Tot 22 uur kan je nergens heen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje besteld, wordt morgen tussen 8 en 22 uur bezorgd.
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tot 22 uur kan je nergens heen.
Wel ruime bezorgtijden
Welk bezorgdienst is het?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga 's ochtends gewoon naar de sportschool. Kan het me namelijk niet voorstellen dat ze al 's ochtends voor de deur gaan staan. Dan zou dan namelijk voor het eerst zijn.
Geen idee. Dat staat er niet bij. Via bol.com besteld.quote:
Op wie ben je aan het wachten? Godot?quote:
Ik denk tot het weekend aanbelt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Hier had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op wie ben je aan het wachten? Godot?
Sterker nog, dit is @Hamlapjes. Hij doet zich wel jonger voor, maar de mensen die hem gezien hebben weten wel beter.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:54 schreef Em31 het volgende:
Beelden van @:Hamlapjes over 50 jaar.![]()
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hier had ik nog nooit van gehoordmaar ja, elke dag weer.
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectieverquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk tot het weekend aanbelt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Ik weet niet waar ie woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf aanbellen bij het weekend lijkt mij effectiever
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vindenquote:
Het weekend lijkt mij ook wel zo'n laks type die de bel nooit laat maken ja.quote:
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien jij altijd eerder weekend hebt dan ik, weet jij die wel degelijk te vinden
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij vind mij altijd eerder dan jou, dus ik denk wel dat ie in Zeeland woont.
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust. Waar het weekend vaak te vinden is.
De trots van jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo een nummer van Bløf kunnen zijn.
Dat heeft wel iets.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets als “De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht” als openingszin.
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Samen met Racoon en Danny Vera.
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat afsteken en de zee induwen toch wel steeds aanlokkelijker wordt voor jouw provincie.
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het allemaal al eilandjes.
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Des te sneller kunnen we ze ver weg duwen
Zeeland is niet zo extreem ver bij mij vandaan hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is Zeeland nog niet ver genoeg weg dan?
En hoe verder Zeeland af ligt, hoe later jij weekend hebt.
Milaan is leuker dan Turijn wat mij betreft. Al komt dat ook doordat het groter is en er daarom meer dingen te zien zijn. Verona is een erg mooie stad, nogal toeristisch natuurlijk, maar zeker het bezoeken waard. Ook andere steden in die regio als Bergamo, Vicenza of Padova hebben hun eigen charme overigens.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:19 schreef H_T het volgende:
Italiëkenners! Zijn Turijn en Verona leuk genoeg om een dagje rond te kijken? En kan ik in plaats van Turijn beter doorrijden naar Milaan?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:49 schreef Hamlapjes het volgende:
Deze komt wel binnen
Bericht van de ploeg met nog een klein beetje meer info:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |