Ik ook. Ik werk ook omdat het moet, omdat ik er geld voor krijg. Zou ik de lotto winnen, dan stopte ik met werken. Terwijl ik mijn baan best leuk vind hoorquote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Hier geloof ik trouwens echt wel een beetje in. Maar ik ben dan ook totaal geen workaholic. Ik doe het omdat het moet maar ik vind het totaal geen mentale prioriteit en ik vind het ook niet zo interessant wat anderen doen voor werk, in vergelijking met hun privéleven.
"Waar zie je jezelf over 5 jaar"quote:Op maandag 26 juni 2023 14:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb ook echt nul ambitie qua werk. Paar weken terug m'n tweejaarlijkse gesprek gehad, en m'n nieuwe doel is uitzoeken hoe ik mezelf kan uitdagen. We konden er verder niks van maken.
Ik heb ook nooit hogerop gewild in m'n huidige bedrijf, of in elk geval niet hoger dan waar ik nu zit. Oké je verdient meer maar je hebt ook de hele week door meetings en stress, het is me allemaal de moeite niet waard.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Waar zie je jezelf over 5 jaar"
Geen idee
Ik heb ook geen ambitie in de zin van dat ik meer wil bereiken. Mijn doel is om mijn werktijd zo aangenaam en stressloos als mogelijk is door te brengenen dat doel heb ik over 5 jaar nog steeds, verwacht ik
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weleens iemand gesproken die kon niet leven zonder werk.
Ik kan daar niets mee
Mensen die alleen over hun werk kunnen praten, of nog erger afgeleide dingen daarvan, zoals hun collega’s of bedrijfsauto, zijn inderdaad wel vrij treurig.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Hier geloof ik trouwens echt wel een beetje in. Maar ik ben dan ook totaal geen workaholic. Ik doe het omdat het moet maar ik vind het totaal geen mentale prioriteit en ik vind het ook niet zo interessant wat anderen doen voor werk, in vergelijking met hun privéleven.
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?quote:Op maandag 26 juni 2023 16:13 schreef Cee het volgende:
Ambities in het leven![]()
Ambities op je werk: leuk, als het je leven ook leuker maakt.
Overigens momenteel op het werk een existentiële crisis waarop ik nergens meer echt uitdaging of lol in kan vinden en alleen maar frustratie en ergernis en het idee dat het niet meer vooruit gaat dus ik ben stiekem een beetje aan het rondspeuren naar wat ik wil (en of er überhaupt iets is). Want dit is het niet echt (meer).
Misschien zijn dat stiekem toch wel ambities.
Ik vind dit een woordevolle zingeving aan het leven.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?
Altijd wel een mooie ja. Als je dan zou zeggen dat je vooral heel goed wilt worden in je huidige functie dan zou dat nog een slecht antwoord zijn ook.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Waar zie je jezelf over 5 jaar"
Geen idee
Ik heb ook geen ambitie in de zin van dat ik meer wil bereiken. Mijn doel is om mijn werktijd zo aangenaam en stressloos als mogelijk is door te brengenen dat doel heb ik over 5 jaar nog steeds, verwacht ik
Volgens mij zijn dit gewoon goed werkende survival skills. Zonder werk plezier is het echt niet vol te houden, daar heb je alleen jezelf mee.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:13 schreef Cee het volgende:
Ambities in het leven![]()
Ambities op je werk: leuk, als het je leven ook leuker maakt.
Overigens momenteel op het werk een existentiële crisis waarop ik nergens meer echt uitdaging of lol in kan vinden en alleen maar frustratie en ergernis en het idee dat het niet meer vooruit gaat dus ik ben stiekem een beetje aan het rondspeuren naar wat ik wil (en of er überhaupt iets is). Want dit is het niet echt (meer).
Misschien zijn dat stiekem toch wel ambities.
Ik denk dat we vanuit de SC daar best wel succesvol in zouden kunnen zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we samen iets beginnen? Valt er geld te verdienen in flauwe woordgrappen?
Je moet eens weten wat er gebeurt als je waagt af te wijken van de ESF SC norm. Rellen. Tribunalen. Alles.quote:
In het uiterste geval zou zelfs de wereld vergaan.quote:Op maandag 26 juni 2023 16:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat er gebeurt als je waagt af te wijken van de ESF SC norm. Rellen. Tribunalen. Alles.
Eensch.quote:Op maandag 26 juni 2023 13:44 schreef Strani het volgende:
Kakhiel had dat aardig voor elkaarquote:Op maandag 26 juni 2023 16:18 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juni 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben nu zelf ook aan het klooien, gisteren stond ik op en schoot iets in mijn knie, toen niet echt last dus dacht whatever. Maar sinds dat ik ben opgestaan is de knie heel stijf en heb echt moeite met buigen en dus lopen.
Nee, had ik wel ooit, maarja verhuizen enzo. Hoop dat het even 1 dagje echt vervelend is door wat te overstrekken ofzo en geen langdurige blessure.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:05 schreef H_T het volgende:
[..]Heb je zo'n knieband oid die wat kan helpen?
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 26 juni 2023 17:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, had ik wel ooit, maarja verhuizen enzo. Hoop dat het even 1 dagje echt vervelend is door wat te overstrekken ofzo en geen langdurige blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |