Het is ondertussen wel erg beschamendquote:Op zondag 18 juni 2023 16:35 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk die weer als een kleuter staat te verdedigen
Ben je geband? Wat heb je nu weer uitgespooktquote:Op zondag 18 juni 2023 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
M'n instagram doet het nog steeds niet en nu heb ik een flink tekort aan foto's van knappe jongens.
Ja. En het was niet het enige moment daarna nog een keer. En bij die 1- 0 staat hij ook weer lucht te dekken. Terwijl je genoeg alternatieven hebt in de verdediging.quote:
Alleen zie ik Koeman Van Dijk er niet uithalen. Het zou me in ieder geval verbazen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En het was niet het enige moment daarna nog een keer. En bij die 1- 0 staat hij ook weer lucht te dekken. Terwijl je genoeg alternatieven hebt in de verdediging.
Hopelijk dat De Ligt straks eens fit is tijdens de NL wedstrijden en de vorm meeneemt van Bayern (niet die van het WK). En ben ook wel benieuwd naar Botman.Verder ook nog wel genoeg andere alternatieven.
Eventueel Van Dijk er nog in als stormram mocht dat nodig zijn.
Ik krijg in de app het witte scherm met logo, en daar blijft het op hangen.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben je geband? Wat heb je nu weer uitgespookt
Ik acht de kans ook heel klein ja. Eigenlijk moet je hopen dat die een keer net niet fit is, zoals De Ligt nu had.quote:Op zondag 18 juni 2023 17:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen zie ik Koeman Van Dijk er niet uithalen. Het zou me in ieder geval verbazen.
Raarquote:Op zondag 18 juni 2023 17:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik krijg in de app het witte scherm met logo, en daar blijft het op hangen.
Ik vind het benauwd.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgens buienradar kun je gelijk hebben![]()
Hier wordt het weer 29 graden en geen verkoelend buitje.
Ik ga eerst de Indycar kijken en F1 daarnaquote:
Wordt nu koel hier, maar nog geen regen.quote:
Hier nu wel wat gedrup, maar het wordt er niets minder benauwd van en ook niet koelquote:Op zondag 18 juni 2023 19:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt nu koel hier, maar nog geen regen.
Verder weer een paar schoenen gekocht
Ook goed bezigquote:Op zondag 18 juni 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten zijn druk bezig om muggen in huis te doden
Mijn katten vreten ze op.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier nu wel wat gedrup, maar het wordt er niets minder benauwd van en ook niet koel![]()
Goed bezigWat voor soort?
[..]
Ook goed bezig. Word je mooi niet geprikt
![]()
Toen wij laatst beneden kwamen, lagen er 8 dode motvlinders in de woonkamer
Ooo die zijn echt mooi!quote:Op zondag 18 juni 2023 19:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn katten vreten ze op.
Ik heb deze besteld met 15% vaderdagskorting en het was gelijk het laatste paar:
[ afbeelding ]
Ik had liever de kortere laarsjes gehad, maar die waren uitverkocht.
Ik ben van hetzelfde merk de zwarte vegan korte laarsjes aan het inlopen. Als die ingelopen zijn, dan ga ik de korte rode laarsjes inlopen.
Hansaplast ziet het geld weer binnenstromen. Maar dat is inderdaad wel een nadeel aan Dr.Martens.quote:Op zondag 18 juni 2023 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel gewend om schoenen in te lopen, want ik heb altijd blaren op mijn hielen bij nieuwe schoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |