijn dat dit geen ultieme droomvakantie is waar ik al vijf jaar naar toe leefMet visa halen bij ambassades, een heel injectieprogramma, geld wisselen enz. Met een lange dag rijden kan ik het zo weer oppakken waar ik gebleven was
Ik ben blij dat je veilig thuis bent!quote:Op zondag 25 juni 2023 09:00 schreef H_T het volgende:
Oh ja, dit postte ik eerder deze week over mijn vakantieavonturen
[..]
Ik heb gisteren naar huis kunnen rijden en in mijn eigen bed geslapen. Nu nog een paar dagen de voet weinig belasten en pillen slikken en het zou binnen de week helemaal opgelost moeten zijn. Nogmaals bedankt voor het medeleven![]()
Kan gebeurenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje gemist de afgelopen dagen wat je hebt gehad/gedaan geloof ik.Maar fijn dat de last van je voet minder wordt en dat je al nieuwe plannen aan het smeden bent.
SPOILER: UitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Bijvoorbeeld! Of dat je een cruise hebt van 3 weken (lijkt me gelukkig toch al niks) en dat je na dag 4 eigenlijk je hut niet meer uit kunt. Tijdens een Amerikatrip was dit heel veel vervelender geweestquote:Op zondag 25 juni 2023 10:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Inderdaad, eerst maar herstellen en dan verder zienJa, wat dat betreft heb je nog "geluk" gehad, zoiets zal je maar gebeuren als je een lange rondreis maakt op een ander continent
Ik ookquote:
Klaaaaaaachtnaaaaaachtquote:Op zondag 25 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je weet dat het licht uitdoen een paar jaar terug nogal gedoe opleverde in deze SC, toch?
Ik deins er niet voor terug.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je weet dat het licht uitdoen een paar jaar terug nogal gedoe opleverde in deze SC, toch?
Gaat nu naar NPO1 kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |