Sorry.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moest dat nou zo hard?
Je liet me schrikken
Nee, over een week is de deadline bij het Ministerie en dan komen ze nu nog met allerlei wijzigingen die doorgevoerd moeten worden in de jaarrekening (stelselwijziging.quote:
Dat doet me er aan denken dat ik ooit beloofd heb mijn eczeem wondermiddeltje dat ik van de huisarts krijg voorgeschreven hier zou posten voor jou, maar nu weet ik niet meer of ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de enige die ik nog niet geprobeerd heb. Ik zal hem eens halen, niet geschoten is altijd mis.
Ik heb in het verleden ook al twee verschillende zalven van de huisarts gehad, maar die hielpen ook niet en die kun je niet oneindig gebruiken omdat het hormoonzalven zijn.
Dat wordt 2230 topics doorzoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik ooit beloofd heb mijn eczeem wondermiddeltje dat ik van de huisarts krijg voorgeschreven hier zou posten voor jou, maar nu weet ik niet meer of ik dat ook daadwerkelijk gedaan heb.
Hoezo? Daar gaat het toch nooit overquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dit over een pakketje gaat breekt hier de hel los.
Ik wacht rustig tot @Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wacht rustig tot @:Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.
Helaas kan ik in het kader van mijn herstel dergelijke inspannende activiteiten niet ontplooienquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Rustig op de bank liggen taart eten ja!
Oe en geen moeilijke klussen meer op het werk doen en sowieso niet meer naar kantoor gaan want de airco daar is niet zo goed. Andere mensen die de boodschappen voor me halen en het huis schoonmaken.
Ik denk dat ik dit een paar maanden moet proberen
Ik lees dit als dat ik het niet heb gedaan, en zal daarom als ik weer thuis ben actie ondernemen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Helaas kan ik in het kader van mijn herstel dergelijke inspannende activiteiten niet ontplooien
Nee joh, heeeeerlijk Bridget Jonesquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Celine geweldig maar dit vind ik echt een draak van een nummer
Welk nummer?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Celine geweldig maar dit vind ik echt een draak van een nummer
Alllll byyyyy mysehehehelffffquote:
Zijn er mensen die niet weten wie dat waren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Domien, je hoeft niet uit te leggen wat De Lama's waren
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet weten wie dat waren?
Die weten sowieso niks meer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.
Gelijk heb je. Jij hebt de informatie immers alquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wacht rustig tot @:Arizona hier op reageert. Ik ben een lui mens.
Een draak van een accountant.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
draken
Ik snap de term 'een draak van een...' nooit als zijnde iets slechts.
Ik zou liever de draak zijn. Dan kan ik ze tot as doen brengen.quote:
Pubers afschaffen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de pubers van nu dat niet weten.
waar heb je 'm voor het laatst gezien?quote:
In het doosjes bakje, en die hoort in het bakjes laatje te zitten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
waar heb je 'm voor het laatst gezien?
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:17 schreef NailQueen het volgende:
Domien, je hoeft niet uit te leggen wat De Lama's waren
15 jaar geleden al? Ik voel me oud.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvDus waarschijnlijk een hele generatie die ze niet kennen
Wat heb ik nou weer gedaan?!?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Plakt accountant achter het behang.
Je houdt je collega's niet in het gareel.quote:
En ze treden nog wel op maar onder een andere - minder bekende - naam.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar 15(!) jaar geleden voor het laatst op tvDus waarschijnlijk een hele generatie die ze niet kennen
Wie zegt dat ik ze in het gareel moet houden. Ze zijn volwassen genoeg!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je houdt je collega's niet in het gareel.
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ze in het gareel moet houden. Ze zijn volwassen genoeg!
Tja als jij hebt lopen klooien over 2021 moeten ze dat eerst oplossen hequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.
Ja nou dat krijg je er van als je er zo'n puinhoop van maakt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan vragen stellen over 2021, terwijl ze 2022 moeten controleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |