Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?quote:
Alles is op zondag toch?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Nee toch. Zondag nog een wedstrijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Er kan tot zondag gestemd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ja, of Kroatiëquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt me overigens dat Italië of Spanje dit toernooi gewoon wint.
Zo’n ramp is 2-4 na verlenging ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hadden misschien beter na 90 minuten kunnen verliezen. Dan nu deze uitslag.
Ik denk dat Nederland het niet meer gaat redden.quote:
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnenquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:54 schreef BlackYellow het volgende:
Afgetroefd op positiespel en fitheid
Zo, fixed!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen met 0-3 achter gestaan bij rust
Gelachen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen
Drie dagen De Toppers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ik ben benieuwd of ze bij Girona ook roltrappen hebben.quote:
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.quote:
Moarnquote:
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappigquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
Ik zag maandag nog wel 30 graden staan in de verwachting.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappig![]()
Maar ik zag dat er volgende week weer regen komt
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
Ik ben trots op ons.quote:
Ik heb nu al medelijden met de scheidsrechter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.
Ah ja dat is ook jammer, ook om dan nu te zien wat je had. Begin nu zelf ook wel te twijfelen of ik ze niet heb weggegooid, maar er moeten ergens ook Pokémon flippo’s zijn en kan me niet voorstellen dat ik dat dan ook weg heb gegooid. Nouja, niets aan te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
En toen heb je ze gejat zeker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.
Zeker niet! Ik heb ze slechts geleend. Maar helaas zijn ze na een onfortuinlijk verlopen spelletje nu in handen van een achtjarig jochie uit Nieuwegein.quote:
Het topic is een beetje weggezaktquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hadden we hier ook een topic over songfestivalartiesten die gaan touren?
Sertab, winnaar in 2003, komt naar De Melkweg in Amsterdam.
De nostalgiequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Altijd moeders die zich bemoeien met de wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:02 schreef Meke het volgende:
Goh leuk dat jullie nog de kéuze hadden om jullie Pokémonkaarten kwijt te raken of weg te doen. Mijn keuze is me compleet ontnomen door mijn moeder die alles in de was heeft gegooid
Het zijn ook altijd weer die gelovigen (sorry @Hamlapjes) die onze lol ruineren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld':
Polen stopt populaire buslijn 666 naar Hel vanwege kritiek van gelovigen
https://www.nu.nl/opmerke(...)k-van-gelovigen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |