Dat sowieso.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
We moeten allemaal op Litouwen stemmen zodat hij er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het was net leuk vanavond
Volgend jaar komt ie weer met een 'bijdrage'.
Daar ben ik het deels mee eens. Ze hadden gewoon het origineel moeten zingen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vond Il Volo trouwens best tegenvallen vanavond, zeker het deels in Engels.![]()
Origineel was beter.
That's rich coming from you.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smaak heb je of niet ouwe dibbes. Ze hebben overigens nog veel meer mooie platen
Zwitserlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:30 schreef NailQueen het volgende:
Wie krijgt volgens jullie de tweede startplek?
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:37 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Eigen schuld om voor 'radiovriendelijk' te gaan hoor. Geen medelijden mee dit weekend.
moiquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Wie blijft nog hangen voor de running order?
Daarmee had de complete Big Five gewoon linkerrijtje kunnen halenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Ik probeer het welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Moet het eigenlijk niet doen, maarjaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:quote:
Ik geloof niet dat ik het ga redden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
Inderdaad, dat maakt het nog erger.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker als ze zo Eskimo Callboy konden kiezen
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:38 schreef NailQueen het volgende:
quote:
Ik niet, ik denk dat het heeeeeel laat gaat worden dit keer voordat de running order bekend isquote:
Het ging dan ook niet om je muzieksmaakquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb wel muzieksmaak (denk ik). Zal eens een rijtje posten met mijn artiesten die ik vaak luister:
Queen
Spandue Ballet
Elton John
Guns n Roses
AC/DC
Il Volo
Il Divo
Guy Sebastien
Adam Lambert
Prince
Waylon
Chris Stapleton
Bob Marley
Sia
Maneskin
Hatseflats
Werken genot. Lekker in het badjasje heerlijk!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen werk ik thuis, dus misschien wel.
Ja godverdommequote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om je muzieksmaak
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:40 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zie de running order morgen wel. Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |