Nog niet, maar ik wilde de tips op tijd hebbenquote:
Het is vandaag niet zo heel warm, maar een lekker frisse sla-stamppot is altijd wel lekker zomersquote:Op maandag 19 juni 2023 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je vergeet iets, de hele zin moet zijn: Groente en vlees die in de aanbieding zijn! Dan ben je pas een échte Nederlander.
(Maar serieus, als ik geen idee heb dan kan dat wel een keuze zijn, gewoon zien wat er in de aanbieding is en dat halen)
Wij eten vanavond krieltjes en sla en sateetjes van de bbqquote:Op maandag 19 juni 2023 13:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is vandaag niet zo heel warm, maar een lekker frisse sla-stamppot is altijd wel lekker zomersEn dan met spekjes
Of als het bak-aardappeltjes zijn een salade van bietjes (of op z'n Rotterdams: krootjes), appel en een beetje ui is ook altijd wel lekker. En dan met een slavink of een vega kaasschnitzel
Graag gedaan!quote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik wilde de tips op tijd hebbenDank je wel!
Er wordt as we speak keihard aan gewerkt aan gewerkt door het hele team. Maar de redactievergadering over al die invalshoeken die weer belicht moeten worden, liep vandaag wat uit.quote:
Amerikaanse porties?quote:Op maandag 19 juni 2023 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega trakteerde op softijs tijdens muddagwandeling. We namen een middel formaat, maar die vonden we alledrie al groot. We vroegen ons toen ook af hoe groot dan een groot is.
Dit was al een complete maaltijd.
Nope, dan ben ik weer weg. Ik werd wel begroet door Hamm bij het boeken van mijn kaartjequote:Op maandag 19 juni 2023 13:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Je bent er niet toevallig komend weekend? Dan heb je kans dat je mij nog tegen het lijf loopt
Hoeveel dagen ga je? Wat een TOP vooruitzichtquote:Op maandag 19 juni 2023 14:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Nope, dan ben ik weer weg. Ik werd wel begroet door Hamm bij het boeken van mijn kaartje
Is dat die waar al het eten heel groot of heel klein is? Dat lijkt me echt fantastischquote:
Disney maar 1 dag, maar ik heb wel zo'n ticket voor beide parken genomen. Het is open tot 23 uur, dus met een beetje mazzel kan ik een hoop doenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoeveel dagen ga je? Wat een TOP vooruitzicht
Bedankt voor uw snelle reactie. We zien de nieuwe Österdeals graag tegemoet!quote:Op maandag 19 juni 2023 14:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er wordt as we speak keihard aan gewerkt aan gewerkt door het hele team. Maar de redactievergadering over al die invalshoeken die weer belicht moeten worden, liep vandaag wat uit.
Ja, die!quote:Op maandag 19 juni 2023 15:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dat die waar al het eten heel groot of heel klein is? Dat lijkt me echt fantastisch![]()
En heeeel veel plezier beide heren in Disney
Leuk vooruitzicht! Ik ben er nog nooit geweest, maar wij houden hier de wachttijden van alle grote Europese parken om de één of andere reden nauwlettend in de gaten, en zo ‘s avonds als de kindjes er genoeg van hebben, wordt het vaak wel rustiger.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Disney maar 1 dag, maar ik heb wel zo'n ticket voor beide parken genomen. Het is open tot 23 uur, dus met een beetje mazzel kan ik een hoop doen
Jaquote:Op maandag 19 juni 2023 13:36 schreef Arizona het volgende:
Het was hier vanmorgen nog wel lekker fris, maar het wordt nu alweer broeierig
Morgen en donderdag komt er alles wegspoelende regenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wil niet naar buiten, maar ik moet. Want hontje moet naar buiten
quote:Op maandag 19 juni 2023 15:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Morgen en donderdag komt er alles wegspoelende regen
Sowieso is het handig om een beetje de parkhacks te kennenquote:Op maandag 19 juni 2023 15:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk vooruitzicht! Ik ben er nog nooit geweest, maar wij houden hier de wachttijden van alle grote Europese parken om de één of andere reden nauwlettend in de gaten, en zo ‘s avonds als de kindjes er genoeg van hebben, wordt het vaak wel rustiger.
Mja, als het echt een serieuze relatie is zou het misschien wel leuk zijn als jullie hem dan op die manier een beetje in de familie 'opnemen'. Als het nog niet zo serieus is dan zou ik dat wellicht niet doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:54 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb weer wat hoor. We zouden met z’n vieren naar de GP in Zandvoort gaan. Nu hoeft het van meneer Sjors junior niet zo en wil vriendlief van Sjorsjina wel mee. Ik vind dat op zich prima, maar moet ik ‘m dan het kaartje geven?
Het is een verschrikkelijk duur kaartje![]()
Hij mag ook al gratis 5 dagen met ons op de camping staan (ook niet goedkoop) + ebike + eten.
Iemand tips?
Gewoon om 1 over 10 sprinten naar de Python was hier 30 jaar terug al de standaardstrategiequote:Op maandag 19 juni 2023 16:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sowieso is het handig om een beetje de parkhacks te kennen
'Altijd proberen te doen wat de massa niet doet' is wel een beetje de gemene deler daarbij
Als je met openingstijd bij een pretpark bent, loop dan niet naar de eerste de beste attractie, maar naar attracties die verder weg van de ingang zijn. Als je kan kiezen tussen rechts en links in een wachtrij, kies dan links, meeste (rechtshandige) mensen kiezen rechts. Bij grote parades of shows die je zelf niet zo nodig hoeft te zien is het rustiger bij attracties. Aan het einde van de dag willen werknemers nog weleens trucjes uithalen om een wachtrij langer te laten lijken dan de rij echt is, zodat ze eerder klaar zijn, dus een wachtrij die een uur lijkt, is in het echt nog niet eens een half uurtje of zo
Gratis tips voor iedereen die ze nog niet wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |