Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?quote:
Alles is op zondag toch?quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Nee toch. Zondag nog een wedstrijd.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:16 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk voor ze dat ze nu een dag eerder naar Ibiza/Dubai kunnen
Er kan tot zondag gestemd worden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ja, of Kroatiëquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt me overigens dat Italië of Spanje dit toernooi gewoon wint.
Zo’n ramp is 2-4 na verlenging ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hadden misschien beter na 90 minuten kunnen verliezen. Dan nu deze uitslag.
Ik denk dat Nederland het niet meer gaat redden.quote:
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnenquote:Op woensdag 14 juni 2023 23:54 schreef BlackYellow het volgende:
Afgetroefd op positiespel en fitheid
Zo, fixed!quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen met 0-3 achter gestaan bij rust
Gelachen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En Blind heeft ook niet gespeeld. Anders hadden we vast wel gewonnen
Drie dagen De Toppers.quote:Op woensdag 14 juni 2023 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe lang tot de televote? En komt er een leuke interval?
Ik ben benieuwd of ze bij Girona ook roltrappen hebben.quote:
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.quote:
Moarnquote:
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappigquote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 10:37 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal de schuld van Suzan en Freek
[ afbeelding ]
Ik zag maandag nog wel 30 graden staan in de verwachting.quote:Op donderdag 15 juni 2023 11:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Als het niet zo kut voor de natuur was, best grappig![]()
Maar ik zag dat er volgende week weer regen komt
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
Ik ben trots op ons.quote:
Ik heb nu al medelijden met de scheidsrechter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou op zich nog wel leuker zijn dan vanavond het WK hoog in de emotie zitten dat we ongetwijfeld krijgen bij Italië-Spanje.
Ah ja dat is ook jammer, ook om dan nu te zien wat je had. Begin nu zelf ook wel te twijfelen of ik ze niet heb weggegooid, maar er moeten ergens ook Pokémon flippo’s zijn en kan me niet voorstellen dat ik dat dan ook weg heb gegooid. Nouja, niets aan te doen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
Ik kan wel gék worden. Ik heb ergens oude Pokémon kaarten die mijn neefje graag wil. Heb echt overal gezocht, ik weet dat ze er zijn, maar kan ze gewoon niét vinden. Wat frustrerend.![]()
En toen heb je ze gejat zeker.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm dat is gek. Ik heb ze laatst nog zien liggen op het kastje op de overloop.
Zeker niet! Ik heb ze slechts geleend. Maar helaas zijn ze na een onfortuinlijk verlopen spelletje nu in handen van een achtjarig jochie uit Nieuwegein.quote:
Het topic is een beetje weggezaktquote:Op donderdag 15 juni 2023 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Hadden we hier ook een topic over songfestivalartiesten die gaan touren?
Sertab, winnaar in 2003, komt naar De Melkweg in Amsterdam.
De nostalgiequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik al mijn Pokémon, Yu-Gi-Oh en Magic: the Gathering kaarten heb weg gedaan op verschillende momenten in m'n leven. Maar het lijkt me ergens nog irritanter dat je weet dat je ze hebt, alleen niet waar.
[..]
Ik ben trots op ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Altijd moeders die zich bemoeien met de wasquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:02 schreef Meke het volgende:
Goh leuk dat jullie nog de kéuze hadden om jullie Pokémonkaarten kwijt te raken of weg te doen. Mijn keuze is me compleet ontnomen door mijn moeder die alles in de was heeft gegooid
Het zijn ook altijd weer die gelovigen (sorry @Hamlapjes) die onze lol ruineren.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld':
Polen stopt populaire buslijn 666 naar Hel vanwege kritiek van gelovigen
https://www.nu.nl/opmerke(...)k-van-gelovigen.html
Ik heb ook spijt dat ik mijn Magic kaarten weg gedaan had in het verleden en zeker nu ik nu weer begonnen ben.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben trots op ons.
In dit geval een volledig terechte klacht!quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd weer die gelovigen (sorry @:Hamlapjes) die onze lol ruineren.
Gelukkig ligt de snelweg naar hel er nog wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:16 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld':
Polen stopt populaire buslijn 666 naar Hel vanwege kritiek van gelovigen
https://www.nu.nl/opmerke(...)k-van-gelovigen.html
Dan kap ik er toch lekker meequote:Op donderdag 15 juni 2023 19:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Altijd moeders die zich bemoeien met de was
Hoe vindt je dochter het?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:34 schreef Arizona het volgende:
Ik zag vanavond tijdens onze wandeling in Duitsland een zwarte ree
? Geen idee, die is aan het werkquote:
Ik dacht misschien appt ze tussendoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
? Geen idee, die is aan het werk
Ik heb net na het werk met New Mexico gewandeldin het Teutoburgerwald.
Met dochter ga ik over 3 weken voor een korte vakantie naar Mallorca
Ja klopt! Nee ze kan echt niet appen danquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik dacht misschien appt ze tussendoor![]()
Ze is toch bij de wedstrijd Spanje Italië aan het werk of heb ik dat verkeerd begrepen?
Mallorca![]()
Waar zitten jullie precies?
Dan hoor ik het morgen welquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja klopt! Nee ze kan echt niet appen dan![]()
Aan de westkust, in een relatief kleine badplaats![]()
Ik heb er zoveel zin in, de laatste keer Mallorca is alweer 15 jaar geleden
Leuk, waarvoor?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Gisteravond weer een concertkaartje gekocht
Dat is dan wel balen inderdaad.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, waarvoor?
Ik dacht heel lang dat het zaterdag was, wat een teleurstelling is het dan als je erachter komt het vrijdag is en je nog moet werken
Alestorm. Ik heb ze vorig jaar gezien op Into the Grave en dit jaar treden ze op in Leeuwarden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, waarvoor?
Ik dacht heel lang dat het zaterdag was, wat een teleurstelling is het dan als je erachter komt het vrijdag is en je nog moet werken
Tot 22 uur kan je nergens heen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje besteld, wordt morgen tussen 8 en 22 uur bezorgd.
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 uur kan je nergens heen.
Wel ruime bezorgtijden
Welk bezorgdienst is het?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.
Geen idee. Dat staat er niet bij. Via bol.com besteld.quote:
Op wie ben je aan het wachten? Godot?quote:
Ik denk tot het weekend aanbelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Hier had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Sterker nog, dit is @Hamlapjes. Hij doet zich wel jonger voor, maar de mensen die hem gezien hebben weten wel beter.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:54 schreef Em31 het volgende:
Beelden van @:Hamlapjes over 50 jaar.![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier had ik nog nooit van gehoordmaar ja, elke dag weer.
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectieverquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk tot het weekend aanbelt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Ik weet niet waar ie woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vindenquote:
Het weekend lijkt mij ook wel zo'n laks type die de bel nooit laat maken ja.quote:
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vinden
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.
De trots van jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Dat heeft wel iets.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met Racoon en Danny Vera.
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwen
Zeeland is niet zo extreem ver bij mij vandaan hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?
En hoe verder Zeeland af ligt, hoe later jij weekend hebt.
Milaan is leuker dan Turijn wat mij betreft. Al komt dat ook doordat het groter is en er daarom meer dingen te zien zijn. Verona is een erg mooie stad, nogal toeristisch natuurlijk, maar zeker het bezoeken waard. Ook andere steden in die regio als Bergamo, Vicenza of Padova hebben hun eigen charme overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:19 schreef H_T het volgende:
Italiëkenners! Zijn Turijn en Verona leuk genoeg om een dagje rond te kijken? En kan ik in plaats van Turijn beter doorrijden naar Milaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |