Gelukkig nog 1-1quote:
Ik zou het niet weten. Ik woon nu veel verder van de Duitse grens af.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gehecht aan mijn eigen auto. Nu rij ik ook niet zo heel veel maar in een andere auto moet ik toch altijd wennen.
Het zal een kosten-baten analyse worden. Of deze nog laten maken of op zoek naar een andere.
Zijn de auto prijzen in Duitsland nog steeds zoveel lager dan in Nederland ?
Ik heb mijn auto nu al 7 jaar, sinds 2016. Dus ja, dan begint hij toch meer aan zijn eind te komenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Arme QueenmobielLeuk is het niet, maar dat is wel een beetje het lot van eerste auto's. Zonde, want je eerste auto is eigenlijk wel je beste auto
Hoe lang heb je je waggie?
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.quote:
Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.
Juichenquote:
Ja, vandaag werkte alles gelukkig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
O wat jammer![]()
Hopelijk valt het toch mee.
@:roger_epiales, is de werk-ellende voorbij vandaag, draait alles weer?
Ik heb heel hard gewerkt en een heel frustrerende meeting gehad. Gelukkig is het nu weer avonden morgen ben ik vrij
.
Frank de Boer.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat krijg je er voor terug?
Bij sommige mensen vraag je je echt af waarom ze coach zijn geworden. Wat een inspiratieloze zak hooi.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel de winst dat we verlost zijn van Van de Looi.
Michael Reiziger. Geen idee of dat een verbetering is, maar het lijkt me wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar wat krijg je er voor terug?
Dat ja. En ook dat krampachtig vasthouden aan dezelfde spelers. Valt Brobbey geblesseerd uit brengt die Zirkzee die nooit scoort i.p.v. Dallinga die in vorm is.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Bij sommige mensen vraag je je echt af waarom ze coach zijn geworden. Wat een inspiratieloze zak hooi.
En altijd dat schijtbakkenvoetbal, waar Nederlandse coaches tegenwoordig een patent op hebben.
Die schijnt wel een goede trainer te zijn van wat mensen over hem zeggen. Wel goed dat die eens als hoofdtrainer aan de slag kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Michael Reiziger. Geen idee of dat een verbetering is, maar het lijkt me wel.
Die had hier wel van genoten. Veel meer balbezit dan de tegenstander.quote:
Anders zouden we Sue Sylvester zijn, die trouwt met zichzelfquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het in beide gevallen niet mijn eigen verjaardagen!
Ik ben @:meke niet
Waarom zou je mij dat aan doen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
Wil er iemand binnenkort nog @:nailqueen boycotten of nachtmerries bezorgen?
Op Insta kwam ik het perfecte materiaal hiervoor tegen: Een door AI gegenereerde Ed Sheeran, die Suzan en Freek zong![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
Wil er iemand binnenkort nog @:nailqueen boycotten of nachtmerries bezorgen?
Op Insta kwam ik het perfecte materiaal hiervoor tegen: Een door AI gegenereerde Ed Sheeran, die Suzan en Freek zong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |