quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Voor de verandering had ik vanmiddag de (kantoor)radio eens op 3FM gezet. Vond het beetje een 'vergeten' radio maar het blijkt nu best mee te vallen. Muziek gehoord die je op een commerciële radio niet (meer) zou horen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
De radio staat nu op de foute 1500. Zo, Teenager Superstar van Kim Lian. Die heb ik al jaren niet meer gehoord
Ook op marktplaats?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ach ja, wat kan ik zeggen. Ik ben van alle markten thuis
Ze zijn wat mij betreft nu op een betere wegquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:20 schreef NailQueen het volgende:
Voor de verandering had ik vanmiddag de (kantoor)radio eens op 3FM gezet. Vond het beetje een 'vergeten' radio maar het blijkt nu best mee te vallen. Muziek gehoord die je op een commerciële radio niet (meer) zou horen
Leuk! Tot wanneer loopt die?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef NailQueen het volgende:
De radio staat nu op de foute 1500. Zo, Teenager Superstar van Kim Lian. Die heb ik al jaren niet meer gehoord
Dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al een half uur naar een leeg circuit aan het kijken
@Luctor.et.Emergo doet het ookquote:
Als die in een sloot springt doe jij dat dan ookquote:
Om daarna te gaan zwemmenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als die in een sloot springt doe jij dat dan ook
In een ondiepe vieze sloot? Nou succes.quote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar de vrije trainingen kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Al een half uur naar een leeg circuit aan het kijken
Dat is nog een ding, maar ik begrijp er nog minder van als men dan op basis van die trainingen conclusies gaat trekken. Vooral in de periode dat de Red Bull nog een stuk minder was dan de Mercedes. Dat men dan riep 'oh Verstappen was de snelste in vrije training!' om dan toch weer een flinke achterstand te hebben bij de kwalificatie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar de vrije trainingen kijken
Dan weet ik waar ik morgen naar ga luisteren in de autoquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze zijn net begonnen. De hele week t/m volgende vrijdag
Ik heb alleen gemist waarom we niks doen.quote:
Zonder deze is het niet echt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:55 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat @:Cyan9 voor Lowlands werkte
Nee. Want heb een abonnementquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:28 schreef NailQueen het volgende:
Hebben jullie op mobiel ook steeds reclame die achter de posts verspringt?
Defecte camera's leggen eerste Formule 1-training Canada volledig lamquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb alleen gemist waarom we niks doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |