Ben je wel goed? Dan moet ik naar buiten.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komen
Oh, dat is een leuke zangeres!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sabrina Carpenter. Ik ken 2 liedjes een beetje maar dochter is megafan
Het zegt me weinig, eerlijk gezegdquote:
Wikipedia verduidelijkt het ook niet echt.quote:Biografie[bewerken | brontekst bewerken]
Jeugd[bewerken | brontekst bewerken]
Carpenter werd geboren in Lehigh Valley, Pennsylvania. Sabrina Carpenter werd derde in een zangwedstrijd georganiseerd door Miley Cyrus, "The Next Miley Cyrus Project".
Privéleven[bewerken | brontekst bewerken]
Sabrina heeft twee oudere zussen en een halfzus.
Ohwahleeeuuuukquote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zowaar in de Melkweg vanavond met mijn dochter![]()
Vriendin zei op het laatste moment af voor het concert dus nu ben ik mee![]()
Er zijn nog wel twéé andere moeders geloof ik
Vanaf vandaag tot eind van de week wordt het 20 tot 22 graden. Dus dat is sowieso al een verschil.quote:Op maandag 26 juni 2023 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Kijkend naar de lucht lijkt deze dag beter te worden dan gisteren.
Fris windje door de tuindeur nuquote:Op maandag 26 juni 2023 06:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tot eind van de week wordt het 20 tot 22 graden. Dus dat is sowieso al een verschil.
Buiten was het nu lekker. Vooral omdat het de hele nacht binnen 29 graden was.quote:
Woonkamer is nu 25 graden, benieuwd of het morgenavond beter is als ik weer thuis benquote:Op maandag 26 juni 2023 07:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten was het nu lekker. Vooral omdat het de hele nacht binnen 29 graden was.
quote:Op zondag 25 juni 2023 16:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk 3 weken Herbert en Stef. Als ze Joris van de Berg maar thuislaten.
Stef is de enige die nog een beetje raak is met zijn kennis bij de NOS, Danny Nelissen was ook wel goed, maar ja viespeukerij. Beste commentaar is eigenlijk nog bij Eurosport met Karsten en Jeroen.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:09 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
[ twitter ]
"Van der Poel ontwijkt ternauwernood een bidon", aldus Herbert. Ik denk dat commentaar geven gewoon moeilijk is, of dat ze bij de NOS hele kleine beeldschermen hebben. Want ze zitten er gewoon bijna altijd naast, maakt niet uit wie je daar neerzet.
Maar wat voor gevoel beleef je hier nou bij?quote:Op maandag 26 juni 2023 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Iemand heeft op mijn flexplek gezeten. Nu zit mijn stoel niet meer goed.
De Nederlandse wikipedia is dan ook waardeloos wat minder bekende artiesten betreft.quote:Op zondag 25 juni 2023 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zegt me weinig, eerlijk gezegd
[..]
Wikipedia verduidelijkt het ook niet echt.
Al klinkt een “The Next Fred_B Project” wel als iets wat misschien interessant is om te organiseren.
Frustratie, woede, wanhoop, teleurstelling en daarnaast een naar gevoel in je rug.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat voor gevoel beleef je hier nou bij?
Vergeet de existentiële crisis niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Frustratie, woede, wanhoop, teleurstelling en daarnaast een naar gevoel in je rug.
Been there, done that.
Van dat je in je werk volledig vervangbaar bent en niemand ooit ook maar enige herinnering zal hebben aan wat je in je loopbaan zoal bereikt hebt?quote:
Precies. Niemand is van waarde.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Van dat je in je werk volledig vervangbaar bent en niemand ooit ook maar enige herinnering zal hebben aan wat je in je loopbaan zoal bereikt hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |