Oeh, wat is dat precies?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:17 schreef H_T het volgende:
@:NailQueen ik heb vandaag een ticket gekocht voor wijncabaret, is dat ook iets voor jou?
meh, enige vastomlijnde is zondag op visite bij m'n schoonpa ivm vaderdagquote:
barbecue klinkt altijd goedquote:Op vrijdag 16 juni 2023 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, enige vastomlijnde is zondag op visite bij m'n schoonpa ivm vaderdag
maar morgen maar de BBQ aansteken oid
nicequote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
barbecue klinkt altijd goedAch, bij een schoonpa op visite gaan klinkt op zich ook best ok toch?
Ik ga morgen naar een optreden in Amsterdam en moet met de auto, omdat de laatste trein ivm werkzaamheden niet rijdt. Nou rijd ik niet vaak auto. Een paar jaar terug had ik hier nog een post gemaakt met hoe ik tegen het rijden op zag, omdat ik dat nooit doe. Dat is wel een beetje veranderd, maar ik ben nog nooit naar Amsterdam gereden en dat wordt morgen wel even spannend (maar komt sowieso goed).
Sigur Rós, in het concertgebouwd. Als de setlist van vanavond klopt, dan wordt het een interessante met veel liedjes die ik nog niet eerder live gezien hebquote:
Een cabaretgroep (de Aimabele Schoften heet het) met nummers over wijn en een wijnproeverij erbijquote:
Je kan je auto bij een P+R zetten (Arena bijvoorbeeld als daar niets bijzonders is) en vanaf daar met het OV gaan. Dat scheelt flink in de parkeerkosten en je hoeft niet in het centrum te rijdenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
barbecue klinkt altijd goedAch, bij een schoonpa op visite gaan klinkt op zich ook best ok toch?
Ik ga morgen naar een optreden in Amsterdam en moet met de auto, omdat de laatste trein ivm werkzaamheden niet rijdt. Nou rijd ik niet vaak auto. Een paar jaar terug had ik hier nog een post gemaakt met hoe ik tegen het rijden op zag, omdat ik dat nooit doe. Dat is wel een beetje veranderd, maar ik ben nog nooit naar Amsterdam gereden en dat wordt morgen wel even spannend (maar komt sowieso goed).
Ja, bedankt voor de tip. Dat was ik ook van planquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan je auto bij een P+R zetten (Arena bijvoorbeeld als daar niets bijzonders is) en vanaf daar met het OV gaan. Dat scheelt flink in de parkeerkosten en je hoeft niet in het centrum te rijden
Klinkt wel leuk. Ze spelen in oktober niet ver bij mij in de buurt. Allora!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Een cabaretgroep (de Aimabele Schoften heet het) met nummers over wijn en een wijnproeverij erbij
Meedoen en gelijk drie pakketjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe ook eens mee met de pakketjes: Er komen vandaag 3 pakketjes tussen 13.30 en 17.30
The game is onquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meedoen en gelijk drie pakketjes.
Dan zie je ze een half jaar eerder dan ikquote:Op zaterdag 17 juni 2023 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk. Ze spelen in oktober niet ver bij mij in de buurt. Allora!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |