werkschuw, mensenschuw.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
Werkschuw tuig zijn we!
Behalve @:ijs_beer dan
Totáál geen druk op hun schoudersquote:Op maandag 26 juni 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
In mijn bedrijf hangen de annual salary reviews dit jaar af van of de sales targets voor Q2 bereikt worden. Lekker dan. Ook leuk voor het Sales team trouwens.
Leuk. Veel plezier.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Even lekker de Disney-Robin Hood kijkenNu al zin in Graaf Slis
Jeugdsentimentquote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Ik heb laten weten dat ik ze zelf nooit zou sturen maar dat ik niet kan garanderen dat ze niet heel boos worden als ik geen ASR krijg.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Totáál geen druk op hun schouders![]()
Je hebt het salesteam toch al wel vriendelijk verteld dat je vrienden van Satudarah even langskomen, mocht het tegenvallen?
Werkschuw? Verre vanquote:Op maandag 26 juni 2023 21:58 schreef Arizona het volgende:
Werkschuw tuig zijn we!
Behalve @:ijs_beer dan
Gewoon zeggen dat je anders de SC bij ze langs stuurt. De hele dag flauwe grappen, verhalen over pakketjes en foute muziek, nou die gaan vanzelf wel meer verkopenquote:Op maandag 26 juni 2023 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb laten weten dat ik ze zelf nooit zou sturen maar dat ik niet kan garanderen dat ze niet heel boos worden als ik geen ASR krijg.
Pakketjesschuwquote:
Jarenlang gedaan. Was op zich wel prima te doen. Nou ja behalve dat als je de KPI targets steeds haalde, ze net zo lang gingen zoeken totdat ze wat vonden wat ge niet gehaald hadquote:Op maandag 26 juni 2023 20:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
O ja, targetsIk zou ook niet goed functioneren als ik telkens targets moest halen, dat geeft me stress.
Ongeveer hetzelfde is prima
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef H_T het volgende:
Ja, dat ben ik dus weer niet per se.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat weer niet. Winkelschuw eerder.
Dat is wel goed inderdaad.quote:
Een dorp verderop hier sinds kort wel. Onhandig dat ik dan weer niet aan Magic doe.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad.
Helaas is er hier geen winkel lokaal die Magic verkoopt.
Toch fijn dat jij dat als Belg ook zo voeltquote:Op maandag 26 juni 2023 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Koopt Nederlandsche waar
Dan helpen wij elkaar
Als je ze nu voor Luctor koopt dan is die ook weer geholpen.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een dorp verderop hier sinds kort wel. Onhandig dat ik dan weer niet aan Magic doe.
Pakketjes komen meestal wel uit Nederland. Lekker ingepakt in het erg charmante Waalwijk bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juni 2023 22:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Toch fijn dat jij dat als Belg ook zo voelt
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?quote:
Dan gebruik je hem bij het palingvissen.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?
Misschien bedoelt ie een lok-aal.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat moet ik met een lokaal? Ik ben toch geen leraar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |