Ja, die was ik alweer vergeten joh. Ik kwam op YouTube laatst Verjamem tegen. Van Eva Boto. Zelfde jaar. Dat bleef tegen alle verwachtingen in steken in de semi. Zo zonde vond ik dat toen.quote:
De meesten daarvan vond ik niet zo best.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Servie, Italie, Spanje, Moldavie, Azerbaijan, Duitsland, Bosnie & Herzegovina. Om meer dan een handvol te noemen.
Die luister ik nog vier keer per jaar ofzo, dat was een heeeeeeel mooi liedje inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja, die was ik alweer vergeten joh. Ik kwam op YouTube laatst Verjamem tegen. Van Eva Boto. Zelfde jaar. Dat bleef tegen alle verwachtingen in steken in de semi. Zo zonde vond ik dat toen.
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Em31 het volgende:
Nu hopelijk S10 op 12 ofzo
Finland - Nederland - België lijkt me wel wat
oefquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ik deze editie bij Eurovision Again niet tot het einde ga kijken zodra die aan de beurt is
Daar kan gewoon een stuk worden overgeslagenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat ik deze editie bij Eurovision Again niet tot het einde ga kijken zodra die aan de beurt is
Ik vrees een beetje op een kutplek, 3, 4 of 5 ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.
Ik tag Mister @Sableheart alvastquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Fred_B het volgende:
Ja wel een beetje wensdenken dit om één van de beste plekken aan ons te gevenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
12 zou betekenen dat ze het goed heeft gedaan in de halve verwacht ik.
Sorry dat ik geen TT wist enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Strani het volgende:
En dank je @:guanabana voor het openen van ons topic
Enorme applaus bij Spanje niet gehoord? MADRID 2023quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Zweden moet dit zo kneiterhard gaan winnen, het was fantastisch in de hal
All die sadboys in de 2e helft, daar gaat de UK ook wel last van krijgen
Het was van dezelfde schrijver als Molitva. En dat was ook wel te horen. Het was een vocale powerhouse alleen de uitvoering op de avond zelf was niet al te zuiver.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die luister ik nog vier keer per jaar ofzo, dat was een heeeeeeel mooi liedje inderdaad
Je hoorde mensen op tv ook gewoon meezingenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
UK is één van de weinigen van niveau in de tweede helft.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheVulture het volgende:
Zou mij niet verbazen, maar het hangt wel een beetje af van wat de halve finale deed.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje op een kutplek, 3, 4 of 5 ofzo.
doorposten danquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu zitten we wel met een wat matige TT maar vooruit.
Klopt Malta won de halve. Vond haar eindresultaat nogal bijzonder / vraagtekens.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zou mij niet verbazen, maar het hangt wel een beetje af van wat de halve finale deed.
Al flikten ze zoiets Destiny ook vorig jaar, die won haar halve finale dacht ik.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Ah, het werktequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Moedig die jongen nou niet te veel aan, dat gaat fout!
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezichtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nu zitten we wel met een wat matige TT maar vooruit.
Kippenvel was hetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Je hoorde mensen op tv ook gewoon meezingen
Spanje gozerrrrrquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Het doet pijn jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een liedje buiten Spanje met Spaans erin is zelfs eigenlijk een klap in jouw gezicht
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ga ons eigen topic niet saboteren zeg
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Ik ga zo boos zijn als Oekraïne dit toch wint, al zie ik het echt niet gebeuren. Er zit zoveel jurymateriaal in deze finale, elk punt beter dan Shum zou een flop zijn
Ik zou het ook niet terecht vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Het zou Toy all over zijn. Vooraf torenhoge favoriet, gedurende de week zakte het wat in maar uiteindelijk toch binnenhengelen. Waarna iedereen hier gedesillusioneerd afdroop. Maar ik vrees ervoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kippenvel was het
Waar is @Koen66 als je hem nodig hebt om een topic te killen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee inderdaad, deze moet nog dagen blijven staan.
Winst kan ik mij wel iets bij voorstellen als bookmaker. Maar de landslide die ze voorspellen is wel wat bizar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind het toch bizar dat de bookmakers zó overtuigd zijn
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
Dan moeten de tekst nog even aanpassen. Al snap ik wel dat je liever niet de kant van Chisinau op wilt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Frankrijk er nog bij en de EK poule van 2008 is compleetquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef grazz het volgende:
Ik wil Roemenië voor ons. Italie - Roemenie - NL zoiets
4e en 2e startpositie dan. Je zou voor minder.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lijkt mij ook de 'beste' kandidaat ervoor
Puur sentimentquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië als opener, Moldavië als afsluiter van de treinreis van Boekarest naar Chisinau.
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Voor mij zit de beste stem in quarantine. Maar ze hebben alle drie wel iets.
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook politiek. EBU had Oekraine ook thuis moeten laten of beide mee laten doen etc. Dit slaat nergens op. De artiesten uit Rusland kunnen er ook niks aan doen etc etc.
Ik houd van deze poëtische profetiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Dat ja. Plus dat het vaak ook wel een selffulling prophecy is die wedkantoren rond het ESF.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dikke kans dat alle 'ESF is toch allemaal maar politiek' roepers daar geld op hebben ingezet. Plus iedereen die denkt dat de vorige Oekraïense winst ook politiek was en dan kan het best hard gaan bij die wedkantoren, lijkt me.
Ik ben zo klaar met dit nummer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef Poepz0r het volgende:
Hier heb je kippenvel. Wat een stemmen! Ignazio!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hé jammer, je was aardig bezig maar helaas
Hier stonden ze ook keihard aan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
TV stond hier op volume 50. Zelden zelden heb ik een groep artiesten gezien van zo'n absurde kwaliteit als Il Volo.
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.quote:
Dat lijkt me een goede. Armenië kan nog als ze slecht hebben gescoord.quote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is toch ook gewoon zo? De gemiddelde Russische inwoner heeft er toch niks mee te maken? Nu zeg je eigenlijk alle Russen zijn slecht. Dat is niet zo.
Best knap om de engerd te zijn terwijl je naast Putin staat.quote:
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen inzending geweest die zoveel 12 points kreeg van de televotes als Il Volo. KOEKOEK.
Kikorov wat een ventquote:
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:34 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Duitsland als 2e start komt hun bottom 5-streak in ieder geval niet in gevaar.
Die foto past beter in een spoilerquote:
Au.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Nee ze hebben het uitstekend aangepaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar ik vind het niks.
Ik weet wie het zegt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Als je halve finale gaat terugkijken zal dat niet goed lukken nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik lees het nog wel op mijn telefoon in bed als het me lukt om wakker te blijven.
In 2018 werden ze 4e. Maar verder is het eigenlijk altijd ellende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze na laatste worden is (24ste) dan is dat hun een na beste resultaat sinds 2014.
Dit is allemaal allang besproken en het lijkt me goed als we dat niet opnieuw gaan doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kikorov wat een ventMaar je snapt wat ik bedoel hoop ik. Het is een beetje sentiment en Rusland is altijd slecht etc etc. EBU had dat anders aan moeten pakken. Als je VOOR verbinding staat tenminste en niet enkel als het je goed uit komt.
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
We moeten allemaal op Litouwen stemmen zodat hij er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het was net leuk vanavond
Volgend jaar komt ie weer met een 'bijdrage'.
Daar ben ik het deels mee eens. Ze hadden gewoon het origineel moeten zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
That's rich coming from you.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.
moiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie blijft nog hangen voor de running order?
Daarmee had de complete Big Five gewoon linkerrijtje kunnen halenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Ik probeer het welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet het eigenlijk niet doen, maarjaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:quote:
Ik geloof niet dat ik het ga redden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Inderdaad, dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
quote:
Ik niet, ik denk dat het heeeeeel laat gaat worden dit keer voordat de running order bekend isquote:
Het ging dan ook niet om je muzieksmaakquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om je muzieksmaak
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie de running order morgen wel. Welterusten!
Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!
quote:
quote:
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet het eigenlijk niet doen, maarja
Zal je zien dat het deze keer wel half 3 wordt
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij dat zou doen was wel te verwachten. Maar mensen met enige vorm van smaak doen gewoon een normale broek aan
Il Divo en Siaquote:
Begrijp jeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Om mijn guilty pleasure Donnie te quoten: Ik ben nog lang niet mohooeeeee
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Waarom moet ik een broek aan?
Il Divo soms. Hebben een aantal nummers die veel betekenen helaas (uitvaarten etc je kent het wel) Draai ze niet wekelijks. Sia godin wat een stem!quote:
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omdat je je BROEKJE UIT moet kunnen doen bij het wielrennen bijvoorbeeld!
Mart baas! Mag ook wel een x een nummer insturen. Wat een stem!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gap wat denk je zelf? Het is hier zo gezellig!
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doping is geen sport. Ik heb toch gewoon nog een boxer aan?
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de meeste sporten wordt doping gebruikt.
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat kan. Onschuldig tot tegendeel bewezen genot.
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal kun je zelfs schuldig zijn er met een matige straf van afkomen.
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tsja, als je dat niet weet, begrijp je er ook bitter weinig van
Juist in het voetbal zijn er heel veel dopingsoorten waar ze wat aan hebben. Anabolen om spieren te kweken en sterker te worden, zie al die iele mannetjes die in hele kort tijd extreem gespierd worden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je aan doping hebt als voetballer. Bij duursporten kan ik mij dat beter voorstellen. Roeien, wielrennen etc etc.
Chris StapletonGOD.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Dr. Fuentes is het daar niet mee eensquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doel op doping die wielrenners gebruiken. Zijn er zat die weleens wat nemen bij voetbal, maar dat zijn andere middeltjes
Nice!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Guy Sebastien
Prince
Hatseflats
Volgens mij tussen de postcard en het optreden zelf.quote:
Net aan het begin van het optreden.quote:
Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekrainequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:58 schreef Meridiaan het volgende:
Ik las een halve conspiracy dat België en Zwitserland expres als eerste zijn genoemd, en dat de nummers 10 die uit de enveloppen kwamen publiekswinnaars waren.
Ik houd rrrrrr van
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Servie als publiekwinnaar geloof ik nog wel, maar S10? Dan gok ik eerder op Oekraine
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
De nummers 8 waren de televote winnaar Oekraïne en Zwedenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Zou het plausibel vinden, maar ben ook niet overtuigd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Servië geloof ik juist totaal niet als publiekswinnaar.
Het publiek in de zaal is toch wel wat anders dan het publiek thuis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het publiek ging uit hun dak. Ik sluit het niet uit. Maar Zweden kan het ook prima zijn.
Ja dat kan niet anders na zo'n avond, je had mij & meneer MMF moeten horen gisteravondquote:
Ging Mika ook nog iets solo doen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:05 schreef Evenstar het volgende:
Heb nu al zin in optreden van Maneskin zaterdag. Vet nummer hoorBeter dan alle deelnemers
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaaldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:44 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Georgië niet door![]()
S10 morgen S11![]()
Niet veel gemist dus vannacht
Jammer is dat dan hequote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Alleen was ik om 3 uur alsnog een uur wakker dus mijn doel om voldoende te slapen is ook niet gehaald
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Accountants
Ik een hele verklaring ergens voor gegeven. Krijg je als vraag terug van de accountant, graag nader toelichten.Dan had ik net zo goed niks aan kunnen leveren.
Soms heb ik wel het idee dat hoe meer je aanlevert, hoe meer vragen je krijgt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit gaat alleen nog maar erger worden, accountants moeten zelf ook steeds meer verantwoorden over hun dossiers richting hun toezichthouders.
Hele dag vrij dus ik gok dat het wel goed komtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer is dat dan he![]()
Kun je vandaag een beetje bijtanken?
Nou ja zeg, hoe kan dat nou.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hele dag vrij dus ik gok dat het wel goed komt![]()
Ik zat net een beetje te kijken wat de top tweets zijn van gisterenavond. Mijn conclusie: mensen snappen nog steeds niet dat verschillende mensen verschillende smaken hebben. Dus dat wat jij leuk vindt niet per de door de meerderheid leuk gevonden wordt en andersom
*blijftuitdebuurtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een hoest die maar niet over wil
Beterschap.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een hoest die maar niet over wil
Bij vlagen. Het vervelende is dat eind mei naar de orthodontist ga en die hebben nog steeds zo'n corona protocol als een corona klacht hebt, kom nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beterschap.
Is die hoest zo af en toe (bij vlagen) of gewoon de hele dag door?
Dit heb ik ook en volgens mij heeft het te maken met hooikoorts/pollen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij vlagen. Het vervelende is dat eind mei naar de orthodontist ga en die hebben nog steeds zo'n corona protocol als een corona klacht hebt, kom niet
hm, 2 jaar terug op getest en toen geen hooikoortsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit heb ik ook en volgens mij heeft het te maken met hooikoorts/pollen.
Dat wil niet zeggen dat je het nu niet alsnog kan hebben. En het hoeft ook niet specifiek hooikoorts te zijn, maar overgevoeligheid voor bepaalde pollen die nu in de lucht zitten. Ik ben namelijk zelf ook geen hooikoorts officieel, maar ik heb er wel ieder jaar last van.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
hm, 2 jaar terug op getest en toen geen hooikoorts
Ik ben ook druk nog vanmorgen maar ik kan niets uitbestedenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:13 schreef Koen66 het volgende:
drukke werkdag vandaag nog, kijken wat ik dan uitbesteden
Gefeliciteerd Luctor.et.emama! Veel plezier met je nieuwe tuinkabouterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LucMa is vandaag 66 jaar geworden
Laten we zeggen dat hij niet echt aan zijn gunfactor heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:06 schreef Fascination het volgende:
Ik ben trouwens verbaasd dat Israël niet door is. Waar zou dat aan liggen? Viste Roemenië teveel in die vijver? Vond het een gelikte show van Israël.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
LucMa is vandaag 66 jaar geworden
Wat balenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:59 schreef Guanabana het volgende:
Net als na de eerste semi zo. slecht. geslapen.
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Oekraïne loopt nog verder weg in de odds. Italië zakt nu een beetje in.
Ik vrees ook voor een enorme anticlimax.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)
vandaag is gelukkig onze ingehuurde parttimer beschikbaar gelukkig. Maar verder zijn onze 2 managers ziek en is onze andere infra fulltimer laatst gestoptquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook druk nog vanmorgen maar ik kan niets uitbesteden![]()
Ben de enige in mijn functie momenteel. Ik merk dat ik wel een “sparringpartner” mis zo nu en dan.
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat de uitslag niet leuk gaat worden (als in geen spanning wie er winnen gaat)
1 grote juichshow voor Oekrainequote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees ook voor een enorme anticlimax.
Polen een idee, kunnen die het ook eens organiserenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.
Als UA wint en niet zelf host, gaat de organisatie waarschijnlijk naar een land dat er 100% zeker geen zooitje van maakt. Dus dan kom je al gauw uit bij Duitsland, UK, Zweden of Denemarken ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Polen een idee, kunnen die het ook eens organiseren
hopen dat de Russen er niet zijn binnengevallen voor volgend jaar
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij niet echt aan zijn gunfactor heeft gewerkt.
Het JESC hebben ze in Polen toch wel goed gedaan. In moeilijke omstandigheden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als UA wint en niet zelf host, gaat de organisatie waarschijnlijk naar een land dat er 100% zeker geen zooitje van maakt. Dus dan kom je al gauw uit bij Duitsland, UK, Zweden of Denemarken ofzo.
Rotterdam. Deze keer een vol Ahoy.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De enige spanning die een winst van UA oplevert, is waar ze in hemelsnaam gaan hosten. Want zo lang de oorlog aan de gang is, lijkt een ESF in Oekraïne me een kansloze expeditie. Kunnen we daar mooi over speculeren. Ik zet m’n geld op Duitsland alvast.
In ieder geval heeft iedereen het goed kunnen zienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?
Dat cringe stukje bij de presentatoren voor de stemming wel in elk geval.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar zal de gemiddelde stemmer dat weten?
Ook als de oorlog dan al voorbij is, lijkt me dat Oekraïne wel iets anders aan hun hoofd heeft dan een ESF organiseren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:38 schreef Spablauw214 het volgende:
Zonder verder inhoudelijk over de oorlog te willen discussiëren denk ik nu wel dat het beter was geweest om Oekraïne niet mee te laten doen. Er is nu totaal geen gelijk speelveld meer, we stevenen af op een anticlimax en dan moet het gezeik over het “waar gaan we hosten” nog beginnen
eens welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...
Je had Rusland en Oekraïne allebei kunnen weren onder het motto “geen politiek op het ESF”.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een land laten diskwalificeren omdat een ander land hun land binnen valt...
Inderdaad, hoe kom je erbijquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen nu ik weet dat bepaalde landen die ik in de top 10 had staan zich niet voor de finale hebben geplaatst?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:47 schreef Momo het volgende:
Nu we weten wie in de finale staat, nog even een reminder voor de prijsvraag:
Moira in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Zeker dat mag tot morgenavond 21:00 nogquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag ik mijn voorspelling nog aanpassen nu ik weet dat bepaalde landen die ik in de top 10 had staan zich niet voor de finale hebben geplaatst?
Maar ik kan mijn post niet aanpassen.quote:
Even je oude post quoten met een nieuw lijstjequote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik kan mijn post niet aanpassen.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan ik nog ergens zien wat de finalisten zijn. Ik weet het niet uit mijn hoofd.
Ja denk ik ook. Als er een “capabel” land tweede wordt vragen ze dat land misschien wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:49 schreef Em31 het volgende:
Denk trouwens dat het voor het organiseren er ook aan ligt wie tweede wordt. Als dat de UK is zullen ze die eerst wel vragen.
Wij hadden een externe voor 1 a 2 dagen per week maar die is ook gestopt, had leukere klussen eldersquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag is gelukkig onze ingehuurde parttimer beschikbaar gelukkig. Maar verder zijn onze 2 managers ziek en is onze andere infra fulltimer laatst gestopt
HIER! Althans aan de andere kant van het huis.quote:
Hierquote:
Mja, die Russische inval was in Oekraïne niet echt een politieke keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je had Rusland en Oekraïne allebei kunnen weren onder het motto “geen politiek op het ESF”.
Maar ik weet niet of de community het gepikt zou hebben. Ik denk dat er bij de EBU nu wel een paar mensen goed zenuwachtig zijn.
Dat was ook de bedoelingquote:
Nee dat is ook wel zo alleen op een of andere manier verziekt het wel de competitie. Hebben we een keer niet zo’n statementact (grote mevrouw met kipgeluiden, vrouw met baard) hebben we dit. Het haalt een beetje de spanning uit de competitie. Ik denk dat het sinds Loreen niet meer is voortgekomen dat zich al voor de finale zo’n duidelijke winst aftekende.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, die Russische inval was in Oekraïne niet echt een politieke keuze natuurlijk.
En ik denk niet dat de EBU zenuwachtig is. De startpositie van Oekraïne suggereert vooral het maximaliseren van de televotingopbrengsten.
Heb je last van wolven?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet je naam niet, dus ik noem je Keith. En als je die naam niks vindt, noem ik je Jim.
Het is een ware plaag aan het worden.quote:
Statementacts zijn niet echt een probleem. Het statement was bij Toy niet echt het probleem. Meer de kippen geluiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:16 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel zo alleen op een of andere manier verziekt het wel de competitie. Hebben we een keer niet zo’n statementact (grote mevrouw met kipgeluiden, vrouw met baard) hebben we dit. Het haalt een beetje de spanning uit de competitie. Ik denk dat het sinds Loreen niet meer is voortgekomen dat zich al voor de finale zo’n duidelijke winst aftekende.
Met zenuwachtig doelde ik vooral op de vraag “waar gaan we volgend jaar hosten indien UA wint”.
Ik zal wat trossen je kant opsturen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een ware plaag aan het worden.
Ik hoop/gok dat dan een big 5-land mag organiseren dat al heel lang niet meer aan de beurt is geweest. Verenigd Koninkrijk zou dan mijn voorkeur zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:43 schreef Miloutchi het volgende:
Indien Oekraïne wint (en ik denk wel dat dat gaat gebeuren), kan wat mij betreft het beste het land dat 2e wordt volgend jaar het ESF organiseren.
Verdeelde concurrentie. Oost-Europa dat het er niet over eens kon worden of Azerbaijan of Oekraïne moest winnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ik destijds bij Denemarken vooral erg storend vond. Ik snap nog steeds niets waarom dat zo favoriet was.
Het is niet dat Azerbeidzjan of Oekraïne nou zulke betere opties waren als winnaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verdeelde concurrentie. Oost-Europa dat het er niet over eens kon worden of Azerbaijan of Oekraïne moest winnen.
Het was ook een matig nummer en erg cliché Eurovisie.
Dadi, Go_A van vorig jaar staan gewoon op Pinkpop en Lowlands dit jaar, zijn er elk jaar meestal wel een paar. Blind Chanel doet metalfestivals. Al is niet elke act geschikt voor festivals. Barbara Pravi die doet meer theater show, recent nog een hele Europese tour. Maneskin doet heel de wereld nu qua tours.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:47 schreef Salina het volgende:
Goedemorgen vrolijke muziekvriendjes!
Even een paar vraagjes:
1.
Wat vinden jullie van dit liedje (Slowaaks-Oekraïens dacht ik). Zou dit wat voor het ESF zijn? Ik luister het graag (net als andere folk).
2.
Zijn er eigenlijk wel eens acts of bandjes echt doorgebroken na deelname aan het ESF? En dan bedoel ik niet de ABBA's, maar gewoon kleine, serieuze acts (dus geen dragqueens, mannen met baard, etc.) die de muziek laten spreken en niet alleen voor de show op het ESF stonden.
Zijn er voorbeelden van goede acts/bands die later op muziekfestivals zijn gaan spelen, rondtoeren, etcetera?
Ben wel benieuwd.
3.
Oja, en deze.
Wie is er ook zo gek op dit nummer van JH Fjallgren?
Ik denk een man. Wie weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken we? Duitsland de laatste plaats? Of Roemenië, Litouwen, IJsland, Azerbeidzjan?
Ik denk toch weer Duitsland eigenlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
Wat denken we? Duitsland de laatste plaats? Of Roemenië, Litouwen, IJsland, Azerbeidzjan?
Dan hebben ze nu van alle andere big 5 gezien hoe het wél moet. Volgend jaar een andere aanpak en hopelijk linkerrijtjequote:
Ik hoop niet Duitsland, zo slecht vind ik het niet. Doe maar Azerbeidzjanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
Klopt. Maar is meer de reden dat het won. Op diezelfde manier won Running Scared.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Verdeelde concurrentie. Oost-Europa dat het er niet over eens kon worden of Azerbaijan of Oekraïne moest winnen.
Het was ook een matig nummer en erg cliché Eurovisie.
Het is wel de logische topkandidaat. Al sluit ik Zwitserland ook niet uit. Die zijn op basis van de jury waarschijnlijk doorgegaan, en voor de jury’s komen er nu de nodige alternatieven bij.quote:
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is niet dat Azerbeidzjan of Oekraïne nou zulke betere opties waren als winnaar
Simkaartenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.
Running Scaredquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat nummer van de Azeri’s was ook een draak ja. Maar goed, eerder kwamen ze met Ell & Nikki en die wonnen wel, nooit begrepen hoe dat zo ver heeft kunnen komen.
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel de logische topkandidaat. Al sluit ik Zwitserland ook niet uit. Die zijn op basis van de jury waarschijnlijk doorgegaan, en voor de jury’s komen er nu de nodige alternatieven bij.
Ik denk met de startvolgorde dat Roemenië en Litouwen 10e zijn geworden in hun semi’s. Maar die gaan wel punten pakken in de finale.
Slecht gezongen kutnummer waar we nooit meer iets van hebben gehoord en daarna ook nog die vreselijke over de top organisatiequote:
Ik denk dat Letland in de eerste halve 11e is geworden, en dan toch dat Israël in de tweede halve 11e is geworden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou er dit jaar nog iemand zijn die de finale op een paar punten heeft gemist? Dat is altijd zo zuur hè.
Afgezien van 2x Lena en die ene rooie krullenbol in 2018 slaan ze al 15 jaar geen deuk in een pakje boter, die Duitsers.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.
Ik durf wel te zeggen dat van die overwinning niks klopte, ze wouden ook iets te graag winnen. Het was wel een matig jaar maar andere nummers waren wel echt beterquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Slecht gezongen kutnummer waar we nooit meer iets van hebben gehoord en daarna ook nog die vreselijke over de top organisatie
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Afgezien van 2x Lena en die ene rooie krullenbol in 2018 slaan ze al 15 jaar geen deuk in een pakje boter, die Duitsers.
Ja, er zullen wel wat juryleden zijn met nostalgische gevoelens voor Eminem-achtige muziek. Misschien onze Barry Paf wel bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weer 0 televote punten voor Duitsland zie ik wel aankomen eigenlijk, zie hem wel wat jurypunten pakken, gewoon een paar losse puntjes. Zou beteken dat Duitsland sinds 2018 geen enkele televote punt heeft gehad.
De organisatie heeft de afgelopen jaren laten zien dat ze weten wat radiovriendelijk is!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatie
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zullen wel wat juryleden zijn met nostalgische gevoelens voor Eminem-achtige muziek. Misschien onze Barry Paf wel bijvoorbeeld.
Zwitserland doet ook mee voor 0 punten bij de televoting.
Nee, Måneskin, Go_A of Blind Channel hadden het in de Duitse voorronde ook niet geredquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Eskimo Callboy (bekende metalband) had zich dit jaar aangemeld, maar die waren niet radiovriendelijk genoeg om mee te mogen doen met de nationale selectie volgens de organisatie
Dat soort landen (Op Weg Naar Het ESF-modusquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)
Meest discutabele overwinning inderdaad, samen met dat ruknummer van Dima Bilan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat van die overwinning niks klopte, ze wouden ook iets te graag winnen. Het was wel een matig jaar maar andere nummers waren wel echt beter
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Måneskin, Go_A of Blind Channel hadden het in de Duitse voorronde ook niet gered
Dat is trouwens vanavond op NPO3, samen met het grote songfestivalfeest.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort landen (Op Weg Naar Het ESF-modus) krijgen vaak toch nog wel wat random punten uit de regio. Misschien van Albanië, Georgië of Cyprus ofzo.
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk
Ja, ik was echt verbaasd over dat Roemenië door was eigenlijk. Had ik niet verwacht na zulke slechte Eurojury-scores. Ik dacht, die zullen wel 15e of slechter zijn geworden bij de jury's en dan moet je wel top 3 bijna halen bij televote om het nog te halen. En dat geloof ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Roemenië zie ik dan weer aan voor 0 jury punten (al krijgen ze misschien iets van Moldavië)
Enig! Dit moeten we echt sturen! Je weet gewoon dat dit gebeurd was.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat Maan met dat liedje van Malta had meegedaan aan zo’n voorronde.
Maar ze hadden dit jaar 100% televote bij de Duitse voorronde dus ze hadden er met twee vingers in de neus doorheen kúnnen fietsen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Al zelfs hadden ze meegedaan dan had de jury ze wel getanked. Als er in Nederland een voorronde zou zijn ook hoor. Dan vinden Patty Brad en Maurice Wijnen zoiets echt niet leuk
Denk dat iets als Go_A sowieso nooit voor Nederland gekozen zou worden als deelnemer, hoe we onze selectie ook zouden doen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |