Dus je linkerlaars moet een maat groter?quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
De bestelde laarsje was bij linkervoet te klein. De tong van de schoen sneed echt in linkervoet, waardoor het pijn deedHet waren verder hele leuke laarsjes.
Wat jammerquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
De bestelde laarsje was bij linkervoet te klein. De tong van de schoen sneed echt in linkervoet, waardoor het pijn deedHet waren verder hele leuke laarsjes.
Helaas uitverkocht voor maat 37quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat jammerMattje groter bestellen en evt rechts dan een zooltje?
Goed bezig.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
Zij die om 6:30 al een ronde hebben hardgelopen groeten u.
Toen lag ik nog op één oor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
KUDOquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Cee het volgende:
BocelliGodquote:
Ik luister nu ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LOVVVVEEE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Eens.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef NailQueen het volgende:
Met dank aan de lama's kan ik hier niet normaal naar luisteren
Hmm, ik werk als accountant en heb een vraag. Ik kán het vragen op kantoor waar ik omringd wordt door mensen met accountantskennis, ik kan het googlen OF ik vraag het op een Songfestivalforum!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even een accountants vraagje tussendoor. Welke term heeft het ook al weer als je iets doet zoals je dat in voorgaande jaren ook deed. Dat heeft een bepaalde naam, maar ik kom er niet meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |