Ja, heerlijk fris zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben niet zo’n zeur over de warmte normaal, maar zo’n koele regendag, die ook alle hooikoortsklachten oplost, is toch wel even relaxt zo tussendoor
2021 is al goedgekeurd door de accountant vorig jaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tja als jij hebt lopen klooien over 2021 moeten ze dat eerst oplossen he
Jup, het stortregent hier nu en als ik buienradar mag geloven, blijft het dat nog een tijd doenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje regen hier, benieuwd of het hier ook nog gaat storten
Helemaal niet. Anders had ik die vragen niet gesteld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2021 is al goedgekeurd door de accountant vorig jaar.
De controleverklaring zegt iets anders.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helemaal niet. Anders had ik die vragen niet gesteld.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nu even snel naar de winkel voor eten en dan eten en daarna weer aan het werk.
Is het in deze periode echt zo druk dat je zo lang aan het werk bent ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van werk.
Maar nu nog geen zin om gelijk naar bed te gaan.
Normaal zijn de accountants eerder met hun vragen en niet pas vlak voor de laatste week. 1 juli is de deadline. Maar in mei heb ik over deze klanten geen vragen gekregen en nu komen ze allemaal tegelijkertijd.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Is het in deze periode echt zo druk dat je zo lang aan het werk bent ?
beterschap.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met een voet die een beetje pijn deed, maar waar verder niets mee was. Inmiddels zijn we op het punt dat ik het liefst geen stap te veel zet
Ik heb een verbandje bij mezelf aangebracht en een pijnstiller genomen. Als het morgen nog zo is wordt het tijd de reisverzekering te bellen en om hulp te vragen, want zo kan ik mijn vakantie niet afmaken
Oh neee ik wil grįppige vakantieblunders van jou horen, niet dit soort dingenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Vanochtend werd ik wakker met een voet die een beetje pijn deed, maar waar verder niets mee was. Inmiddels zijn we op het punt dat ik het liefst geen stap te veel zet
Ik heb een verbandje bij mezelf aangebracht en een pijnstiller genomen. Als het morgen nog zo is wordt het tijd de reisverzekering te bellen en om hulp te vragen, want zo kan ik mijn vakantie niet afmaken
Jeetje, wat voor een soort pijn is het ? Spierpijn, branderige pijn die ook vaak voelt als je blaren hebt? Zou zeer vervelend zijn als je je vakantie moet stoppen hiervoor. Beterschap.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Oh neeequote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Wat enorm rot! Heb je enig idee wat er met je voet aan de hand is?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beetje regen hier, benieuwd of het hier ook nog gaat storten
Wir sind schon dorthin geschwimmt ja!quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?
Zuid-Limburg heeft nog de keuze of ze naar Belgiė of Duitsland wegspoelen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Horen wij al bei Deutschland inzwischen Ari?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wir sind schon dorthin geschwimmt ja!
Wat raar, dat er ook niet direct een aanleiding voor was dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Gisteravond had ik last van mijn voeten, maar dat was gewoon vanwege heel veel staan en lopen twee dagen lang. Ik heb geen gekke stap of val gemaakt die het zou verklaren, dus ij heb geen idee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh neee ik wil grįppige vakantieblunders van jou horen, niet dit soort dingenWat rot!! Niks geks gedaan? Ben je nog bij een pretpark? Daar (of in een hotel) hebben ze vaak ook wel een soort eerste hulp die mee kan kijken?
Let goed op jezelf en hopelijk trekt het gauw bij
Ik dacht van niet, maar de extra moeite die het kostte om mijn schoen uit te doen suggereert wat anders. Ik heb nog geen plekken in exotische kleuren gespotquote:
En heb je wel alle prikken gehaald die voor een reis naar het zuiden van Frankrijk verplicht zijn?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik dacht van niet, maar de extra moeite die het kostte om mijn schoen uit te doen suggereert wat anders. Ik heb nog geen plekken in exotische kleuren gespot
Ach nee T, da’s klote.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:39 schreef H_T het volgende:
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil houquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje, wat voor een soort pijn is het ? Spierpijn, branderige pijn die ook vaak voelt als je blaren hebt? Zou zeer vervelend zijn als je je vakantie moet stoppen hiervoor. Beterschap.
Man, ik ruik nóg naar knoflook, Gauloises en rode wijn!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
En heb je wel alle prikken gehaald die voor een reis naar het zuiden van Frankrijk verplicht zijn?
Noem je haar nou nog steeds je date?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zal m'n date nog eens vragen haar mening met jou te delen...
Toch een bepaald soort overbelasting, lijkt het? Had je een zware rugzak om gisteren waardoor je anders liep dan normaal?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil hou
Nee ik bedoel het meer in het algemeenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Noem je haar nou nog steeds je date?
Nope. Wel een schoudertas rechts (en ik heb nu last van mijn rechtervoet) maar met een boek, flesje zonnebrand en flesje water was dat niet heel zwaar te noemenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch een bepaald soort overbelasting, lijkt het? Had je een zware rugzak om gisteren waardoor je anders liep dan normaal?
Onderkant van je voet?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee allebei niet. Het begon met een beetje zeurende pijn die erger was bij een rare draai of grote stap, nu is die pijn er ook als ik mijn been stil hou
Zou je niet denken nee. Sterkte! Hoop voor je dat het morgenochtend alweer een stuk beter voelt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Nope. Wel een schoudertas rechts (en ik heb nu last van mijn rechtervoet) maar met een boek, flesje zonnebrand en flesje water was dat niet heel zwaar te noemen
Ah nee, sorry!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het meer in het algemeen(Maar met die waar jij het denk ik over hebt, ben ik inmiddels gestopt)
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooralquote:
Bedanktquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou je niet denken nee. Sterkte! Hoop voor je dat het morgenochtend alweer een stuk beter voelt.
Meh wat kutquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Gisteravond had ik last van mijn voeten, maar dat was gewoon vanwege heel veel staan en lopen twee dagen lang. Ik heb geen gekke stap of val gemaakt die het zou verklaren, dus ij heb geen idee.
Vandaag had ik een reisdag naar het zuiden van Frankrijk met als plan morgen weer een park te bezoeken. Zoals het vanochtend voelde had dat best gekund, zoals het nu voelt is het uitgesloten. Aangezien ik de rest van de vakantie van plan was door pretparken of Italiaanse steden te lopen en beide geen goed idee is zo, zit met wat pech mijn vakantie erop
Eerst maar even een nachtje slapen en dan kijken hoe het morgen gaat. Misschien valt het mee
Sterkte, hopelijk gaat het morgen een heel stuk beterquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
BedanktEn de anderen ook voor het medeleven
Ik hou jullie op de hoogte
Je enkel??quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooral
quote:
Dan maar alleen dubbelspel doen voorlopigquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al ergens gepost had (daarom deed ik er wat flauw over), maar blijkbaar niet
Ik heb ook last van de rest van de voet, maar ik denk dat het aan de enkel ligt
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al ergens gepost had (daarom deed ik er wat flauw over), maar blijkbaar niet
https://podotherapeut.nl/(...)ste-scheenbeenspier/quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, onderkant is behoorlijk okay. Dat buigpunt waar je voet je been ontmoet is het vooral
Nee, dat is het ook niet helemaal. Toch bedankt voor het zoekenquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef Momo het volgende:
[..]
https://podotherapeut.nl/(...)ste-scheenbeenspier/
Bedoel je dit?
Je zou denken aan een verrekte/overbelaste spier. Ben je misschien in een kuil of gat gestapt? Of misschien verkeerd gelopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
Hoe makkelijk zijn de vragen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:04 schreef GeorgeM het volgende:
Songfestivalfan bij ‘Ik weet er alles van’![]()
Wie is Martijn hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |