NPO2quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wordt het nog ergens uitgezonden?
quote:
O wat jammerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet morgen voor de zoveelste keer met de auto naar de garage. Het probleem zit nu waarschijnlijk in de koppeling. Hierdoor ben ik bang dat er iets met de schakelbak moet gebeuren en dan ben ik verder van huis
Bij de APK werd me al verteld om langzaamaan op zoek te gaan naar een nieuwe auto omdat deze steeds minder wordt. Ik ben bang dat ik dus sneller dan verwacht afscheid moet nemen van mijn eerste autootje
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 5 uur gestopt met werken. Nu koken.
Een verjaardag op dinsdagavondquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik moest alleen eten vandaag, het werd een broodje Van Dobben kroket en wat Gyoza![]()
Straks heb ik nog een verjaardag; ik moet nog even wat zin verzamelen om me daarvoor klaar te gaan maken
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardagquote:
Dat is inderdaad bijzonder. Doordeweekse verjaardagen zijn hier niet zeldzaam, maar eigenlijk gewoon onbestaand.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardag
Sperzieboontjes met krieltjes.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat schaft de pot?
Ik moest alleen eten vandaag, het werd een broodje Van Dobben kroket en wat Gyoza![]()
Straks heb ik nog een verjaardag; ik moet nog even wat zin verzamelen om me daarvoor klaar te gaan maken
Ik ben ook wel gehecht aan mijn eigen auto. Nu rij ik ook niet zo heel veel maar in een andere auto moet ik toch altijd wennen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik moet morgen voor de zoveelste keer met de auto naar de garage. Het probleem zit nu waarschijnlijk in de koppeling. Hierdoor ben ik bang dat er iets met de schakelbak moet gebeuren en dan ben ik verder van huis
Bij de APK werd me al verteld om langzaamaan op zoek te gaan naar een nieuwe auto omdat deze steeds minder wordt. Ik ben bang dat ik dus sneller dan verwacht afscheid moet nemen van mijn eerste autootje
Met twee verjaardagen in een week telt je leeftijd snel opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
En om het nog gekker te maken: morgenavond heb ik wéér een verjaardag
Arme Queenmobielquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:32 schreef NailQueen het volgende:
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Met twee verjaardagen in een week telt je leeftijd snel op
Oh dat scheelt wel!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!
Ik ben @:meke niet
Avodadosoep met zuurdesembroodquote:
Die maakt gerust de hele week vol.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!
Ik ben @:meke niet
Alsof je vijf keer naar Virgil Van Dijk achter elkaar keek ja.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker verdedigd en lekker gekeept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |