Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?quote:
Alles is op zondag toch?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Nee toch. Zondag nog een wedstrijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Er kan tot zondag gestemd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ja, of Kroatiëquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt me overigens dat Italië of Spanje dit toernooi gewoon wint.
Zo’n ramp is 2-4 na verlenging ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hadden misschien beter na 90 minuten kunnen verliezen. Dan nu deze uitslag.
Ik denk dat Nederland het niet meer gaat redden.quote:
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnenquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:54 schreef BlackYellow het volgende:
Afgetroefd op positiespel en fitheid
Zo, fixed!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen met 0-3 achter gestaan bij rust
Gelachen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen
Drie dagen De Toppers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ik ben benieuwd of ze bij Girona ook roltrappen hebben.quote:
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.quote:
Moarnquote:
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappigquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
Ik zag maandag nog wel 30 graden staan in de verwachting.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappig![]()
Maar ik zag dat er volgende week weer regen komt
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
Ik ben trots op ons.quote:
Ik heb nu al medelijden met de scheidsrechter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.
Ah ja dat is ook jammer, ook om dan nu te zien wat je had. Begin nu zelf ook wel te twijfelen of ik ze niet heb weggegooid, maar er moeten ergens ook Pokémon flippo’s zijn en kan me niet voorstellen dat ik dat dan ook weg heb gegooid. Nouja, niets aan te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
En toen heb je ze gejat zeker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.
Zeker niet! Ik heb ze slechts geleend. Maar helaas zijn ze na een onfortuinlijk verlopen spelletje nu in handen van een achtjarig jochie uit Nieuwegein.quote:
Het topic is een beetje weggezaktquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hadden we hier ook een topic over songfestivalartiesten die gaan touren?
Sertab, winnaar in 2003, komt naar De Melkweg in Amsterdam.
De nostalgiequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Altijd moeders die zich bemoeien met de wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:02 schreef Meke het volgende:
Goh leuk dat jullie nog de kéuze hadden om jullie Pokémonkaarten kwijt te raken of weg te doen. Mijn keuze is me compleet ontnomen door mijn moeder die alles in de was heeft gegooid
Het zijn ook altijd weer die gelovigen (sorry @Hamlapjes) die onze lol ruineren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld':
Polen stopt populaire buslijn 666 naar Hel vanwege kritiek van gelovigen
https://www.nu.nl/opmerke(...)k-van-gelovigen.html
Ik heb ook spijt dat ik mijn Magic kaarten weg gedaan had in het verleden en zeker nu ik nu weer begonnen ben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trots op ons.
In dit geval een volledig terechte klacht!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd weer die gelovigen (sorry @:Hamlapjes) die onze lol ruineren.
Gelukkig ligt de snelweg naar hel er nog wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld':
Polen stopt populaire buslijn 666 naar Hel vanwege kritiek van gelovigen
https://www.nu.nl/opmerke(...)k-van-gelovigen.html
Dan kap ik er toch lekker meequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd moeders die zich bemoeien met de was
Hoe vindt je dochter het?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:34 schreef Arizona het volgende:
Ik zag vanavond tijdens onze wandeling in Duitsland een zwarte ree
? Geen idee, die is aan het werkquote:
Ik dacht misschien appt ze tussendoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
? Geen idee, die is aan het werk
Ik heb net na het werk met New Mexico gewandeldin het Teutoburgerwald.
Met dochter ga ik over 3 weken voor een korte vakantie naar Mallorca
Ja klopt! Nee ze kan echt niet appen danquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien appt ze tussendoor![]()
Ze is toch bij de wedstrijd Spanje Italië aan het werk of heb ik dat verkeerd begrepen?
Mallorca![]()
Waar zitten jullie precies?
Dan hoor ik het morgen welquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja klopt! Nee ze kan echt niet appen dan![]()
Aan de westkust, in een relatief kleine badplaats![]()
Ik heb er zoveel zin in, de laatste keer Mallorca is alweer 15 jaar geleden
Leuk, waarvoor?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond weer een concertkaartje gekocht
Dat is dan wel balen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, waarvoor?
Ik dacht heel lang dat het zaterdag was, wat een teleurstelling is het dan als je erachter komt het vrijdag is en je nog moet werken
Alestorm. Ik heb ze vorig jaar gezien op Into the Grave en dit jaar treden ze op in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, waarvoor?
Ik dacht heel lang dat het zaterdag was, wat een teleurstelling is het dan als je erachter komt het vrijdag is en je nog moet werken
Tot 22 uur kan je nergens heen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje besteld, wordt morgen tussen 8 en 22 uur bezorgd.
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 uur kan je nergens heen.
Wel ruime bezorgtijden
Welk bezorgdienst is het?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.
Geen idee. Dat staat er niet bij. Via bol.com besteld.quote:
Op wie ben je aan het wachten? Godot?quote:
Ik denk tot het weekend aanbelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Hier had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Sterker nog, dit is @Hamlapjes. Hij doet zich wel jonger voor, maar de mensen die hem gezien hebben weten wel beter.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:54 schreef Em31 het volgende:
Beelden van @:Hamlapjes over 50 jaar.![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier had ik nog nooit van gehoordmaar ja, elke dag weer.
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectieverquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk tot het weekend aanbelt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Ik weet niet waar ie woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vindenquote:
Het weekend lijkt mij ook wel zo'n laks type die de bel nooit laat maken ja.quote:
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vinden
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.
De trots van jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Dat heeft wel iets.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met Racoon en Danny Vera.
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwen
Zeeland is niet zo extreem ver bij mij vandaan hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?
En hoe verder Zeeland af ligt, hoe later jij weekend hebt.
Milaan is leuker dan Turijn wat mij betreft. Al komt dat ook doordat het groter is en er daarom meer dingen te zien zijn. Verona is een erg mooie stad, nogal toeristisch natuurlijk, maar zeker het bezoeken waard. Ook andere steden in die regio als Bergamo, Vicenza of Padova hebben hun eigen charme overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:19 schreef H_T het volgende:
Italiëkenners! Zijn Turijn en Verona leuk genoeg om een dagje rond te kijken? En kan ik in plaats van Turijn beter doorrijden naar Milaan?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze komt wel binnen
Bericht van de ploeg met nog een klein beetje meer info:
[ twitter ]
Dood is ook stabiel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En net las ik nog een stukje dat zijn situatie stabiel zou zijn...
Ik hoorde het net op de radioquote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze komt wel binnen
Bericht van de ploeg met nog een klein beetje meer info:
[ twitter ]
Het parcours in Zwitserland is heel vaak vrij gevaarlijk. Elk jaar zit er wel een aankomst bij die gewoon niet kan. Vooral bij sprints.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef Fred_B het volgende:
Treurig nieuws inderdaad...![]()
Evenepoel had gisteren ook al geklaagd dat er nog zo’n gevaarlijke afdaling in het parcours was gestopt, vlak voor de finish.
Je zou denken dat er bij zulke wedstrijden ook iets van een veiligheidsexpert zou werken die in zo'n geval dan zou zeggen "Leuke route, maar dat gaan we natuurlijk niet doen zo." oid.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het parcours in Zwitserland is heel vaak vrij gevaarlijk. Elk jaar zit er wel een aankomst bij die gewoon niet kan. Vooral bij sprints.
Gezien er vaak onnodige bochten kort voor de finish liggen doen ze daar niet veel mee helaas.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou denken dat er bij zulke wedstrijden ook iets van een veiligheidsexpert zou werken die in zo'n geval dan zou zeggen "Leuke route, maar dat gaan we natuurlijk niet doen zo." oid.
De ergste ongevallen bij het wielrennen gebeuren ook vaak wel als het niet per se onverantwoord of extra gevaarlijk is. Dat is vaak extreme pechquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:15 schreef Hamlapjes het volgende:
De afdaling van gisteren was op zich nog niet eens zo heel gevaarlijk, overzichtelijk genoeg, niet heel technisch en zo. Maar daardoor ook een hele snelle afdaling, als het dan fout gaat, gaat het ook sneller goed fout natuurlijk. En Mäder is daarbij ook heel ongelukkig terechtgekomen, volgens de verhalen. Hij zou hier precies van die richel gevallen en een vrije val op de stenen eronder hebben gemaakt (linkje naar Google Maps, geen NSFW-beelden daarachter dus). Vervolgens dus buiten bewustzijn in het (laagje?) water gelegen tot de dokter kwam.
Zwitserland heeft op dat vlak ook wel een beetje een naam. Vroeger was het er niet ongebruikelijk dat als de finish op de top van een berg lag, de etappe de dag erna bovenop die berg startte met een vol peloton en alle volgwagens enzo erachter in de afdalingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou denken dat er bij zulke wedstrijden ook iets van een veiligheidsexpert zou werken die in zo'n geval dan zou zeggen "Leuke route, maar dat gaan we natuurlijk niet doen zo." oid.
Dat ook nog ja. En de laatste jaren vooral massasprint aankomsten waar doodleuk kort voor de finish een (halve) vluchtheuvel ligt, er spontane wegversmallingen zijn, enorm veel krappe en snelle zijn of dat ze de hekken opeens veel naar binnen hebben gezetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland heeft op dat vlak ook wel een beetje een naam. Vroeger was het er niet ongebruikelijk dat als de finish op de top van een berg lag, de etappe de dag erna bovenop die berg startte met een vol peloton en alle volgwagens enzo erachter in de afdaling
En dan hebben ze wel autoracen verboden vanwege een crash in Frankrijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland heeft op dat vlak ook wel een beetje een naam. Vroeger was het er niet ongebruikelijk dat als de finish op de top van een berg lag, de etappe de dag erna bovenop die berg startte met een vol peloton en alle volgwagens enzo erachter in de afdaling
Leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:32 schreef BillDauterive het volgende:
En misschien nog beter muzieknieuws: Sigur Rós heeft hun nieuwe album (Átta) vandaag gereleased. Ik ga meteen luisteren en heb daar ontzettend veel zin in
Morgen ga ik naar hun optreden
Turijn ken ik niet, maar Verona en Milaan zijn prima voor een dagje! Wat Fred ook zegt, wel toeristisch maar dat is natuurlijk niet voor niksquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:19 schreef H_T het volgende:
Italiëkenners! Zijn Turijn en Verona leuk genoeg om een dagje rond te kijken? En kan ik in plaats van Turijn beter doorrijden naar Milaan?
Ik zie zondag, op een ander festival, twee van Nederlandse trotse ESF-artiesten: S10 en Anouk! En ook toekomstige ESF-band: Son Mieuxquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:59 schreef Hamlapjes het volgende:
In gezelliger nieuws, Pinkpop is weer begonnen en zoals altijd worden er verschillende optreden gestreamd. In het voorlopige spoorboekje staan een aantal ESF-artiesten!
Voor vandaag de beste ESF-act uit Duitsland die we nooit kregen
16:20 Electric Callboy
Voor morgen:
17:15 Daði Freyr
00:00 Go_A
Stream en volledige spoorboekje
Gelukkig ben ik ook een toeristquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Turijn ken ik niet, maar Verona en Milaan zijn prima voor een dagje! Wat Fred ook zegt, wel toeristisch maar dat is natuurlijk niet voor niks
Dat moet helemaal goedkomen. Het is in het concertgebouw en daar ben ik nog nooit eerder geweest. Ik zal iets nets aantrekken en dan wordt het vast een prachtige avondquote:
Goede tipquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:32 schreef BillDauterive het volgende:
En misschien nog beter muzieknieuws: Sigur Rós heeft hun nieuwe album (Átta) vandaag gereleased. Ik ga meteen luisteren en heb daar ontzettend veel zin in
Morgen ga ik naar hun optreden
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Voor de verandering had ik vanmiddag de (kantoor)radio eens op 3FM gezet. Vond het beetje een 'vergeten' radio maar het blijkt nu best mee te vallen. Muziek gehoord die je op een commerciële radio niet (meer) zou horen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
De radio staat nu op de foute 1500. Zo, Teenager Superstar van Kim Lian. Die heb ik al jaren niet meer gehoord
Ook op marktplaats?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen. Ik ben van alle markten thuis
Ze zijn wat mij betreft nu op een betere wegquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Voor de verandering had ik vanmiddag de (kantoor)radio eens op 3FM gezet. Vond het beetje een 'vergeten' radio maar het blijkt nu best mee te vallen. Muziek gehoord die je op een commerciële radio niet (meer) zou horen
Leuk! Tot wanneer loopt die?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
De radio staat nu op de foute 1500. Zo, Teenager Superstar van Kim Lian. Die heb ik al jaren niet meer gehoord
Dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al een half uur naar een leeg circuit aan het kijken
@Luctor.et.Emergo doet het ookquote:
Als die in een sloot springt doe jij dat dan ookquote:
Om daarna te gaan zwemmenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die in een sloot springt doe jij dat dan ook
In een ondiepe vieze sloot? Nou succes.quote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar de vrije trainingen kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al een half uur naar een leeg circuit aan het kijken
Dat is nog een ding, maar ik begrijp er nog minder van als men dan op basis van die trainingen conclusies gaat trekken. Vooral in de periode dat de Red Bull nog een stuk minder was dan de Mercedes. Dat men dan riep 'oh Verstappen was de snelste in vrije training!' om dan toch weer een flinke achterstand te hebben bij de kwalificatie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar de vrije trainingen kijken
Dan weet ik waar ik morgen naar ga luisteren in de autoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen. De hele week t/m volgende vrijdag
Ik heb alleen gemist waarom we niks doen.quote:
Zonder deze is het niet echt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:55 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat @:Cyan9 voor Lowlands werkte
Nee. Want heb een abonnementquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:28 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie op mobiel ook steeds reclame die achter de posts verspringt?
Defecte camera's leggen eerste Formule 1-training Canada volledig lamquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen gemist waarom we niks doen.
Oeh, wat is dat precies?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen ik heb vandaag een ticket gekocht voor wijncabaret, is dat ook iets voor jou?
meh, enige vastomlijnde is zondag op visite bij m'n schoonpa ivm vaderdagquote:
barbecue klinkt altijd goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, enige vastomlijnde is zondag op visite bij m'n schoonpa ivm vaderdag
maar morgen maar de BBQ aansteken oid
nicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
barbecue klinkt altijd goedAch, bij een schoonpa op visite gaan klinkt op zich ook best ok toch?
Ik ga morgen naar een optreden in Amsterdam en moet met de auto, omdat de laatste trein ivm werkzaamheden niet rijdt. Nou rijd ik niet vaak auto. Een paar jaar terug had ik hier nog een post gemaakt met hoe ik tegen het rijden op zag, omdat ik dat nooit doe. Dat is wel een beetje veranderd, maar ik ben nog nooit naar Amsterdam gereden en dat wordt morgen wel even spannend (maar komt sowieso goed).
Sigur Rós, in het concertgebouwd. Als de setlist van vanavond klopt, dan wordt het een interessante met veel liedjes die ik nog niet eerder live gezien hebquote:
Een cabaretgroep (de Aimabele Schoften heet het) met nummers over wijn en een wijnproeverij erbijquote:
Je kan je auto bij een P+R zetten (Arena bijvoorbeeld als daar niets bijzonders is) en vanaf daar met het OV gaan. Dat scheelt flink in de parkeerkosten en je hoeft niet in het centrum te rijdenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
barbecue klinkt altijd goedAch, bij een schoonpa op visite gaan klinkt op zich ook best ok toch?
Ik ga morgen naar een optreden in Amsterdam en moet met de auto, omdat de laatste trein ivm werkzaamheden niet rijdt. Nou rijd ik niet vaak auto. Een paar jaar terug had ik hier nog een post gemaakt met hoe ik tegen het rijden op zag, omdat ik dat nooit doe. Dat is wel een beetje veranderd, maar ik ben nog nooit naar Amsterdam gereden en dat wordt morgen wel even spannend (maar komt sowieso goed).
Ja, bedankt voor de tip. Dat was ik ook van planquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan je auto bij een P+R zetten (Arena bijvoorbeeld als daar niets bijzonders is) en vanaf daar met het OV gaan. Dat scheelt flink in de parkeerkosten en je hoeft niet in het centrum te rijden
Klinkt wel leuk. Ze spelen in oktober niet ver bij mij in de buurt. Allora!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Een cabaretgroep (de Aimabele Schoften heet het) met nummers over wijn en een wijnproeverij erbij
Meedoen en gelijk drie pakketjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe ook eens mee met de pakketjes: Er komen vandaag 3 pakketjes tussen 13.30 en 17.30
The game is onquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meedoen en gelijk drie pakketjes.
Dan zie je ze een half jaar eerder dan ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Ze spelen in oktober niet ver bij mij in de buurt. Allora!
Zo leuk, de foute 1500quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dat oprecht een lekker nummer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef molloot200 het volgende:
Hey de 3Js zingen op (ik denk dat m’n ouders Radio 2 op hebben staan) de radio nu live Je vecht nooit alleen. Die heb ik lang niet gehoord. En op z’n Nederlands al helemaal niet
100%NL draait hem af en toe nogquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef molloot200 het volgende:
Hey de 3Js zingen op (ik denk dat m’n ouders Radio 2 op hebben staan) de radio nu live Je vecht nooit alleen. Die heb ik lang niet gehoord. En op z’n Nederlands al helemaal niet
quote:
Het HLN.be-publiek is gematigd enthousiast.quote:Tegen jantje en mieke niet moeilijk, kiest wel zijn wedstrijden uit maar mijd rondes met tegenstand ( want dan kan hij niet mee)
Ik zag op insta Wout en Mathieu beide een meme liken over HLN comments tijdje terug, die zitten volgens mij na elke rit gewoon te doen wat wij hier ook wel eens doen met die comments.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Het HLN.be-publiek is gematigd enthousiast.
Iets klopt er niet in je bericht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag met de caravan op vakantie gegaan. We waren iets na negenen vertrokken vanmorgen en ze waren nog maar net op de snelweg (nog voor de eerstvolgende afslag) of ze stonden al langs de weg met pech.-O-
Uiteindelijk bleek het de sensor te zijn die stuk is die aangaf dat de motor oververhit was, terwijl dat dus niet het geval was. Iets na tienen konden ze vervolgens hun weg weer vervolgen en zijn ze om 13 uur aangekomen op plaats van bestemming.
Oh ja, dat moest ze zijn ipv we.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iets klopt er niet in je bericht.
Maar als ze vandaag pas zijn vertrokken weten we ook meteen dat je ouders niet te zien zijn in het nieuwe seizoen van "We zijn er bijna"
Ik moest helemaal onverwachts naar werk rijden voor een pakketje. Had er een voor mijn baas aangenomen deze week die hij vanavond nodig is. Blijkt dat de reservesleutel van mijn kantoor kwijt is geraakt (beheert door collega's).. Dus ik twee keer 35 minuten rijden, enkel om even de deur van mijn kantoor open te doen om het pakketje eruit te halen...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe ook eens mee met de pakketjes: Er komen vandaag 3 pakketjes tussen 13.30 en 17.30
We hadden een feestjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
@:GeorgeM Er is vanavond een George Michael-special op BBC2
Dan was het een erg belangrijk pakketje. Fijn dat soort klusjes op je zaterdag :/quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef BlackYellow het volgende:
[..]
Ik moest helemaal onverwachts naar werk rijden voor een pakketje. Had er een voor mijn baas aangenomen deze week die hij vanavond nodig is. Blijkt dat de reservesleutel van mijn kantoor kwijt is geraakt (beheert door collega's).. Dus ik twee keer 35 minuten rijden, enkel om even de deur van mijn kantoor open te doen om het pakketje eruit te halen...
Beetje zoals Golden Boy van Israëlquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde vandaag weer Ladada van Claude. Dit is oprecht een van de beste Nederlandse inzendingen die we nooit hebben gehad.
(Hoewel ik nog twijfels heb hoe dit op het podium eruit zou hebben gezien)
Je bedoelt in Canada zekerquote:
Volgens buienradar kun je gelijk hebbenquote:
Dan hebben Suzan & Freek toch geen gelijk gekregenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Fred_B het volgende:
Het is ongekend, maar het regent hier![]()
Het is wel zo droog geweest dat na een minuut of 20 regen de grond nog steeds niet echt nat is. Maar het is een begin.
Hier zijn net ook ongeveer drie druppels gevallen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:47 schreef Fred_B het volgende:
Het is ongekend, maar het regent hier![]()
Het is wel zo droog geweest dat na een minuut of 20 regen de grond nog steeds niet echt nat is. Maar het is een begin.
Oh ja dat is natuurlijk ook! Zo maar even de radio aanzettenquote:
Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt!quote:Op zondag 18 juni 2023 09:25 schreef NailQueen het volgende:
Vannacht een beroerde nacht gehad. Ik was moe maar misselijk en warm waardoor ik moeilijk in slaap kwam. Gelukkig begint het festival pas vanmiddag waardoor ik nu nog even rustig aan kan doen.
Nee, saaie muziekquote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux volgend jaar voor Nederland naar Zweden. Ik zweer het. Dit willen we.
Simons in de basis is volkomen terecht. Uiteraard moet die het nog wel brengen, maar dat is de beste speler op die positie.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:59 schreef BillDauterive het volgende:
Xavi Simonsweer in de basis.
![]()
![]()
Gelukkig staat Noa Lang er ook in
Laten we dat maar niet doen. Hoezeer ik kun muziek wel kan waarderen is te onopvallend voor het ESF. Plus dat die zanger niet altijd even stabiel zingt.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:25 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux volgend jaar voor Nederland naar Zweden. Ik zweer het. Dit willen we.
Die is teveel aan het Malen.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:22 schreef ijs_beer het volgende:
Donyell heeft moeite om achter zn mannetje aan te rennen.
Ja het is vandaag echt zweetweer. 24 graden, bewolkt en een hoge luchtvochtigheid door de regen die in de lucht hangt maar er niet uitkomt.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk ben je nu weer wat opgeknapt!
Ik heb me voor nu ook maar binnen bij de airco opgesloten, ik trek de benauwde warmte van vandaag ook niet zo.
+1quote:Op zondag 18 juni 2023 15:26 schreef Redefine het volgende:
En oh ja beroerde nachten. Ik kan beter zeggen wanneer ik die niet heb, dat zijn minder posts tegenwoordig
Nee inderdaad. Allemaal vermoeid. Al waren dat dan andere wedstrijden geweest tegen andere tegenstanders.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:29 schreef Em31 het volgende:
Het is maar goed dat we nu geen EK-kwalificatie hebben. Ze hebben er niet zoveel zin meer in.
...en ze zijn weer gestoptquote:
Ze zijn zeker niet onopvallend en Camiel zingt prima stabiel. Dit wordt een feestje!quote:Op zondag 18 juni 2023 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Hoezeer ik kun muziek wel kan waarderen is te onopvallend voor het ESF. Plus dat die zanger niet altijd even stabiel zingt.
Qua muziek echt niet. Dat verdwijnt gewoon tussen de rest. Hoezeer ik ze ook graag hoor. En ik heb hem toch wel een paar keer vals horen zingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 15:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet onopvallend en Camiel zingt prima stabiel. Dit wordt een feestje!
Insert Erica Terpstra gif.quote:
Het is ondertussen wel erg beschamendquote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk die weer als een kleuter staat te verdedigen
Ben je geband? Wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
M'n instagram doet het nog steeds niet en nu heb ik een flink tekort aan foto's van knappe jongens.
Ja. En het was niet het enige moment daarna nog een keer. En bij die 1- 0 staat hij ook weer lucht te dekken. Terwijl je genoeg alternatieven hebt in de verdediging.quote:
Alleen zie ik Koeman Van Dijk er niet uithalen. Het zou me in ieder geval verbazen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En het was niet het enige moment daarna nog een keer. En bij die 1- 0 staat hij ook weer lucht te dekken. Terwijl je genoeg alternatieven hebt in de verdediging.
Hopelijk dat De Ligt straks eens fit is tijdens de NL wedstrijden en de vorm meeneemt van Bayern (niet die van het WK). En ben ook wel benieuwd naar Botman.Verder ook nog wel genoeg andere alternatieven.
Eventueel Van Dijk er nog in als stormram mocht dat nodig zijn.
Ik krijg in de app het witte scherm met logo, en daar blijft het op hangen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben je geband? Wat heb je nu weer uitgespookt
Ik acht de kans ook heel klein ja. Eigenlijk moet je hopen dat die een keer net niet fit is, zoals De Ligt nu had.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen zie ik Koeman Van Dijk er niet uithalen. Het zou me in ieder geval verbazen.
Raarquote:Op zondag 18 juni 2023 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik krijg in de app het witte scherm met logo, en daar blijft het op hangen.
Ik vind het benauwd.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens buienradar kun je gelijk hebben![]()
Hier wordt het weer 29 graden en geen verkoelend buitje.
Ja, hier ookquote:
Ik ga eerst de Indycar kijken en F1 daarnaquote:
Wordt nu koel hier, maar nog geen regen.quote:
Hier nu wel wat gedrup, maar het wordt er niets minder benauwd van en ook niet koelquote:Op zondag 18 juni 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt nu koel hier, maar nog geen regen.
Verder weer een paar schoenen gekocht
Ook goed bezigquote:Op zondag 18 juni 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten zijn druk bezig om muggen in huis te doden
Mijn katten vreten ze op.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier nu wel wat gedrup, maar het wordt er niets minder benauwd van en ook niet koel![]()
Goed bezigWat voor soort?
[..]
Ook goed bezig. Word je mooi niet geprikt
![]()
Toen wij laatst beneden kwamen, lagen er 8 dode motvlinders in de woonkamer
Ooo die zijn echt mooi!quote:Op zondag 18 juni 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn katten vreten ze op.
Ik heb deze besteld met 15% vaderdagskorting en het was gelijk het laatste paar:
[ afbeelding ]
Ik had liever de kortere laarsjes gehad, maar die waren uitverkocht.
Ik ben van hetzelfde merk de zwarte vegan korte laarsjes aan het inlopen. Als die ingelopen zijn, dan ga ik de korte rode laarsjes inlopen.
Hansaplast ziet het geld weer binnenstromen. Maar dat is inderdaad wel een nadeel aan Dr.Martens.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel gewend om schoenen in te lopen, want ik heb altijd blaren op mijn hielen bij nieuwe schoenen.
Helemaal vergeten om nog naar de tweede en derde set te kijken. Maar wel knap dat die hem alsnog gepakt heeftquote:Op zondag 18 juni 2023 21:26 schreef ijs_beer het volgende:
Tallon2e set voor de poorten van d e hel weggesleept, en dan gewoon in eigen land een atp toernooi winnen.
Fake news!quote:
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles lijkt het weer te doen.quote:
Hopelijk staken ze niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:00 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Niet om het een of ander, maar wat zijn je eettips voor in Disneyland Parijs?De Dole Whip staat al op de lijst als ik die kan vinden
Groenten en vlees. Je bent toch Nederlander?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik vanavond gaan eten? Ik heb al aardappeltjes, maar wat erbij?
Ik vermoed dat de bedoeling sowieso wel een variatie op dat thema was.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Groenten en vlees. Je bent toch Nederlander?
Ja, dat stond wel op de planning inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de bedoeling sowieso wel een variatie op dat thema was.
Je vergeet iets, de hele zin moet zijn: Groente en vlees die in de aanbieding zijn! Dan ben je pas een échte Nederlander.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Groenten en vlees. Je bent toch Nederlander?
Ben je er nu?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:00 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes Niet om het een of ander, maar wat zijn je eettips voor in Disneyland Parijs?De Dole Whip staat al op de lijst als ik die kan vinden
Nog niet, maar ik wilde de tips op tijd hebbenquote:
Het is vandaag niet zo heel warm, maar een lekker frisse sla-stamppot is altijd wel lekker zomersquote:Op maandag 19 juni 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je vergeet iets, de hele zin moet zijn: Groente en vlees die in de aanbieding zijn! Dan ben je pas een échte Nederlander.
(Maar serieus, als ik geen idee heb dan kan dat wel een keuze zijn, gewoon zien wat er in de aanbieding is en dat halen)
Wij eten vanavond krieltjes en sla en sateetjes van de bbqquote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is vandaag niet zo heel warm, maar een lekker frisse sla-stamppot is altijd wel lekker zomersEn dan met spekjes
Of als het bak-aardappeltjes zijn een salade van bietjes (of op z'n Rotterdams: krootjes), appel en een beetje ui is ook altijd wel lekker. En dan met een slavink of een vega kaasschnitzel
Graag gedaan!quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wilde de tips op tijd hebbenDank je wel!
Er wordt as we speak keihard aan gewerkt aan gewerkt door het hele team. Maar de redactievergadering over al die invalshoeken die weer belicht moeten worden, liep vandaag wat uit.quote:
Amerikaanse porties?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega trakteerde op softijs tijdens muddagwandeling. We namen een middel formaat, maar die vonden we alledrie al groot. We vroegen ons toen ook af hoe groot dan een groot is.
Dit was al een complete maaltijd.
Nope, dan ben ik weer weg. Ik werd wel begroet door Hamm bij het boeken van mijn kaartjequote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Je bent er niet toevallig komend weekend? Dan heb je kans dat je mij nog tegen het lijf loopt
Hoeveel dagen ga je? Wat een TOP vooruitzichtquote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nope, dan ben ik weer weg. Ik werd wel begroet door Hamm bij het boeken van mijn kaartje
Is dat die waar al het eten heel groot of heel klein is? Dat lijkt me echt fantastischquote:
Disney maar 1 dag, maar ik heb wel zo'n ticket voor beide parken genomen. Het is open tot 23 uur, dus met een beetje mazzel kan ik een hoop doenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ga je? Wat een TOP vooruitzicht
Bedankt voor uw snelle reactie. We zien de nieuwe Österdeals graag tegemoet!quote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er wordt as we speak keihard aan gewerkt aan gewerkt door het hele team. Maar de redactievergadering over al die invalshoeken die weer belicht moeten worden, liep vandaag wat uit.
Ja, die!quote:Op maandag 19 juni 2023 15:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat die waar al het eten heel groot of heel klein is? Dat lijkt me echt fantastisch![]()
En heeeel veel plezier beide heren in Disney
Leuk vooruitzicht! Ik ben er nog nooit geweest, maar wij houden hier de wachttijden van alle grote Europese parken om de één of andere reden nauwlettend in de gaten, en zo ‘s avonds als de kindjes er genoeg van hebben, wordt het vaak wel rustiger.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Disney maar 1 dag, maar ik heb wel zo'n ticket voor beide parken genomen. Het is open tot 23 uur, dus met een beetje mazzel kan ik een hoop doen
Jaquote:Op maandag 19 juni 2023 13:36 schreef Arizona het volgende:
Het was hier vanmorgen nog wel lekker fris, maar het wordt nu alweer broeierig
Morgen en donderdag komt er alles wegspoelende regenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil niet naar buiten, maar ik moet. Want hontje moet naar buiten
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen en donderdag komt er alles wegspoelende regen
Sowieso is het handig om een beetje de parkhacks te kennenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht! Ik ben er nog nooit geweest, maar wij houden hier de wachttijden van alle grote Europese parken om de één of andere reden nauwlettend in de gaten, en zo ‘s avonds als de kindjes er genoeg van hebben, wordt het vaak wel rustiger.
Mja, als het echt een serieuze relatie is zou het misschien wel leuk zijn als jullie hem dan op die manier een beetje in de familie 'opnemen'. Als het nog niet zo serieus is dan zou ik dat wellicht niet doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb weer wat hoor. We zouden met z’n vieren naar de GP in Zandvoort gaan. Nu hoeft het van meneer Sjors junior niet zo en wil vriendlief van Sjorsjina wel mee. Ik vind dat op zich prima, maar moet ik ‘m dan het kaartje geven?
Het is een verschrikkelijk duur kaartje![]()
Hij mag ook al gratis 5 dagen met ons op de camping staan (ook niet goedkoop) + ebike + eten.
Iemand tips?
Gewoon om 1 over 10 sprinten naar de Python was hier 30 jaar terug al de standaardstrategiequote:Op maandag 19 juni 2023 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sowieso is het handig om een beetje de parkhacks te kennen
'Altijd proberen te doen wat de massa niet doet' is wel een beetje de gemene deler daarbij
Als je met openingstijd bij een pretpark bent, loop dan niet naar de eerste de beste attractie, maar naar attracties die verder weg van de ingang zijn. Als je kan kiezen tussen rechts en links in een wachtrij, kies dan links, meeste (rechtshandige) mensen kiezen rechts. Bij grote parades of shows die je zelf niet zo nodig hoeft te zien is het rustiger bij attracties. Aan het einde van de dag willen werknemers nog weleens trucjes uithalen om een wachtrij langer te laten lijken dan de rij echt is, zodat ze eerder klaar zijn, dus een wachtrij die een uur lijkt, is in het echt nog niet eens een half uurtje of zo
Gratis tips voor iedereen die ze nog niet wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |