Als ik het me goed herinner van vorig seizoen, toen er ook iemand was met die categorie, verschilt het enorm per vraag. Het gaat van "Met welk nummer won ABBA?" tot "Wat is de echte naam van Dana International"quote:
Ring ring en Sharon Cohenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:27 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner van vorig seizoen, toen er ook iemand was met die categorie, verschilt het enorm per vraag. Het gaat van "Met welk nummer won ABBA?" tot "Wat is de echte naam van Dana International"
Grote kans dat er weer een vraag bij de slimste mens voorbij komt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Songfestivalvragen bij quizzen zijn meestal echt triest ja
-Mia Nicolaiquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat er weer een vraag bij de slimste mens voorbij komt.
Hopelijk volgende week een keer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Jammer dat je er niet bij was net bij GGD
Dit klinkt nog steeds alsof jullie een vaccinatieclubje zijn begonnenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaap ze! Jammer dat je er niet bij was net bij GGD
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef Meke het volgende:
Over GGD en spelletjes gesproken: ik ga morgen beginnen met Pandemic Legacy, ben heeel benieuwd daarnaar
quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt nog steeds alsof jullie een vaccinatieclubje zijn begonnen
Ik ben na 10 minuten afgehaaktquote:
Er zijn nieuwe zomerjurkjesquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week een keer.
Ik heb daar geen muntjes voor.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe zomerjurkjesCyan had een mooie!
Taakjes doen en je krijgt zo genoeg muntjes!quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar geen muntjes voor.
Dat kan niet voor 1 decemberquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nu al af voor de Whammagedon?
Vandaag weer een nieuwe dag.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Maar @:Luctor.et.emergo, ben je wel weer ok na deze hectische dag vol rotaccountants?
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar geen muntjes voor.
Sterke en beterschap. Hopelijk dat het vandaag na wat nachtrust wat beter is. Op een vakantie kun je dat soort dingen niet hebben. Vooral als je veel moet lopenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet helemaal. Toch bedankt voor het zoeken
Pandemic is leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:01 schreef Meke het volgende:
Over GGD en spelletjes gesproken: ik ga morgen beginnen met Pandemic Legacy, ben heeel benieuwd daarnaar
Jup. Een dag waarvan ik weer dacht dat het zaterdag was, net als vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag weer een nieuwe dag.
Helaas nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
@:h_t hoe gaat het met je voet/enkel? Ik hoop toch zo dat het een stuk beter is vandaag.
Sterkte en beterschapquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas nietAls ik als een krab loop doet het wel minder pijn dan vooruit. Vanochtend al gebeld met de reisverzekering die zeggen dat ik gedekt ben voor medische kosten en ik heb me al bij de receptie gemeld. Zodra de lokale dokter bereikbaar is (over een paar minuten) gaan ze bellen
Ik zou ook graag willen dat het zaterdag zou zijn vandaag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup. Een dag waarvan ik weer dacht dat het zaterdag was, net als vorige week vrijdag![]()
Beterschap. Hopelijk kan de dokter iets betekenen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas nietAls ik als een krab loop doet het wel minder pijn dan vooruit. Vanochtend al gebeld met de reisverzekering die zeggen dat ik gedekt ben voor medische kosten en ik heb me al bij de receptie gemeld. Zodra de lokale dokter bereikbaar is (over een paar minuten) gaan ze bellen
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..quote:
Wat?! Hoe dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietquote:
Ja, dat snap ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietToen ik het hoorde was ik bijna bij hem weggegaan
Sterkte, H_Tquote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit een paar jaar tussen de Carlo en Irene-dagen van Telekids en de opkomst van Nickelodeon in Nederlandquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij keek Nickelodeon en snapte Telekids nietToen ik het hoorde was ik bijna bij hem weggegaan
Dat was wel soort van pijnlijk toen ik dat hoordequote:
Hoelang zijn jullie in therapie geweest om hiermee om te kunnen gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat er mensen (van de juiste leeftijd) zijn die het nooit keken? Ik woon er mee samen..
ik heb het serieus een keer gedraaid op het werk voor mijn zomervakantiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijdens dat liedje zat ik wel te denken dat je dat liedje eigenlijk iedere dag aan het einde van je werkdag moet draaien.
Balen! Beterschap!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 07:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat was wel soort van pijnlijk toen ik dat hoorde
- niet naar de finalequote:Op donderdag 22 juni 2023 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
-Mia Nicolai
-Dion Cooper
-Burning Daylight
-Vals eerste optreden
-Duncan Laurence
Zoiets?
Dan is dat waarschijnlijk waar hij naar keekquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zit een paar jaar tussen de Carlo en Irene-dagen van Telekids en de opkomst van Nickelodeon in NederlandFox Kids zou nog wel kunnen, die begonnen rond 1996
Hij zit nog in ontkenningquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoelang zijn jullie in therapie geweest om hiermee om te kunnen gaan
[..]
ik heb het serieus een keer gedraaid op het werk voor mijn zomervakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |