Deze duurde evenquote:Op maandag 26 juni 2023 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan gebruik je hem bij het palingvissen.
Begin er een, ben je ook van je huidige werkergernissen afquote:Op maandag 26 juni 2023 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel goed inderdaad.
Helaas is er hier geen winkel lokaal die Magic verkoopt.
Dan heb ik stress van verkoopcijfers.quote:Op maandag 26 juni 2023 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin er een, ben je ook van je huidige werkergernissen af
Er zit wat tekst in over een heiende klok, hij bevalt je vastquote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om Disney+ aan te schaffen.
Rekel! Gauw te bedde gij!quote:Op maandag 26 juni 2023 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* kijkt op klokMisschien eens richting bedje
Dat lukt nog niet echt.quote:
Laat het ons weten als je besluit het te gaan overwegen!quote:Op maandag 26 juni 2023 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien
Misschien moet ik toch maar eens overwegen om Disney+ aan te schaffen.
Heb je de slaaphamer al geprobeerd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt nog niet echt.
En morgen niet vooruit te branden natuurlijk.
Oogjes toe en snaveltje dicht.quote:
Is dat niet dat liedje? Dat liedje van Peter Gabriel?quote:
Dan ben je dus wel vooruit te brandenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Boodschappen gedaan en intussen aan het werk.
Vanmiddag zal ik wel het inkakmomentje ervaren.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je dus wel vooruit te branden
Ik had gisteren een hele dag een inkakmomentjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmiddag zal ik wel het inkakmomentje ervaren.
Gaat het vandaag beter?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had gisteren een hele dag een inkakmomentje
Yup, zal wel door de airco op kantoor komen. Ik werk nu vandaag thuisquote:
Is dit gerelateerd aan een nieuwsbericht?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Het blijft toch mooi om te aanschouwen hoe mensen het verband tussen oorzaak en gevolg ondervinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |