quote:Op zondag 25 juni 2023 16:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, dat sporten. Daarom maar beter nooit aan beginnen, zelfs ernaar gaan kijken blijkt gevaarlijk.
[..]
Hebben ze een lekkere dag voor uitgekozen, ik begin al te zweten bij het lezen ervan.
Danny was geen optie meer, natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://over.nos.nl/wp-co(...)r-de-France-2023.pdf
quote:Bij het ringsteken in Ermelo worden de ringen vanaf de bok van de koets door de dame met een houten stok, de zogenaamde sabel, met één hand gestoken. De koetsier dient zijn paard of pony in snelle voorwaartse draf langs de opgehangen ringen te sturen.
Enorm goed, wat een stage presence heeft die zanger ook.quote:
vertel.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds geen heel goed idee. Ondanks dat ik hun muziek graag luister.
Hun nummers zijn zeker leuk. Maar vallen niet heel erg op. Lijkt wel veel op elkaar. Daardoor valt zoiets als sneller weg. Daarnaast vind ik de zanger niet altijd even overtuigend.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Enorm goed, wat een stage presence heeft die zanger ook.
[..]
vertel.
Joris van den Bergquote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
S!ster de hele middag op repeat is prettiger om naar te luisterenquote:
Dat klinkt als een nachtmerrie.quote:Op zondag 25 juni 2023 16:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Oh wow wel heftig en gelukkig dat het vrij goed is afgelopen.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:52 schreef Fred_B het volgende:
Vanmiddag waren we hier buiten met water aan het spelen, en viel het op dat er een sportvliegtuigje wel heel laag overvloog. Wij besteedden er verder geen aandacht meer aan, maar naar nu blijkt is het niet zo gek ver hier vandaan neergestort.
Gelukkig zijn de twee inzittenden slechts lichtgewond geraakt en kunnen ze het avontuur dus navertellen.
Ja, gelukkig is hij hier niet op het dak geland.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh wow wel heftig en gelukkig dat het vrij goed is afgelopen.
Het eten was goed.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
@:luctor.et.emergo ik snap dat je deze post in alle drukte gemist hebt maar ik ben alsnog wel benieuwd!
Heb je een lekker hapje gezien?quote:
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:57 schreef NailQueen het volgende:
Het is inmiddels 32 graden buiten. En hier binnen.. nog steeds 24 graden
quote:
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.
DE FIK ER IN!quote:Op zondag 25 juni 2023 19:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Opscheppen over een lage binnentemperatuur wordt niet getolereerd.
Genietquote:Op zondag 25 juni 2023 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik zit zowaar in de Melkweg vanavond met mijn dochter![]()
Vriendin zei op het laatste moment af voor het concert dus nu ben ik mee![]()
Er zijn nog wel twéé andere moeders geloof ik
Sabrina Carpenter. Ik ken 2 liedjes een beetje maar dochter is megafanquote:
Als we met de hele SC langskomen zal het niet lang koel blijvenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit is gewoon een stiekem uitnodiging om even langs te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |