Het hoekje om in welk opzicht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt een sucker voor military homecomingDat zo'n kind dan een hoekje om gaat en dat er een ouder is die terug is van uitzending. Werkt net zo goed met huisdieren
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook al met YouTube, steeds filmpjes van mensen die in campers wonen enzo. En maar blijven kijken.
Dit neemt opeens een duistere wendingquote:
Hahaha oepsquote:
Poah! Ligt dat dan naast Älmeelö?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
FC Twente heeft in Europa de Zweedse club Hammarby IF geloot uit de wijk Enskede![]()
De Zweden komen nu achter het bestaan van Enschede![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Maarja dan weet je wél hoe je met behulp van een paracetamolstrip, een hondenborstel met wit haar en zeven oorbellen je eigen auto kunt bouwen!quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.
Mooier dan Enschede hier bedoel je dan, toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun Enskede ziet er wel een beetje uit als een Älmeelö.![]()
[ twitter ]
Dat wisten @Strani, @Fred_B en ik al voordat YouTube er was. Daar hadden we MacGyver voor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja dan weet je wél hoe je met behulp van een paracetamolstrip, een hondenborstel met wit haar en zeven oorbellen je eigen auto kunt bouwen!
Ik heb net het Sheriff-menu in het cowboyrestaurant gehadquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooier dan Enschede hier bedoel je dan, toch?
Je koelt instantly af. NOTquote:
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwamquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van Ome Jan
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net het Sheriff-menu in het cowboyrestaurant gehadMinder kip, maar wel een worstje en spareribs erbij. Blij met mijn keus, ook omdat mijn kip wat aan de droge kant was
. Straks proberen een whip te scoren, als ik het spookhuis uit ben
Dat kan ons weinig schelen dus we nemen het ervan!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwam
Ze hebben ze nietquote:
Niks te klagen, niet naar vragenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan ons weinig schelen dus we nemen het ervan!
Jij maakt wel veel mee hoor op je reizenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef H_T het volgende:
[..]
AvengersDaar ben ik in de Aerosmith-tijd al eens in geweest en vaak genoeg in de Walibi-versie, dus heel erg is het niet.
En... we hebben een geheim wachtwoord gekregen om de rij te kunnen overslaan als alles weer werkt
OUI MON AMOURRR!quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Strani weet precies wat verstandig voor hem is. Neem een voorbeeld aan Strani.
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwam
quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij maakt wel veel mee hoor op je reizen
Het wordt wel even wennen aan die tralies tussen ome Jan en mij.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.
Het kan ook nog over dhr. Smit gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.
Heerlijk verkoelendquote:
Of zo'n enorme hindernisbaan maken van allerlei materialen. Om dan aan het eind iets om te gooien ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Javooral ook van die filmpjes van mensen die dan uren doen om een balletje in een bepaald flesje te gooien en dat soort dingen
Ohja die heb ik ook altijd, Australiërs met heel veel ballonnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of zo'n enorme hindernisbaan maken van allerlei materialen. Om dan aan het eind iets om te gooien ofzo.
Heel veel tijd vooral.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja die heb ik ook altijd, Australiërs met heel veel ballonnen.
Doe mee met GGD, we zijn met 8, waaronder met ESF1gamer en cyan!quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werk.
Maar nu nog geen zin om gelijk naar bed te gaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn eczeem tussen mijn vingers vlamt weer op. Ik heb zoooooveel jeuk nu en niks helpt.![]()
Ik moet hier echt even over klagen.
Dat is heel vervelend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn eczeem tussen mijn vingers vlamt weer op. Ik heb zoooooveel jeuk nu en niks helpt.![]()
Terechte klacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn kinderen hebben ook eczeem en bij hen helpt zwemmen in een zwembad met chloor heel erg goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Dat is zo rot... Heb je er vaak last van of is het zo weer weg?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Het zijn telkens perioden. Soms echt weken niet, soms een beetje, dan helpt een zalfje wel. En soms heel erg, zoals nu, dan kan ik bijna niet slapen van de jeukquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo rot... Heb je er vaak last van of is het zo weer weg?
Dat helpt inderdaad wel tegen de jeuk, het is alleen niet zo praktisch als je moet werkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook eczeem en bij hen helpt zwemmen in een zwembad met chloor heel erg goed.
Dus je linkerlaars moet een maat groter?quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
De bestelde laarsje was bij linkervoet te klein. De tong van de schoen sneed echt in linkervoet, waardoor het pijn deedHet waren verder hele leuke laarsjes.
Wat jammerquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
De bestelde laarsje was bij linkervoet te klein. De tong van de schoen sneed echt in linkervoet, waardoor het pijn deedHet waren verder hele leuke laarsjes.
Helaas uitverkocht voor maat 37quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat jammerMattje groter bestellen en evt rechts dan een zooltje?
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
Zij die om 6:30 al een ronde hebben hardgelopen groeten u.
Toen lag ik nog op één oor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
KUDOquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
BocelliGodquote:
Ik luister nu ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LOVVVVEEE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Eens.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Met dank aan de lama's kan ik hier niet normaal naar luisteren
Hmm, ik werk als accountant en heb een vraag. Ik kán het vragen op kantoor waar ik omringd wordt door mensen met accountantskennis, ik kan het googlen OF ik vraag het op een Songfestivalforum!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een accountants vraagje tussendoor. Welke term heeft het ook al weer als je iets doet zoals je dat in voorgaande jaren ook deed. Dat heeft een bepaalde naam, maar ik kom er niet meer op.
Vandaag werk ik thuis, dus niet omringd door collega's. En Google liet me in de steek.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm, ik werk als accountant en heb een vraag. Ik kán het vragen op kantoor waar ik omringd wordt door mensen met accountantskennis, ik kan het googlen OF ik vraag het op een Songfestivalforum!!![]()
Conservatiefquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een accountants vraagje tussendoor. Welke term heeft het ook al weer als je iets doet zoals je dat in voorgaande jaren ook deed. Dat heeft een bepaalde naam, maar ik kom er niet meer op.
Nou ja, zo gek is het niet, als je hier een vraag stelt over een stoomoven, kun je ook vaak heel goede antwoorden verwachten! Of nou ja, kón in ieder gevalquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm, ik werk als accountant en heb een vraag. Ik kán het vragen op kantoor waar ik omringd wordt door mensen met accountantskennis, ik kan het googlen OF ik vraag het op een Songfestivalforum!!![]()
Nee, dat is 'm niet.quote:
like voor dat eerste.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:30 schreef Arizona het volgende:
De jeuk is nu wat minder gelukkigBen wel erg moe, want vannacht werd ik telkens wakker van de jeuk en dan duurde het ook tijden voordat ik weer sliep.
It wasn't me.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:39 schreef NailQueen het volgende:
En ja ook dit is een Italiaanse cover.
Dan kan je je rubberboot niet meer gebruiken als je 'm laat ontploffen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:44 schreef Fred_B het volgende:
Hier is het begonnen met regenen. Ik ga mijn rubberboot vast opblazen.
Hopelijk gaat het meevallen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:44 schreef Fred_B het volgende:
Hier is het begonnen met regenen. Ik ga mijn rubberboot vast opblazen.
Dat doe ik ook niet, want dan is ook mijn autoweg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je je rubberboot niet meer gebruiken als je 'm laat ontploffen.
En daar kan die rubberboot toch niks aan doen.
‘S-avonds is het zwembad ook openquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat helpt inderdaad wel tegen de jeuk, het is alleen niet zo praktisch als je moet werken
Wat is de voorspelling wanneer wij wegspoelen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het meevallen!
Dat hoop ik voor iedereen trouwens.
Hier lopen de voorspellingen voor de hoeveelheid neerslag heel erg uiteen: van 35 mm tot over de 75 mm
Er wordt alleen regen verwacht, dus ik ben nog niet in de paniekmodusquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het meevallen!
Dat hoop ik voor iedereen trouwens.
Hier lopen de voorspellingen voor de hoeveelheid neerslag heel erg uiteen: van 35 mm tot over de 75 mm
Vooralsnog zie ik op buienradar dat het regengebied boven België blijven hangen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling wanneer wij wegspoelen?
Vanaf eind van de middag!quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling wanneer wij wegspoelen?
Ik zie nog zo de beelden van de overstromingen in Valkenburg en in Duitsland bij de Ahr voor mequote:Op donderdag 22 juni 2023 11:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er wordt alleen regen verwacht, dus ik ben nog niet in de paniekmodus![]()
Ik heb de ramen tegen elkaar opengezet voor de verkoeling, maar het is voorlopig regen zonder wind. Het valt ook kaarsrecht naar beneden.
Ze verwachten nu vooral (mogelijk) heel veel neerslag, niet echt veel onweer ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wordt het weer zo hevig als dinsdag?
Ja, het scheelt wel dat het nu één redelijk geïsoleerde regendag is. Al zullen er wel wat lokale problemen ontstaan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie nog zo de beelden van de overstromingen in Valkenburg en in Duitsland bij de Ahr voor me
Dat was even zoeken en toen kwam ik uit op Ricky Fleming - "Door jou", die als 5de moest. Maar goed, een ander liedje eindigde als 5dequote:Op donderdag 22 juni 2023 12:25 schreef Cee het volgende:
Straks de nummer 5 van de derde halve finale van Eurosong 1999.
Toen werd al gezegd dat het geschikt is voor studio 100. Little did they know.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:25 schreef Cee het volgende:
Straks de nummer 5 van de derde halve finale van Eurosong 1999.
Tja ik weet niet hoor maar die wandelingen van jou bezorgen je blijkbaar niets dan ellende!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
De jeuk is weer in alle hevigheid terug.. Het kwam weer terug tijdens de lunchwandeling.
En dan zeggen ze dat het gezond is om te wandelen.
Mijn moeder heeft jarenlang ezceem gehad. Op het dieptepunt sliep ze met witte handschoentjes met een teer-goedje aan. Wat goed hielp was 'cetomacrogol-creme'. Ken je dit? Wellicht is dit een optie voor je?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
De jeuk is weer in alle hevigheid terug.. Het kwam weer terug tijdens de lunchwandeling.
Dat is volgens mij de enige die ik nog niet geprobeerd hebquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft jarenlang ezceem gehad. Op het dieptepunt sliep ze met witte handschoentjes met een teer-goedje aan. Wat goed hielp was 'cetomacrogol-creme'. Ken je dit? Wellicht is dit een optie voor je?
Ik kan maar beter gewoon op de bank zitten taart eten hèquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja ik weet niet hoor maar die wandelingen van jou bezorgen je blijkbaar niets dan ellende!
Precies, laat het gewoon allemaal los Ari. Geef het opquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan maar beter gewoon op de bank zitten taart eten hè
Misschien van het zweet?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
Dat zou misschien wel kunnen, het was wel plakkerig tijdens het wandelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien van het zweet?
(Geraffineerde) suikers schijnen het ook te verergeren.
Ik denk dat het vrijwel zeker door het zweet komt ja. Daar moeten op zich wel oplossingen voor zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat zou misschien wel kunnen, het was wel plakkerig tijdens het wandelen. Gisteren heb ik ook best veel gezweet, tijdens het sporten, en daarna ook omdat ik veel buiten en onderweg was.
Ik heb mijn suiker-patroon de laatste tijd niet aangepast. Ik eet niets meer of minder koekjes en snoepjes dan anders.
Ik heb ook wel eens eczeem onder mijn ogen, maar dat gaat nu al heel lang goed dankzij twee cremes van de Lush. Voor mijn vingers doen die cremes dan weer niks
Het zou fijn zijn als het helpt. Heel af en toe heb ik last van zwemmerseczeem en dan gebruik ik dat goedje zelf ook.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de enige die ik nog niet geprobeerd heb. Ik zal hem eens halen, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb in het verleden ook al twee verschillende zalven van de huisarts gehad, maar die hielpen ook niet en die kun je niet oneindig gebruiken omdat het hormoonzalven zijn.
Zij die niet op abominabele tijden avondeten zwaaien terug.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
Zij die niet op belachelijke tijden een rondje gaan rennen groeten u ook.
Rustig op de bank liggen taart eten ja!quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrijwel zeker door het zweet komt ja. Daar moeten op zich wel oplossingen voor zijn.
Hmm met wie heb jij gesproken?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Zij die niet op abominabele tijden avondeten zwaaien terug.
Ohh oké dat klinkt wel heel fout ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Spanje van Mart Hoogkamer.
Dat was het ook.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh oké dat klinkt wel heel fout ja.
Nou ja dat snap ik dan niet dat dat in de lijst staat. Zal wel zijn omdat het niet in het Engels is dus daarom 'fout'.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben je maandag al gehoord. Op plaats 949 van de 1500.
Ik dans op de totale stilte van mijn innerlijke vrede.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:41 schreef Cee het volgende:
We dansen op de inzending van Finland 2019.
En als het werkt, zie ik geen enkele reden om er ooit überhaupt nog van af te wijkenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rustig op de bank liggen taart eten ja!
Oe en geen moeilijke klussen meer op het werk doen en sowieso niet meer naar kantoor gaan want de airco daar is niet zo goed. Andere mensen die de boodschappen voor me halen en het huis schoonmaken.
Ik denk dat ik dit een paar maanden moet proberen
Lady Gaga staat er ook in. Gewoon lijst opvullers zodat ze op 1500 liedjes komen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat snap ik dan niet dat dat in de lijst staat. Zal wel zijn omdat het niet in het Engels is dus daarom 'fout'.
Het kantelpunt van Finland. Toen wisten ze het dat het anders moest.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:41 schreef Cee het volgende:
We dansen op de inzending van Finland 2019.
Ik stel voor dat dit onze inzending wordt volgend jaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dans op de totale stilte van mijn innerlijke vrede.
The Beatles staan er maar liefst VIER keer inquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat snap ik dan niet dat dat in de lijst staat. Zal wel zijn omdat het niet in het Engels is dus daarom 'fout'.
Ik had er stiekem nog best wat verwachtingen van.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het kantelpunt van Finland. Toen wisten ze het dat het anders moest.
Ik word ook met regelmaat vrij boos op de lijst.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
The Beatles staan er maar liefst VIER keer in______________!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus eigenlijk gewoon een totaal onzinnige lijst die veel te lang is wegens commerciële redenen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lady Gaga staat er ook in. Gewoon lijst opvullers zodat ze op 1500 liedjes komen.
Met @Strani dan ook als uitvoerende artiest?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dit onze inzending wordt volgend jaar.
We moeten nu echt risico’s gaan nemen Ari, dus ja.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met @:strani dan ook als uitvoerende artiest?
Ik wil best drie minuten stil op het podium staan hoor. Of liever zitten eigenlijk als dat kan. En ik begrijp dat er een regel is dat er gezongen moet worden dus ik doe dan zo tegen het einde wel even een soort van oergil. Zal ook een overweldigend effect hebben in de zaal danquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met @:strani dan ook als uitvoerende artiest?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dans op de totale stilte van mijn innerlijke vrede.
Is de regel niet, dat een liedje niet geheel instrumentaal mag zijn? Als je dan ook geen instrumenten gebruikt én niet zingt, dan hoef je misschien die oerkreet niet eens te doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil best drie minuten stil op het podium staan hoor. Of liever zitten eigenlijk als dat kan. En ik begrijp dat er een regel is dat er gezongen moet worden dus ik doe dan zo tegen het einde wel even een soort van oergil. Zal ook een overweldigend effect hebben in de zaal dan
Oe, deze weet ik uit mijn hoofd.. Ein Lied Kann Eine Brücke Sein.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:39 schreef Cee het volgende:
We dansen op de muziek van het nummer dat in 1975 had moeten winnen.
En toch blijven we luisteren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een totaal onzinnige lijst die veel te lang is wegens commerciële redenen.
Oh dat is wel een goed idee jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is de regel niet, dat een liedje niet geheel instrumentaal mag zijn? Als je dan ook geen instrumenten gebruikt én niet zingt, dan hoef je misschien die oerkreet niet eens te doen![]()
Misschien wel leuk om er dan ook een paar niet-zingende backings bij te doen
Ik zie dit nu voor me als het gerecht uitsmijter en dat lijkt me een prima opvallende staging dat de televotes naar binnen zal harken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee jaIk wil dan liefst gewoon een paar heel dreigend kijkende uitsmijters achter m'n stoel hebben staan.
Misschien dat de boodschap dan wel beter overkomt op Nederlandstaligen maar goed, Europa is natuurlijk een smakeloos continent dus de kans op winst lijkt me zeker aanwezigquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie dit nu voor me als het gerecht uitsmijter en dat lijkt me een prima opvallende staging dat de televotes naar binnen zal harken.
Als dit over een pakketje gaat breekt hier de hel los.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WAAAHHHH
Dat moest er even uit.
Moest dat nou zo hard?quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WAAAHHHH
Dat moest er even uit.
Nee, over de accountant.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dit over een pakketje gaat breekt hier de hel los.
Sorry.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moest dat nou zo hard?
Je liet me schrikken
Nee, over een week is de deadline bij het Ministerie en dan komen ze nu nog met allerlei wijzigingen die doorgevoerd moeten worden in de jaarrekening (stelselwijziging.quote:
Dat doet me er aan denken dat ik ooit beloofd heb mijn eczeem wondermiddeltje dat ik van de huisarts krijg voorgeschreven hier zou posten voor jou, maar nu weet ik niet meer of ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de enige die ik nog niet geprobeerd heb. Ik zal hem eens halen, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb in het verleden ook al twee verschillende zalven van de huisarts gehad, maar die hielpen ook niet en die kun je niet oneindig gebruiken omdat het hormoonzalven zijn.
Dat wordt 2230 topics doorzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik ooit beloofd heb mijn eczeem wondermiddeltje dat ik van de huisarts krijg voorgeschreven hier zou posten voor jou, maar nu weet ik niet meer of ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb.
Hoezo? Daar gaat het toch nooit overquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dit over een pakketje gaat breekt hier de hel los.
Ik wacht rustig tot @Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wacht rustig tot @:Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.
Helaas kan ik in het kader van mijn herstel dergelijke inspannende activiteiten niet ontplooienquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rustig op de bank liggen taart eten ja!
Oe en geen moeilijke klussen meer op het werk doen en sowieso niet meer naar kantoor gaan want de airco daar is niet zo goed. Andere mensen die de boodschappen voor me halen en het huis schoonmaken.
Ik denk dat ik dit een paar maanden moet proberen
Ik lees dit als dat ik het niet heb gedaan, en zal daarom als ik weer thuis ben actie ondernemen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Helaas kan ik in het kader van mijn herstel dergelijke inspannende activiteiten niet ontplooien
Nee joh, heeeeerlijk Bridget Jonesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Celine geweldig maar dit vind ik echt een draak van een nummer
Welk nummer?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Celine geweldig maar dit vind ik echt een draak van een nummer
Alllll byyyyy mysehehehelffffquote:
Zijn er mensen die niet weten wie dat waren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Domien, je hoeft niet uit te leggen wat De Lama's waren
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet weten wie dat waren?
Die weten sowieso niks meer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.
Gelijk heb je. Jij hebt de informatie immers alquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wacht rustig tot @:Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.
Een draak van een accountant.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
draken
Ik snap de term 'een draak van een...' nooit als zijnde iets slechts.
Ik zou liever de draak zijn. Dan kan ik ze tot as doen brengen.quote:
Pubers afschaffen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.
waar heb je 'm voor het laatst gezien?quote:
In het doosjes bakje, en die hoort in het bakjes laatje te zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waar heb je 'm voor het laatst gezien?
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Domien, je hoeft niet uit te leggen wat De Lama's waren
15 jaar geleden al? Ik voel me oud.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvDus waarschijnlijk een hele generatie die ze niet kennen
Wat heb ik nou weer gedaan?!?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Plakt accountant achter het behang.
Je houdt je collega's niet in het gareel.quote:
En ze treden nog wel op maar onder een andere - minder bekende - naam.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvDus waarschijnlijk een hele generatie die ze niet kennen
Wie zegt dat ik ze in het gareel moet houden. Ze zijn volwassen genoeg!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je houdt je collega's niet in het gareel.
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze in het gareel moet houden. Ze zijn volwassen genoeg!
Tja als jij hebt lopen klooien over 2021 moeten ze dat eerst oplossen hequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.
Ja nou dat krijg je er van als je er zo'n puinhoop van maakt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.
Beetje regen hier, benieuwd of het hier ook nog gaat stortenquote:
Ja, heerlijk fris zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben niet zo’n zeur over de warmte normaal, maar zo’n koele regendag, die ook alle hooikoortsklachten oplost, is toch wel even relaxt zo tussendoor
2021 is al goedgekeurd door de accountant vorig jaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja als jij hebt lopen klooien over 2021 moeten ze dat eerst oplossen he
Jup, het stortregent hier nu en als ik buienradar mag geloven, blijft het dat nog een tijd doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje regen hier, benieuwd of het hier ook nog gaat storten
Helemaal niet. Anders had ik die vragen niet gesteld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2021 is al goedgekeurd door de accountant vorig jaar.
De controleverklaring zegt iets anders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Anders had ik die vragen niet gesteld.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nu even snel naar de winkel voor eten en dan eten en daarna weer aan het werk.
Is het in deze periode echt zo druk dat je zo lang aan het werk bent ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werk.
Maar nu nog geen zin om gelijk naar bed te gaan.
Normaal zijn de accountants eerder met hun vragen en niet pas vlak voor de laatste week. 1 juli is de deadline. Maar in mei heb ik over deze klanten geen vragen gekregen en nu komen ze allemaal tegelijkertijd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Is het in deze periode echt zo druk dat je zo lang aan het werk bent ?
beterschap.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met een voet die een beetje pijn deed, maar waar verder niets mee was. Inmiddels zijn we op het punt dat ik het liefst geen stap te veel zet
Ik heb een verbandje bij mezelf aangebracht en een pijnstiller genomen. Als het morgen nog zo is wordt het tijd de reisverzekering te bellen en om hulp te vragen, want zo kan ik mijn vakantie niet afmaken
Oh neee ik wil gráppige vakantieblunders van jou horen, niet dit soort dingenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met een voet die een beetje pijn deed, maar waar verder niets mee was. Inmiddels zijn we op het punt dat ik het liefst geen stap te veel zet
Ik heb een verbandje bij mezelf aangebracht en een pijnstiller genomen. Als het morgen nog zo is wordt het tijd de reisverzekering te bellen en om hulp te vragen, want zo kan ik mijn vakantie niet afmaken
Jeetje, wat voor een soort pijn is het ? Spierpijn, branderige pijn die ook vaak voelt als je blaren hebt? Zou zeer vervelend zijn als je je vakantie moet stoppen hiervoor. Beterschap.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Oh neeequote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Wat enorm rot! Heb je enig idee wat er met je voet aan de hand is?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje regen hier, benieuwd of het hier ook nog gaat storten
Wir sind schon dorthin geschwimmt ja!quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?
Zuid-Limburg heeft nog de keuze of ze naar België of Duitsland wegspoelen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wir sind schon dorthin geschwimmt ja!
Wat raar, dat er ook niet direct een aanleiding voor was dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Gisteravond had ik last van mijn voeten, maar dat was gewoon vanwege heel veel staan en lopen twee dagen lang. Ik heb geen gekke stap of val gemaakt die het zou verklaren, dus ij heb geen idee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh neee ik wil gráppige vakantieblunders van jou horen, niet dit soort dingenWat rot!! Niks geks gedaan? Ben je nog bij een pretpark? Daar (of in een hotel) hebben ze vaak ook wel een soort eerste hulp die mee kan kijken?
Let goed op jezelf en hopelijk trekt het gauw bij
Ik dacht van niet, maar de extra moeite die het kostte om mijn schoen uit te doen suggereert wat anders. Ik heb nog geen plekken in exotische kleuren gespotquote:
En heb je wel alle prikken gehaald die voor een reis naar het zuiden van Frankrijk verplicht zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar de extra moeite die het kostte om mijn schoen uit te doen suggereert wat anders. Ik heb nog geen plekken in exotische kleuren gespot
Ach nee T, da’s klote.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil houquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor een soort pijn is het ? Spierpijn, branderige pijn die ook vaak voelt als je blaren hebt? Zou zeer vervelend zijn als je je vakantie moet stoppen hiervoor. Beterschap.
Man, ik ruik nóg naar knoflook, Gauloises en rode wijn!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En heb je wel alle prikken gehaald die voor een reis naar het zuiden van Frankrijk verplicht zijn?
Noem je haar nou nog steeds je date?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal m'n date nog eens vragen haar mening met jou te delen...
Toch een bepaald soort overbelasting, lijkt het? Had je een zware rugzak om gisteren waardoor je anders liep dan normaal?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil hou
Nee ik bedoel het meer in het algemeenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Noem je haar nou nog steeds je date?
Nope. Wel een schoudertas rechts (en ik heb nu last van mijn rechtervoet) maar met een boek, flesje zonnebrand en flesje water was dat niet heel zwaar te noemenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch een bepaald soort overbelasting, lijkt het? Had je een zware rugzak om gisteren waardoor je anders liep dan normaal?
Onderkant van je voet?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil hou
Zou je niet denken nee. Sterkte! Hoop voor je dat het morgenochtend alweer een stuk beter voelt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nope. Wel een schoudertas rechts (en ik heb nu last van mijn rechtervoet) maar met een boek, flesje zonnebrand en flesje water was dat niet heel zwaar te noemen
Ah nee, sorry!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het meer in het algemeen(Maar met die waar jij het denk ik over hebt, ben ik inmiddels gestopt)
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooralquote:
Bedanktquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je niet denken nee. Sterkte! Hoop voor je dat het morgenochtend alweer een stuk beter voelt.
Meh wat kutquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteravond had ik last van mijn voeten, maar dat was gewoon vanwege heel veel staan en lopen twee dagen lang. Ik heb geen gekke stap of val gemaakt die het zou verklaren, dus ij heb geen idee.
Vandaag had ik een reisdag naar het zuiden van Frankrijk met als plan morgen weer een park te bezoeken. Zoals het vanochtend voelde had dat best gekund, zoals het nu voelt is het uitgesloten. Aangezien ik de rest van de vakantie van plan was door pretparken of Italiaanse steden te lopen en beide geen goed idee is zo, zit met wat pech mijn vakantie erop
Eerst maar even een nachtje slapen en dan kijken hoe het morgen gaat. Misschien valt het mee
Sterkte, hopelijk gaat het morgen een heel stuk beterquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
BedanktEn de anderen ook voor het medeleven
Ik hou jullie op de hoogte
Je enkel??quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooral
quote:
Dan maar alleen dubbelspel doen voorlopigquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al ergens gepost had (daarom deed ik er wat flauw over), maar blijkbaar niet
Ik heb ook last van de rest van de voet, maar ik denk dat het aan de enkel ligt
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al ergens gepost had (daarom deed ik er wat flauw over), maar blijkbaar niet
https://podotherapeut.nl/(...)ste-scheenbeenspier/quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooral
Nee, dat is het ook niet helemaal. Toch bedankt voor het zoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
https://podotherapeut.nl/(...)ste-scheenbeenspier/
Bedoel je dit?
Je zou denken aan een verrekte/overbelaste spier. Ben je misschien in een kuil of gat gestapt? Of misschien verkeerd gelopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
Hoe makkelijk zijn de vragen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
Songfestivalfan bij ‘Ik weet er alles van’![]()
Wie is Martijn hier?
Als ik het me goed herinner van vorig seizoen, toen er ook iemand was met die categorie, verschilt het enorm per vraag. Het gaat van "Met welk nummer won ABBA?" tot "Wat is de echte naam van Dana International"quote:
Ring ring en Sharon Cohenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner van vorig seizoen, toen er ook iemand was met die categorie, verschilt het enorm per vraag. Het gaat van "Met welk nummer won ABBA?" tot "Wat is de echte naam van Dana International"
Grote kans dat er weer een vraag bij de slimste mens voorbij komt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Songfestivalvragen bij quizzen zijn meestal echt triest ja
-Mia Nicolaiquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat er weer een vraag bij de slimste mens voorbij komt.
Hopelijk volgende week een keer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Jammer dat je er niet bij was net bij GGD
Dit klinkt nog steeds alsof jullie een vaccinatieclubje zijn begonnenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Jammer dat je er niet bij was net bij GGD
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef Meke het volgende:
Over GGD en spelletjes gesproken: ik ga morgen beginnen met Pandemic Legacy, ben heeel benieuwd daarnaar
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt nog steeds alsof jullie een vaccinatieclubje zijn begonnen
Ik ben na 10 minuten afgehaaktquote:
Er zijn nieuwe zomerjurkjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week een keer.
Ik heb daar geen muntjes voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe zomerjurkjesCyan had een mooie!
Taakjes doen en je krijgt zo genoeg muntjes!quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar geen muntjes voor.
Dat kan niet voor 1 decemberquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nu al af voor de Whammagedon?
Vandaag weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Maar @:Luctor.et.emergo, ben je wel weer ok na deze hectische dag vol rotaccountants?
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar geen muntjes voor.
Sterke en beterschap. Hopelijk dat het vandaag na wat nachtrust wat beter is. Op een vakantie kun je dat soort dingen niet hebben. Vooral als je veel moet lopenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet helemaal. Toch bedankt voor het zoeken
Pandemic is leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef Meke het volgende:
Over GGD en spelletjes gesproken: ik ga morgen beginnen met Pandemic Legacy, ben heeel benieuwd daarnaar
Jup. Een dag waarvan ik weer dacht dat het zaterdag was, net als vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag weer een nieuwe dag.
Helaas nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:h_t hoe gaat het met je voet/enkel? Ik hoop toch zo dat het een stuk beter is vandaag.
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas nietAls ik als een krab loop doet het wel minder pijn dan vooruit. Vanochtend al gebeld met de reisverzekering die zeggen dat ik gedekt ben voor medische kosten en ik heb me al bij de receptie gemeld. Zodra de lokale dokter bereikbaar is (over een paar minuten) gaan ze bellen
Ik zou ook graag willen dat het zaterdag zou zijn vandaag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Een dag waarvan ik weer dacht dat het zaterdag was, net als vorige week vrijdag![]()
Beterschap. Hopelijk kan de dokter iets betekenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas nietAls ik als een krab loop doet het wel minder pijn dan vooruit. Vanochtend al gebeld met de reisverzekering die zeggen dat ik gedekt ben voor medische kosten en ik heb me al bij de receptie gemeld. Zodra de lokale dokter bereikbaar is (over een paar minuten) gaan ze bellen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..quote:
Wat?! Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietToen ik het hoorde was ik bijna bij hem weggegaan
Sterkte, H_Tquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit een paar jaar tussen de Carlo en Irene-dagen van Telekids en de opkomst van Nickelodeon in Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietToen ik het hoorde was ik bijna bij hem weggegaan
Dat was wel soort van pijnlijk toen ik dat hoordequote:
Hoelang zijn jullie in therapie geweest om hiermee om te kunnen gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..
ik heb het serieus een keer gedraaid op het werk voor mijn zomervakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens dat liedje zat ik wel te denken dat je dat liedje eigenlijk iedere dag aan het einde van je werkdag moet draaien.
Balen! Beterschap!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was wel soort van pijnlijk toen ik dat hoorde
- niet naar de finalequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
-Mia Nicolai
-Dion Cooper
-Burning Daylight
-Vals eerste optreden
-Duncan Laurence
Zoiets?
Dan is dat waarschijnlijk waar hij naar keekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit een paar jaar tussen de Carlo en Irene-dagen van Telekids en de opkomst van Nickelodeon in NederlandFox Kids zou nog wel kunnen, die begonnen rond 1996
Hij zit nog in ontkenningquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie in therapie geweest om hiermee om te kunnen gaan
[..]
ik heb het serieus een keer gedraaid op het werk voor mijn zomervakantie
Ik heb het ook nooit leuk gevonden. Sowieso heb ik nooit wat met Carlo en Irene gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |