Zo leuk, de foute 1500quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
De radio staat nu op de foute 1500. Zo, Teenager Superstar van Kim Lian. Die heb ik al jaren niet meer gehoord
Ik vind dat oprecht een lekker nummer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef molloot200 het volgende:
Hey de 3Js zingen op (ik denk dat m’n ouders Radio 2 op hebben staan) de radio nu live Je vecht nooit alleen. Die heb ik lang niet gehoord. En op z’n Nederlands al helemaal niet
100%NL draait hem af en toe nogquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:43 schreef molloot200 het volgende:
Hey de 3Js zingen op (ik denk dat m’n ouders Radio 2 op hebben staan) de radio nu live Je vecht nooit alleen. Die heb ik lang niet gehoord. En op z’n Nederlands al helemaal niet
quote:
Het HLN.be-publiek is gematigd enthousiast.quote:Tegen jantje en mieke niet moeilijk, kiest wel zijn wedstrijden uit maar mijd rondes met tegenstand ( want dan kan hij niet mee)
Ik zag op insta Wout en Mathieu beide een meme liken over HLN comments tijdje terug, die zitten volgens mij na elke rit gewoon te doen wat wij hier ook wel eens doen met die comments.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Het HLN.be-publiek is gematigd enthousiast.
Iets klopt er niet in je bericht.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag met de caravan op vakantie gegaan. We waren iets na negenen vertrokken vanmorgen en ze waren nog maar net op de snelweg (nog voor de eerstvolgende afslag) of ze stonden al langs de weg met pech.-O-
Uiteindelijk bleek het de sensor te zijn die stuk is die aangaf dat de motor oververhit was, terwijl dat dus niet het geval was. Iets na tienen konden ze vervolgens hun weg weer vervolgen en zijn ze om 13 uur aangekomen op plaats van bestemming.
Oh ja, dat moest ze zijn ipv we.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Iets klopt er niet in je bericht.
Maar als ze vandaag pas zijn vertrokken weten we ook meteen dat je ouders niet te zien zijn in het nieuwe seizoen van "We zijn er bijna"
Ik moest helemaal onverwachts naar werk rijden voor een pakketje. Had er een voor mijn baas aangenomen deze week die hij vanavond nodig is. Blijkt dat de reservesleutel van mijn kantoor kwijt is geraakt (beheert door collega's).. Dus ik twee keer 35 minuten rijden, enkel om even de deur van mijn kantoor open te doen om het pakketje eruit te halen...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe ook eens mee met de pakketjes: Er komen vandaag 3 pakketjes tussen 13.30 en 17.30
We hadden een feestjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:40 schreef H_T het volgende:
@:GeorgeM Er is vanavond een George Michael-special op BBC2
Dan was het een erg belangrijk pakketje. Fijn dat soort klusjes op je zaterdag :/quote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:18 schreef BlackYellow het volgende:
[..]
Ik moest helemaal onverwachts naar werk rijden voor een pakketje. Had er een voor mijn baas aangenomen deze week die hij vanavond nodig is. Blijkt dat de reservesleutel van mijn kantoor kwijt is geraakt (beheert door collega's).. Dus ik twee keer 35 minuten rijden, enkel om even de deur van mijn kantoor open te doen om het pakketje eruit te halen...
Beetje zoals Golden Boy van Israëlquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:15 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde vandaag weer Ladada van Claude. Dit is oprecht een van de beste Nederlandse inzendingen die we nooit hebben gehad.
(Hoewel ik nog twijfels heb hoe dit op het podium eruit zou hebben gezien)
Je bedoelt in Canada zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |