Het hoekje om in welk opzicht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben echt een sucker voor military homecomingDat zo'n kind dan een hoekje om gaat en dat er een ouder is die terug is van uitzending. Werkt net zo goed met huisdieren
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook al met YouTube, steeds filmpjes van mensen die in campers wonen enzo. En maar blijven kijken.
Dit neemt opeens een duistere wendingquote:
Hahaha oepsquote:
Poah! Ligt dat dan naast Älmeelö?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef Momo het volgende:
FC Twente heeft in Europa de Zweedse club Hammarby IF geloot uit de wijk Enskede![]()
De Zweden komen nu achter het bestaan van Enschede![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Maarja dan weet je wél hoe je met behulp van een paracetamolstrip, een hondenborstel met wit haar en zeven oorbellen je eigen auto kunt bouwen!quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.
Mooier dan Enschede hier bedoel je dan, toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun Enskede ziet er wel een beetje uit als een Älmeelö.![]()
[ twitter ]
Dat wisten @Strani, @Fred_B en ik al voordat YouTube er was. Daar hadden we MacGyver voor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Maarja dan weet je wél hoe je met behulp van een paracetamolstrip, een hondenborstel met wit haar en zeven oorbellen je eigen auto kunt bouwen!
Ik heb net het Sheriff-menu in het cowboyrestaurant gehadquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooier dan Enschede hier bedoel je dan, toch?
Je koelt instantly af. NOTquote:
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwamquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:36 schreef NailQueen het volgende:
Want we gingen op vakantie van het geld van Ome Jan
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb net het Sheriff-menu in het cowboyrestaurant gehadMinder kip, maar wel een worstje en spareribs erbij. Blij met mijn keus, ook omdat mijn kip wat aan de droge kant was
. Straks proberen een whip te scoren, als ik het spookhuis uit ben
Dat kan ons weinig schelen dus we nemen het ervan!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwam
Ze hebben ze nietquote:
Niks te klagen, niet naar vragenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat kan ons weinig schelen dus we nemen het ervan!
Jij maakt wel veel mee hoor op je reizenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef H_T het volgende:
[..]
AvengersDaar ben ik in de Aerosmith-tijd al eens in geweest en vaak genoeg in de Walibi-versie, dus heel erg is het niet.
En... we hebben een geheim wachtwoord gekregen om de rij te kunnen overslaan als alles weer werkt
OUI MON AMOURRR!quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Strani weet precies wat verstandig voor hem is. Neem een voorbeeld aan Strani.
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En niemand leek te weten hoe hij aan die centen kwam
quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij maakt wel veel mee hoor op je reizen
Het wordt wel even wennen aan die tralies tussen ome Jan en mij.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.
Het kan ook nog over dhr. Smit gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel leuk dat Willeke een heel vrolijk liedje zong over een drugscrimineel.
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb dat wel met aantal van die typische YouTube dingen. Dan kijk je wat en voor je het weet ben je uren en heel veel andere video's verder.
Heerlijk verkoelendquote:
Of zo'n enorme hindernisbaan maken van allerlei materialen. Om dan aan het eind iets om te gooien ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Javooral ook van die filmpjes van mensen die dan uren doen om een balletje in een bepaald flesje te gooien en dat soort dingen
Ohja die heb ik ook altijd, Australiërs met heel veel ballonnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of zo'n enorme hindernisbaan maken van allerlei materialen. Om dan aan het eind iets om te gooien ofzo.
Heel veel tijd vooral.quote:Op woensdag 21 juni 2023 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja die heb ik ook altijd, Australiërs met heel veel ballonnen.
Doe mee met GGD, we zijn met 8, waaronder met ESF1gamer en cyan!quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werk.
Maar nu nog geen zin om gelijk naar bed te gaan.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn eczeem tussen mijn vingers vlamt weer op. Ik heb zoooooveel jeuk nu en niks helpt.![]()
Ik moet hier echt even over klagen.
Dat is heel vervelend.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn eczeem tussen mijn vingers vlamt weer op. Ik heb zoooooveel jeuk nu en niks helpt.![]()
Terechte klacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Mijn kinderen hebben ook eczeem en bij hen helpt zwemmen in een zwembad met chloor heel erg goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Dat is zo rot... Heb je er vaak last van of is het zo weer weg?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:57 schreef Arizona het volgende:
Het zijn telkens perioden. Soms echt weken niet, soms een beetje, dan helpt een zalfje wel. En soms heel erg, zoals nu, dan kan ik bijna niet slapen van de jeukquote:Op woensdag 21 juni 2023 23:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zo rot... Heb je er vaak last van of is het zo weer weg?
Dat helpt inderdaad wel tegen de jeuk, het is alleen niet zo praktisch als je moet werkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben ook eczeem en bij hen helpt zwemmen in een zwembad met chloor heel erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |